Páskuné Kiss, J., Kossuth Lajos Tudományegyetem (Debrecen).: A tantermi kommunikáció, irányítási technikák.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 54 p., 1999.
Tóth, L., Kossuth Lajos Tudományegyetem (Debrecen).: A tanulók megismerése.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 47 p., 1999.
Bóta, M.: A tehetséges tanulók énképének és önértékelésének fejlődése 10-14 éves korban.
In: Tehetség és iskola, Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 78-107, 1999.
Balogh, L., Dávid, I.: A tehetségfejlesztés pszichológiai alapjai.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 82 p., 1999.
Balogh, L., Tóth, L., Kossuth Lajos Tudományegyetem (Debrecen).: Európai perspektívák a tehetségnevelésben = European perspectives in gifted education.
Kossuth Lajos Tudományegyetem Pedagógiai-Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 117 p., 1999.
Bóta, M.: Iskolai mentálhigiéné.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 47 p., 1999.
Bóta, M.: Tanácsadás, egyéni fejlesztés.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 43 p., 1999.
Dávid, I.: Tehetségdiagnosztika: útmutató a külső gyakorlathoz.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 58 p., 1999.
Balogh, L., Bóta, M., Dávid, I.: Tehetséges tanulók - Pedagógusok - Iskolai fejlesztés.
In: Tehetség és iskola, Kossuth Egyetemi K., Debrecen, 9-51, 1999.
Balogh, L.: Tehetségfejlesztő programok.
KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 130 p., 1999.
Mező, F.: Tehetséggondozás magyarórán.
Hajdú-Bihar Megyei Pedagógiai Intézet, Debrecen, 72 p., 1999.
Bóta, M.: Tehetségnevelés: a család szerepe és kapcsolata az iskolával.
Iskolakultúra. 9 (11), 86-93, 1999.