Tudóstér: Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék publikációi

-
szűkítés
feltöltött közlemény: 256 Open Access: 40
2024
  1. Fazel, P.: Helping people change; Coaching with compassion for lifelong learning and growth.
    Coaching: An International Journal of Theory, Research and Practice. 17 (1), 142-145, 2024.
    (Ismertetett mű: Richard Boyatzis, Melvin L. Smith, Ellen Van Oosten. -Helping people change; Coaching with compassion for lifelong learning and growth /)
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2023)
    Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2023)
    Q3 Social Psychology (2023)
  2. Burján, R., Papp, D.: How eSports players are able to communicate effectively?.
  3. Sztányi-Szekér, B., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A.: Relationships between work-family conflict and family structure in the lives of working mothers in Hungary - a pilot study.
    BMC Psychol. 12 (1), 1-12, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Medicine (miscellaneous) (2023)
    Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
  4. Keczán, L., Őrsi, B., Katona, K., Mikuska, R., Neamah, H., Csukonyi, C., Korondi, P.: Technical limitations of Organic Human-Robot Interaction (O-HRI) for mobile robots moving amongst humans.
    In: 2024 IEEE 21st International Power Electronics and Motion Control Conference (PEMC), IEEE, [s.l.], 1-6, 2024. ISBN: 9798350385236
2023
  1. Kegyes, L.: "Olyan fiatalnak szeretnék kinézni, mint amilyennek érzem magam": A szépészeti beavatkozásokok alkalmazása iránti hajlandóságot befolyásoló pszichológiai tényezők az idősödés kontextusában.
    Magy. gerontol. 15 (42), 62-86, 2023.
  2. Hőgye-Nagy, Á., Kovács, G., Kurucz, G.: Acceptance of self-driving cars among the university community: Effects of gender, previous experience, technology adoption propensity, and attitudes toward autonomous vehicles.
    Transp. Res. Pt. F-Traffic Psychol. Behav. 94 353-361, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Applied Psychology
    Q1 Automotive Engineering
    Q1 Civil and Structural Engineering
    Q1 Transportation
  3. Légrádi, É., Bernáth, Á.: A kockázatvállalás és az oltási hajlandóság mögött álló egészséghiedelmi tényezők feltáró vizsgálata.
    In: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása köréből.. Szerk.: Kondé Zoltán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 61-82, 2023. ISBN: 9789636151409
  4. Malét-Szabó, E., Münnich, Á., Balázs, K., Hidegkuti, I., Hőgye-Nagy, Á.: A rendvédelmi szervek irányítói feladataira történő kompetencia alapú kiválasztás.
    Belügyminisztérium, Budapest, 150 p., 2023. ISBN: 9786156259219
  5. Kertész, T., Csukonyi, C.: A szabadidős sporttevékenység munkahelyi lehetőségei és kapcsolata a pszichoszociális kockázati tényezőkkel.
    In: A testkultúra különféle kutatási irányvonalai. Szerk.: Balogh László, Bácsné Bába Éva, Lenténé Puskás Andrea, Biró Melinda, Ráthonyi Gergely Gábor, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 5-15, 2023, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 8.) ISBN: 9789634905059
  6. Bihari, I., Kovács, J., Tibori, T.: A szociális kompetenciák a hátránykompenzációban, valamint a hátránykompenzáció elvei és gyakorlata az oktatásban Magyarországon a 21. században.
    Esély. 34 (3), 27-44, 2023.
  7. Hidegkuti, I.: Döntés, felelősségvállalás.
    In: A rendvédelmi szervek irányítói feladataira történő kompetencia alapú kiválasztás. Szerk.: Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hidegkuti István, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 63-73, 2023. ISBN: 9786156259219
  8. Hidegkuti, I.: Döntési képesség.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 18-27, 2023. ISBN: 9786156259196
  9. Kolozsvári, L., Rekenyi, V., Garbóczy, S., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A., Sayed-Ahmad, M., Héjja-Nagy, K.: Effects of Health Anxiety, Social Support, and Coping on Dissociation with Mediating Role of Perceived Stress during the COVID-19 Pandemic.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (8), 1-21, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  10. Kovács, J., Pántya, J.: Együttműködés.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 28-43, 2023. ISBN: 9786156259196
  11. Szemán-Nagy, A., Balázs, K.: Empátia, érzelemfelismerés, érzelemszabályozás.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai /Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 50-62, 2023. ISBN: 9786156259196
  12. Nagy, L., Balázs, K.: Énhatékonyság-érzés és a társadalmi problémák kezelése.
    In: Találkozás a változásban : változások a találkozásban : A Magyar Pszichológiai Társaság XXX. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: D. Horváth Vanessza, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 277, 2023. ISBN: 9786158234603
  13. Balázs, K., Szemán-Nagy, A.: Érzelmi intelligencia.
    In: A rendvédelmi szervek irányítói feladataira történő kompetencia alapú kiválasztás. Szerk.: Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hidegkuti István, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 89-97, 2023. ISBN: 9786156259219
  14. Dallos, A., Szemán-Nagy, A., Balázs, K.: Érzelmi intelligencia.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 44-49, 2023. ISBN: 9786156259196
  15. Tóth, B., Grusak, M., Maryke, L., Guzmán, C., Szőke, L., Kaczur, D., Harangi, R., Kovács, B., Radócz, L., Makhsatova, S., Danter, M., Nagy, J., Moloi, M.: Evaluation of the Impacts of Stressors on Crops in the Context of Climate Change.
    In: Proceedings Zbornik INSORE 2023 / Kristina Kljak, Klaudija Carović-Stanko, University of Zagreb Faculty of Agriculture, Zagreb, 33, 2023. ISBN: 9789538276422
  16. Papp, G.: Felelősségvállalás.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai. Szerk.: Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 80-93, 2023. ISBN: 9786156259196
  17. Olajos, T., Pántya, J., Fodor, S.: Hatékony munkavégzés.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 107-112, 2023. ISBN: 9786156259196
  18. Babinszki, E., Balázs, K.: Humorous advertisement categories.
    Eur. J. Humour Res. 11 (4), 31-53, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Applied Psychology
    Q3 Communication
    Q2 Cultural Studies
    Q2 Linguistics and Language
  19. Balázs, K., Hőgye-Nagy, Á.: Irányítás, motiválás.
    In: A rendvédelmi szervek irányítói feladataira történő kompetencia alapú kiválasztás. Szerk.: Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hidegkuti István, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 17-26, 2023. ISBN: 9786156259219
  20. Kovács, J.: Konfliktuskezelés.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 178-190, 2023. ISBN: 9786156259196
  21. Kovács, J., Pántya, J.: Konfliktuskezelés, együttműködés.
    In: A rendvédelmi szervek irányítói feladataira történő kompetencia alapú kiválasztás. Szerk.: Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hidegkuti István, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 113-122, 2023. ISBN: 9786156259219
  22. Szegedi, R., Bernáth, Á., Kurucz, G.: Nemi sztereotípia alapú szubliminális előfeszítés hatása kevert arckifejezések értékelő kategorizációjára.
    In: Műhelytanulmányok az implicit megismerés kísérleti tanulmányozása köréből.. Szerk.: Kondé Zoltán, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 289-320, 2023. ISBN: 9789636151409
  23. Kegyes, L.: Öko-érzelmek: a klímaválság pszichológiai következményei.
    Psychiatr Hung. 38 (3), 232-244, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
    Q4 Psychiatry and Mental Health
  24. Balázs, K., Hidegkuti, I.: Problémamegoldás, kreativitás.
    In: A rendvédelmi szervek irányítói feladataira történő kompetencia alapú kiválasztás. Szerk.: Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hidegkuti István, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 28-37, 2023. ISBN: 9786156259219
  25. Hidegkuti, I., Münnich, Á.: Problémamegoldó készség.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 204-216, 2023. ISBN: 9786156259196
  26. Hőgye-Nagy, Á.: Pszichés terhelhetőség.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 217-230, 2023. ISBN: 9786156259196
  27. Hőgye-Nagy, Á.: Pszichés terhelhetőség.
    In: A rendvédelmi szervek irányítói feladataira történő kompetencia alapú kiválasztás. Szerk.: Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hidegkuti István, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 41-48, 2023. ISBN: 9786156259219
  28. Papp, G.: Szabálykövetés, fegyelmezettség.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 231-243, 2023. ISBN: 9786156259196
  29. Pántya, J.: Teljesítményorientáció.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 144-159, 2023. ISBN: 9786156259196
  30. Nagy, L., Balázs, K.: Typical coping patterns: A person-centered approach to coping.
    New Ideas Psychol. 70 1-9, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 History and Philosophy of Science
    Q2 Psychology (miscellaneous)
2022
  1. Hujber-Mitru, S., Balázs, K.: A meggyőzés pozitív útjai időskorban.
    Magy. gerontol. 14 83-85, 2022.
  2. Kovács, J.: A siker és az érvényesülés meghatározói.
    In: Pszichológia. Szerk.: Pléh Csaba, Sass Judit, Gervain Judit, Meskó Norbert, Akadémiai Kiadó Rt, Budapest, 866-909, 2022, (Akadémiai Kézikönyvek) ISBN: 9789634546382
  3. Czifra, J., Csukonyi, C.: A vezetés paradigmaváltása a COVID-19 pandémia alatt avagy hogyan (ne) vezessünk turbulenciában.
    Új Munkaügyi Szemle. 3 (3), 15-24, 2022.
  4. Kurucz, G., Varró, G., Hőgye-Nagy, Á., Kovács, G.: Az önvezető járművek elfogadása kérdőív magyar nyelvű adaptációja, és a technológia alkalmazására való hajlandósággal való összefüggései.
    Alk. Pszichol. 22 (1), 103-118, 2022.
  5. Tóth, J., Kovács, J.: Contingencies of self-worth in relation to a person's Facebook use.
    Przestrzen Spoleczna. 23 (1), 105-123, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Cultural Studies
    Q4 Demography
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q4 Geography, Planning and Development
    Q4 Social Psychology
    Q3 Social Sciences (miscellaneous)
    Q3 Sociology and Political Science
    Q3 Urban Studies
  6. Balázs, K.: Érzékenyítő tréningek pszichológiai háttere.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 163 p., 2022. ISBN: 9789633189856
  7. Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
    Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q1 Linguistics and Language
  8. Ocsenás, D., Kovács, J.: Nemi, demográfiai és nemi egalitarianizmussal kapcsolatos vélekedés szerinti sajátosságok a hosszú távra szóló párválasztással kapcsolatos attitűdökben.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 77 (4), 507-530, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  9. Sztányi-Szekér, B., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A.: Párkapcsolattal, élettel való elégedettség, jól-lét és a családi struktúra alakulásának összefüggései.
    Psychiatr Hung. 37 (2), 124-132, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
    Q4 Psychiatry and Mental Health
  10. Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders.
    Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Behavioral Neuroscience
    Q2 Development
    Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
    Q3 Genetics
    Q2 Psychology (miscellaneous)
  11. Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ala'a B., T., Mohamed, S., Kolozsvári, L.: The Effects of Social Support on Depression and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic.
    Preprints. 12 1-13, 2022.
  12. Balázs, K., Vincze, P., Hujber-Mitru, S.: Vulnerability of elderly consumers - their children's perception.
    Magy. gerontol. 14 (Konferencia), 17-19, 2022.
2021
  1. Bodonyi, A., Kurucz, G., Holló, G., Kunkli, R.: A barycentric coordinates-based visualization framework for movement of microscopic organisms.
    Ann. Math. Inform. 53 61-72, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Computer Science (miscellaneous)
    Q4 Mathematics (miscellaneous)
  2. Papp, D., Győri, K.: A videójátékozás pszichológiai hatásai a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében.
  3. Olajos, T., Hőgye-Nagy, Á., Héjja-Nagy, K., Dávid, M.: Az adaptív és maladaptív perfekcionizmussal együtt járó motivációs mintázatok feltáró vizsgálata.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 353-376, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  4. Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
    IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Computer Science (miscellaneous)
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q1 Materials Science (miscellaneous)
  5. Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
    Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
  6. Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: Health anxiety, perceived stress, and coping styles in the shadow of the COVID-19.
    BMC Psychol. 9 (1), 1-13, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Medicine (miscellaneous)
    Q1 Psychology (miscellaneous)
  7. Papp, D.: Psychological testing approaches in eSports.
  8. Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021.
  9. Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Tischler, P., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: The Emergence of Dissociative Experiences as a Function of Perceived Stress Among University Students During the COVID-19 Lockdown.
    Research Square. 2021 1-18, 2021.
  10. Nagy, L.: Vonásszintű megküzdési stílusok mintázatainak vizsgálata.
    In: Kárpát-Medencei Fiatal Magyar Kutatók Konferenciája: Konferenciakiadvány. Szerk.: Élő Csenge Enikő, Fazekas Andrea, Kaizinger Tamás Töhötöm, Oktatási Hivatal, Budapest, 88-89, 2021.
2020
  1. Molnár, A., Fodor, S., Kurucz, G.: A matematikai szorongás vizsgálata a célorientációs elmélet keretében.
    Alk. Pszichol. 20 (1), 31-55, 2020.
  2. Nagy, L.: A megküzdés és életkori sajátosságai: A COVID-19 hatása az időskori megküzdésre.
    Magy. gerontol. 12 (Klsz.), 46-47, 2020.
  3. Nagy, L.: A megküzdési stílus és a kontrollhely hatása a félelemkeltő reklámüzenetekre adott válaszokra.
    Juvenilia. 8 176-193, 2020.
  4. Kiss, B., Balogh, L., Münnich, Á., Csukonyi, C.: A sport-psychological diagnostic examination of young EHF handball referees with a focus on mental skills.
    J. Phys. Education Sport. 20 (4), 1984-1995, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q4 Sports Science
  5. Papp, D., Kurucz, G., Csukonyi, C.: A sporttevékenységek (fizikai és mentális) hosszútávú hatásai a végrehajtó-figyelmi hatékonyság, a "karakter elvesztése" és a mentális állóképesség változására.
  6. Gabnai-Nagy, E., Bugán, A., Bodnár, B., Papp, G., Nagy, B.: Association between Emotional State Changes in Infertile Couples and Outcome of Fertility Treatment.
    Geburtshilfe Frauenheilkd. 80 (2), 200-210, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Maternity and Midwifery
    Q3 Obstetrics and Gynecology
  7. Tóth, M., Kiss, B.: Az áramlatélményre való hajlamosság, a teljesítménymotiváció és a kontrollhely kapcsolata kettős karrierű sportolók körében.
    Stadium Hung. J. Sport Sci. 3 (2), 1-10, 2020.
  8. Papp, D., Kurucz, G., Csukonyi, C.: Comparison study of esports and traditional sports mediation viewers sport consumption motivations.
  9. Gerhát, R., Mohácsi, R.: Cyberbullying Magyarországon ? Minden 3. gyermek áldozattá válik!.
    Megoldásközpont Pozitív Pszichológiai Magazin 2020.07.27 [1-12], 2020.
  10. Bodonyi, A., Kurucz, G., Holló, G., Kunkli, R.: Implementing a barycentric coordinates-based visualization framework for movement of microscpoic organisms.
    In: The 1st Conference on Information Technology and Data Science. Ed.: Fazekas István, Hajdu András, Debreceni Egyetem, Debrecen, 40-42, 2020.
  11. Új, E., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Kockázatvállalási tendenciák a profi sportolóknál versus kockázatvállalás a munkahelyen.
    Opus et educatio. 7 (3), 276-281, 2020.
  12. Csukonyi, C., Papp, D.: Sportpszichológus vagy esportpszichológus?: A sportpszichológia szerepe az esportban.
  13. Dallos, A., Kovács, J.: Stereotypes in the Work-Family Interface as an Obstacle to Social Change?: Evidence Form a Hungarian Vignette Study.
    J. Fam. Issues. 42 (1), 110-135, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Social Sciences (miscellaneous)
  14. Kovács, J., Medvés, D., Pántya, J.: To shine or not to shine?: The relationship between environmental knowledge of preteens and their choice among plastic and non-plastic materials for a manual task.
    Environmental Education Research. 26 (6), 849-863, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Education
  15. Polonyi, T., Abari, K., Kiss, T.: Válságok megelőzése és kezelése.
    Oriold és Társai Kft., Budapest, 372 p., 2020. ISBN: 9786155981197
2019
  1. Őrsi, B.: A mesterséges munkatársakról: gondolati előretekintés.
    Munkaügyi szle. 5 48-52, 2019.
  2. Szabó, R., Máth, J., Sztancsik, V.: A reziliencia és a proaktív megküzdés összefüggéseinek vizsgálata.
    Alk. Pszichol. 19 (4), 73-99, 2019.
  3. Kiss, B., Balogh, L.: A study of key cognitive skills in handball using the Vienna test system.
    J. Phys. Education Sport. 19 (1), 733-741, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q4 Sports Science
  4. Kovács, J.: Az elosztásokkal együtt járó kockázatvállalás és a kapcsolati erőforrások összefüggése.
    In: Inspirációk : Válogatott tanulmányok Faragó Klára születésnapja tiszteletére. Szerk.: Kádi Anna, Kiss Orhidea Edith, Dúll Andrea, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 356-372, 2019. ISBN: 9789634890720
  5. Balogh, L., Makra, G., Donka, D., Pucsok, J., Bácsné Bába, É., Kiss, B., Csiki, Z., Nagy, A., Papp, G.: Comparative analysis of the effects of regular exercise on immunoregulatory and cognitive abilities in young and elderly adults.
    In: 24th Annual Congress of the European College of Sport Science : Book of abstracts. Ed.: V. Bunc, E. Tsolakidis, European College of Sport Science, Prague, 592, 2019. ISBN: 9783981841428
  6. Papp, D., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Digitális technológia a vezetésben.
    Munkaügyi szle. 5 (12), 1-8, 2019.
  7. Molnár, A., Fodor, S., Kurucz, G.: Középiskolások matematikai szorongásának és teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet keretében.
    In: Összetart a sokszínűség : A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése. Programfüzet. Kiadta: a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Pszichológiai Intézet, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest, 211, 2019.
  8. Nagy, L., Balázs, K.: Társadalmi célú problémák elfogadását nehezítő tényezők feltárása.
    In: Tavaszi Szél Konferencia 2019. Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia: Absztraktkötet. Szerk.: Németh Katalin, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 618, 2019. ISBN: 9786155586422
  9. Nagy, L., Balázs, K.: Társadalmi célú reklámok laikus megítélésének tényezői.
    In: Összetart a sokszínűség: A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése kivonatkötet. Szerk.: Lippai Edit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 213, 2019. ISBN: 9786158024181
2018
  1. Gerhát, R., Balázs, K., Szemán-Nagy, A.: "Jobb későn, mint soha". A halogató magatartás vizsgálata egyetemisták körében.
    Psychiatr Hung. 32 (2), 158-167, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
    Q4 Psychiatry and Mental Health
  2. Balázs, K., Bakó, P., Gerhát, R.: A Meggyőzési tudatosság: A pszichológia mostohagyermeke.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 73 (3), 391-410, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  3. Körmendi, A., Csinády, A., Kurucz, G., Dávid, B.: Close-to-win evaluations are affected by the outcome and delay between stopping the wheels in slot machines.
    Psychiatr Hung. 33 (4), 340-346, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
    Q4 Psychiatry and Mental Health
  4. Nagy, L., Balázs, K.: Félelemkeltő egészségkommunikáció és a megküzdési stílus.
    Psychiatr Hung. 33 (2), 106-124, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
    Q4 Psychiatry and Mental Health
  5. Kiss, B., Csukonyi, C., Münnich, Á.: Sport-pszichodiagnosztikai tesztek kézilabda specifikus alkalmazása.
    Magyar Sporttud. Szle. 19 (76), 29-35, 2018.
2017
  1. Kövér, L., Balázs, K., Frecska, E., Égerházi, A.: A PAIR-H párkapcsolati kérdőív magyar nyelvű adaptációja.
    Alk. Pszichol. 17 (3), 87-109, 2017.
  2. Terdik, É., Papp, G., Sztancsik, V.: Az elhárító mechanizmusok, a vallásosság és a szomatizáció összefüggései.
    Mentálhigiéné és Pszichoszomatika. 18 (1), 59-83, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Neuropsychology and Physiological Psychology
    Q4 Psychiatry and Mental Health
  3. Merza, K., Papp, G., Kuritárné Szabó, I.: Borderline személyiségzavar és gyermekkori traumatizáció.
    In: Úgy szerettem volna, ha nem bántottak volna. A családon belüli gyermekkori traumatizáció : elmélet és terápia / Kuritárné Szabó Ildikó, Tisljár-Szabó Eszter, Oriold és Társai Kft., Budapest, 167-184, 2017. ISBN: 9789639771345
  4. Merza, K., Papp, G., Molnár, J., Kuritárné Szabó, I.: Characteristics and development of nonsuicidal super self-injury among borderline inpatients.
    Psychiatr. Danub. 29 (4), 480-489, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous)
    Q3 Psychiatry and Mental Health
  5. Sztancsik, V., Máth, J., Pék, G.: Szkizofréniával élők megbélyegzettségének mérése.
    Alk. pszichol. 17 (1), 41-57, 2017.
2016
  1. Kisfaludy, L., Kurucz, G., Csörsz, I.: A gyászfeldolgozás nemi különbségei.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 353-354, 2016. ISBN: 9786158024129
  2. Sztancsik, V., Máth, J., Pék, G.: A megbélyegzettség (önstigma) és a diszkrimináció tapasztalatok összefüggéseinek vizsgálata szkizofréniával élők körében.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 268, 2016. ISBN: 9786158024129
  3. Balázs, K., Bene, Á., Bakó, P.: A meggyőzési tudatosság mérése idősek körében.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 95-96, 2016. ISBN: 9786158024129
  4. Fábián, B., Bollmann, A., Kurucz, G., Holló, G.: Az aggódás, a betegségpercepciók és a szomatizáció egyetemisták körében.
    In: PEME XII. Ph.D Konferencia. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 57-64, 2016. ISBN: 9789638991577
  5. Pántya, J., Kovács, J., Szűcs, S.: Az egy- és többkulcsos adórendszerekkel kapcsolatos igazságossági nézetek munkateljesítményt és adózási szándékot befolyásoló hatásainak vizsgálata.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 142-143, 2016. ISBN: 9786158024129
  6. Nagy, L., Balázs, K.: Félelemkeltő társadalmi célú reklámokra adott válaszok.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 356-357, 2016. ISBN: 9786158024129
  7. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: First year students' algorithmic skills in tertiary computer science education.
    Knowledge, Information and Creativity Support Systems Selected Papers from KICSS'2014 - 9th International Conference, held in Limassol, Cyprus, on November 6-8, 2014 351-358, 2016.
  8. Máth, J., Kondé, Z., Csikai, E., Horváth-Labancz, E.: Kérdezz inkább, ne válaszolj! - Egy matematikai kreativitás teszt fejlesztésének tanulságai.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 311-312, 2016. ISBN: 9786158024129
  9. Kovács, J., Pántya, J., Borsi, E.: Utilitárius moralitás, társas értékorientáció és társas-társadalmi felelősségvállalás: Mi a kapcsolat közöttük?.
    In: Múlt és jelen összeér: Magyar Pszichológiai Társaság XXV. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet / fel. szerk. Vargha András, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 140-141, 2016. ISBN: 9786158024129
2015
  1. Sztancsik, V., Máth, J., Pék, G.: A "szkizofrénia" diagnózis jelentésének vizsgálata laikus vizsgálati személyek körében.
    Alk. pszichol. 15 (2), 73-85, 2015.
  2. Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Algorithmic skills transferred from secondary CSI studies into tertiary education.
    International Journal of Social, Education, Economics and Management Engineering 9 (2), 379-385, 2015.
  3. Dallos, A., Bernáth, Á.: A sztereotípiatartalom-kutatás módszertana.
    In: Pszichológiai Módszertani Tanulmányok. Szerk.: Balázs Katalin, Kovács Judit, Münnich Ákos), Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 29-44, 2015. ISBN: 9789633185209
  4. Fülöp, M., Bereczkei, T., Kovács, J.: A versengés és együttműködés pszichológiája.
    Akadémiai Kiadó, Budapest, 290 p., 2015. ISBN: 9789630596176
  5. Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai.
    Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015.
  6. Balázs, K., Hőgye-Nagy, Á.: Kevert módszerű pszichológiai kutatás: A kvalitatív és a kvantitatív kutatási módszer integrációja.
    In: Pszichológiai Módszertani Tanulmányok. Szerk.: Balázs Katalin, Kovács Judit, Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 9-28, 2015. ISBN: 9789633185209
  7. Hőgye-Nagy, Á., Münnich, Á.: Közlekedési balesetek és szabálysértések szerepe és mérési lehetőségei a közlekedési viselkedésben: A biztonságos vezetési index kialakítása.
    In: Alkalmazott Pszichológiai Tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Szerk.: Balázs Katalin, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 233-256, 2015. ISBN: 9789633185285
  8. Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
    Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
  9. Münnich, Á., Kurucz, G.: Munkaköri alkalmasságvizsgálat a Diagramok teszttel: rendszerkezelők tesztelése.
    Alk. Pszichol. 15 (2), 133-146, 2015.
  10. Balázs, K., Kovács, J., Münnich, Á.: Pszichológiai Módszertani Tanulmányok.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 259 p., 2015. ISBN: 9789633185209
  11. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: Testing algorithmic and application skills.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue 2 536-543, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q2 E-learning
  12. Csernoch, M., Biró, P., Máth, J., Abari, K.: Testing algorithmic skills in traditional and non-traditional programming environments.
    Informatics in Education. 14 (2), 175-197, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication
    Q3 Computer Science Applications
    Q3 Education
  13. Merza, K., Papp, G., Kuritárné Szabó, I.: The role of childhood traumatization in the development of borderline personality disorder in Hungary.
    Eur. J. Psychiat. 29 (2), 105-118, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Psychiatry and Mental Health
  14. Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
    Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
2014
  1. Pántya, J., Kovács, J.: A hatalom pszichológiai következményei: a hatalmi előhangolást alkalmazó szociálpszichológiai kísérletek néhány tanulsága.
    In: Pszichológiai kutatások : Debreceni Egyetem Pszichológiai Doktori Program. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 137-150, 2014. ISBN: 9789633184158
  2. Ferencz, Á., Bolló, H., Hidegkuti, I., Szemán-Nagy, A.: Alkotásba merülve: pszichotikus és disszociatív élmények a kreatív folyamatban?.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 69 (2), 427-442, 2014.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  3. Csukonyi, C., Kovács, I.: A mentális állóképesség szerepének egy lehetséges irányvonala a sport-teljesítmény előrejelzésében és fejlesztésében:: elméleti összefoglalás és észrevételek a tervezett vizsgálathoz.
    In: Pszichológiai Kutatások : Debreceni Egyetem Pszichológiai Doktori Program. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 127-136, 2014. ISBN: 9789633184158
  4. Szilágyi, Z., Csukonyi, C., Sótér, A., Hornyák, B.: A Mentális Állóképesség-vizsgálatok bevezetésének lépései a Magyar Honvédség állományában (2006-2009).
    Hadtudományi Szemle. 7 (1), 158-178, 2014.
  5. Papp, G., Bernáth, Á., Tóth, E.: A mentalizációra irányuló igény és a jóvátétel hatása a megbocsátásra közeli és távoli kapcsolatban.
    In: Pszichológiai kutatások: Debreceni Egyetem Pszichológiai Doktori Program. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 99-111, 2014. ISBN: 9789633184158
  6. Bernáth, Á., Kovács, J.: A mentalizációra irányuló igény társas viselkedésben betöltött szerepe.
    In: Pszichológiai kutatások: Debreceni Egyetem Pszichológiai Doktori Program. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 85-97, 2014. ISBN: 9789633184158
  7. Máth, J.: A természettudományos oktatás válsága.
    Géniusz műhely. 11 1-18, 2014.
  8. Mező, F., Kurucz, G.: Az APM-intelligenciateszttel kapcsolatos vizsgálati tapasztalatok a Debreceni Egyetem tehetséggondozó programjában 2002-2008 között.
    Matehetsz, Budapest, 22 p., 2014.
  9. Kovács, J.: Az igazságosság és a hatékonyság az interperszonális és a társadalmi kapcsolatok pszichológiájában.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 230 p., 2014. ISBN: 9789633184486
  10. Balázs, K., Barkó, M.: Az újszerűség, kreativitás, esztétikusság és az érthetőség kapcsolata reklámvizsgálatokbabn.
    In: Pszichológiai kutatások. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 61-72, 2014. ISBN: 9789633184158
  11. Hőgye-Nagy, Á.: Biztonság a kultúrában - kultúra a biztonságban.
    In: Pszichológiai Kutatások. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 151-164, 2014. ISBN: 9789633184158
  12. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: First year students' algorithmic skills in tertiary Computer Science education.
    In: Proceedings of the 9th International Conference on Knowledge, Information and Creativity Support Systems, Limassol, Cyprus, November 6-8, 2014. Ed.: George Angelos Papadopoulos, Cyprus Library, Cyprus, 301-306, 2014. ISBN: 9789963700844
  13. Hőgye-Nagy, Á.: Hogyan ítélik meg a gépjárművezetők a közlekedési szabálysértéseket?: Hazai tapasztalatok.
    In: Pszichológiai Kutatások. Szerk.: Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 165-178, 2014. ISBN: 9789633184158
  14. Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D., Hidegkuti, I., Heim, O., Bursavich, J.: Justifying environmentally significant behavior choices: An American-Hungarian cross-cultural comparison.
    J. Environ. Psychol. 37 31-39, 2014.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Applied Psychology
    Q1 Social Psychology
  15. Olaszy, G., Abari, K., Bartalis, M.: Magyar hangsúlyjelölési szöveges adatbázis fejlesztése és referencia-vizsgálata.
    Beszédkutatás. 22 205-219, 2014.
  16. Csernoch, M., Biró, P., Máth, J., Abari, K.: Mit tudok informatikából?.
    In: Informatika a Felsőoktatásban 2014 [elektronikus dokumentum]. Szerk.: Kunkli Roland, Papp Ildikó, Rutkovszky Edéné, DE Informatikai Kar, Debrecen, 217-230, 2014. ISBN: 9789634737124
  17. Almássy, Z., Baksa, N., Papp, G., Szemán-Nagy, A.: Nemi különbségek vizsgálata a depressziós tünetegyüttesben az alexitímia mentén, különös tekintettel a férfi depresszióra.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 69 (2), 319-336, 2014.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  18. Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Programozásorientált táblázatkezelői függvények.
    In: Oktatás és nevelés - gyakorlat és tudomány : tartalmi összefoglalók. Szerk.: Buda András, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 463, 2014. ISBN: 9789634737421
  19. Csukonyi, C.: Rugalmas alkalmazkodóképesség.
    In: Vezető-kiválasztást szolgáló kompetencia alapú tesztek leírása: KVKteszt Komplett vezető-kiválasztási tesztrendszer. Szerk.: Münnich Ákos; Balázs Katalin; Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 54-58, 2014. ISBN: 9789639208407
  20. Münnich, Á., Kurucz, G.: Szakmai ismeret.
    In: Vezető-kiválasztást szolgáló kompetencia alapú tesztek leírása. Szerk.: Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 26-28, 2014. ISBN: 9789639208407
  21. Polonyi, T., Abari, K., Nagy, A., Sántha, J., Gnandt, M.: Szó- és szabálytanulás fiatal felnőtteknél: Egy mesterséges nyelv tanításának tapasztalatai.
    Alk. Pszichol. 16 (2), 7-28, 2014.
  22. Almássy, Z., Pék, G., Papp, G., Greenglass, E.: The Psychometric Properties of the Hungarian Version of the Proactive Coping Inventory: Reliability, Construct Validity and Factor Structure.
    Int. J. Psychol. Psychol. Ther. 14 (1), 115-124, 2014.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Clinical Psychology
    Q3 Developmental and Educational Psychology
    Q4 Experimental and Cognitive Psychology
  23. Adorjáni, B., Kurucz, G.: Új norma a rövidített California Psychological Inventory (S-CPI) személyiségteszthez.
    Munkaügyi Szemle. 5 70-83, 2014.
  24. Hőgye-Nagy, Á.: Vezetői funkciók ellátása.
    In: Vezető-kiválasztást szolgáló kompetencia alapú tesztek leírása: KVKteszt Komplett vezető-kiválasztási tesztrendszer. Szerk.: Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 28-35, 2014. ISBN: 9789639208407
  25. Münnich, Á., Balázs, K., Hőgye-Nagy, Á.: Vezető-kiválasztást szolgáló kompetencia alapú tesztek leírása: KVKteszt Komplett vezető-kiválasztási tesztrendszer.
    Belügyminisztérium, Budapest, 115 p., 2014. ISBN: 9789639208407
  26. Hőgye-Nagy, Á., Kurucz, G.: Vienna Test System kapcsolódó tesztjeinek bemutatása.
    In: Vezető-kiválasztást szolgáló kompetencia alapú tesztek leírása: KVKteszt Komplett vezető-kiválasztási tesztrendszer. Szerk.: Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 110-115, 2014. ISBN: 9789639208407
2013
  1. Bernáth, Á., Kovács, J.: A mentalizációs igény és a Machiavelliánus nézetekkel való egyetértés.
    Magy. Pszichol. Szle. 68 (4), 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  2. Barkó, M., Balázs, K.: Artistic advertisements: When arts meet advertising.
    In: Interdisciplinary Research in Humanities. Eds.: Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Central European Studies, Nitra, 345-360, 2013. ISBN: 9788055802848
  3. Papp, G., Kovács, J.: A súlyos sérelmet követő megbocsátás prediktorai.
    In: Tavaszi Szél = Spring Wind. Szerk.: Keresztes Gábor, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 570-577, 2013. ISBN: 9789638956026
  4. Nistor, M., Papp, G., Martos, T., Molnár, P.: A Személyes Autoritás a Családi Rendszerben Kérdőív magyar változatának (PAFSQ-H) pszichometriai jellemzői.
    Mentálhigiéné és Pszichoszomatika. 14 (3), 259-280, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Neuropsychology and Physiological Psychology
    Q4 Psychiatry and Mental Health
  5. Jánvári, M.: Az énhatékonyság.
    In: Az iskolai erőszak személyiségtényezői. Szerk.: Figula Erika, Margitics Ferenc, Élmény'94 Bt., Nyíregyháza ; Hajdúhadház, 20-30, 2013, (Iskolai erőszak könyvek, ISSN 2062-1965) ISBN: 9786155077074
  6. Nistor, M., Papp, G., Martos, T., Molnár, P.: Az Érzelmi Leválás Kérdőív Magyar Változatának (DSI-H) pszichometriai jellemzői.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 68 (3), 533-554, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  7. Kovács, C., Kovács, J., Pántya, J., Papp, G.: Chat with a Mach - Machiavellian effectiveness in computer-mediated interactions.
    In: Interdisciplinary Research in Humanities. Ed.: Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra, Nitra, 361-374, 2013. ISBN: 9788055802848
  8. Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D., Bernáth, Á.: Communicating national heritage to an ingroup or to an outgroup member as a group or as an individual.
    In: The Theoretical Foundations of Hungarian 'Lieux de Mémoire' Studies. Szerk.: S. Varga Pál, Karl Katschthaler, Donald E. Morse, Takács Miklós, Debrecen University Press, Debrecen, 137-150, 2013, (Loci memoriae Hungaricae ; 1.) ISBN: 9789633183830
  9. Barkó, M.: Esztétikum a reklámokban.
    Nagyerdei Almanach. 4 (6), 20-26, 2013.
  10. Medvés, D., Kovács, J., Dallos, A.: Every day is a special day, at least for prosocials: the role of social value orientation, behavioral habits and excuses in travel mode decisions.
    In: Interdisciplinary Research in Humanities. Ed.: Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra, Nitra, 395-408, 2013. ISBN: 9788055802848
  11. Merza, K., Harmatta, J., Papp, G., Kuritárné Szabó, I.: Gyermekkori traumatizáció, disszociáció és önsértő viselkedés borderline személyiségzavarban.
    In: A határtalan elme korlátai : absztrakt kötet. A Magyar Pszichiátriai Társaság XVIII. Vándorgyűlése, Győr. jan 23-26.. Szerk.: Afangide B. [et al.], Magyar Pszichiátriai Társaság, Győr, 75, 2013.
  12. Angyalosi, G., Münnich, Á., Pusztai, G.: Interdisciplinary Research in Humanities.
    Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nyitra, 500 p., 2013. ISBN: 9788055802848
  13. Kis, M., Kovács, J.: Jóvátételi mintázatok hatása a jóvátételi igényekre és a megbocsátásra közeli kapcsolatokban.
    Magyar Pszichol. Szle. 68 (4), 687-712, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  14. Papp, G., Kovács, J., Pántya, J., Kiss, N.: Mikor vezet megbocsátáshoz a jóvátétel?.
    Magyar Pszichol. Szle. 68 (2), 277-300, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Psychology (miscellaneous)
  15. Pántya, J., Kovács, J.: Social value orientation and susceptibility to extrinsic incentives in a pro-environmental context.
    In: Interdisciplinary Research in Humanities. Ed.: Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra, Nitra, 409-426, 2013. ISBN: 9788055802848
  16. Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique.
    J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Applied Psychology
  17. Kogler, C., Batrancea, L., Nichita, A., Pántya, J., Belianin, A., Kirchler, E.: Trust and power as determinants of tax compliance: Testing the assumptions of the slippery slope framework in Austria, Hungary, Romania and Russia.
    J. Econ. Psychol. 34 169-180, 2013.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Applied Psychology
    Q1 Economics and Econometrics
    Q1 Sociology and Political Science
  18. Papp, G., Kovács, J., Pántya, J.: When does compensation lead to forgiving?: an experimental study about how the agent and extent of compensation influences forgiving.
    In: Interdisciplinary Research in Humanities. Ed.: Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra, Nitra, 375- 394, 2013. ISBN: 9788055802848
2012
  1. Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Máth, J., Hidegkuti, I.: "Elég-e már a rosszból?": az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (4), 653-671, 2012.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Psychology (miscellaneous)
  2. Körmendi, A., Pataky, N.: A kóros játékszenvedély terápiája.
    Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (3), 519-540, 2012.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Psychology (miscellaneous)
  3. Bernáth, Á., Balázs, K., Jónás, P.: A mentalizációs képesség hatása a kreatív reklámok értékelésére.
    Alk. pszichol. 14 (2), 5-19, 2012.
  4. Pántya, J., Dallos, A., Papp, G., Kovács, J.: A nemi alapú elutasítás iránti érzékenység és a férfiakkal szembeni ellenséges hiedelmek hatása az elutasítást követő helyzetértelmezésre és megbocsátási szándékra.
    Alk. Pszichol. 14 (2), 21-42, 2012.
  5. Balázs, K., Csízik, T., Hőgye-Nagy, Á., Münnich, Á.: A páros összehasonlítás Thurstone-féle módszerének alkalmazása a pszichológiában II..
    Alk. Pszichol. 2 45-63, 2012.
  6. Körmendi, A., Pecsenye, Z., Szklenárik, P., Pataky, N.: A pszichopátiás személyiség bemutatása Salinger Zabhegyező című művén keresztül.
    Kv. kvt. kvt. 21 (3), 21-31, 2012.
  7. Münnich, Á., Stéger, C.: A tanárképzők munkakapcsolatai, avagy a bolognai rendszer intézményi társas közegben.
    In: A pszichológia mint társadalomtudomány. Szerk.: Fülöp Márta, Szabó Éva, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 469-489, 2012. ISBN: 9789633121337
  8. Máth, J.: A történelmi tudás mintázatai Kossuth Lajos élete kapcsán.
    In: Nemzeti emlékezethelyek. Szerk.: Kovács Judit, Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 125-144, 2012. ISBN: 9789633182628
  9. Kovács, J., Pántya, J.: A vesztes-szerep mintázatai magyar történelmi események értékelésében.
    In: Nemzeti emlékezethelyek: attitűdök, reprezentációk, élmények, funkciók, struktúrák. Szerk.: Kovács Judit, Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 33-56, 2012. ISBN: 9789633182628
  10. Jánvári, M.: Az agresszió.
    In: Viselkedészavarok és iskolai erőszak. Szerk.: Margitics Ferenc, Figula Erika, Élmény'94 Bt., Nyíregyháza ,[Hajdúhadház], 9-24, 2012, (Iskolai erőszak könyvek, ISSN 2062-1965 ; 4.) ISBN: 9786155077050
  11. Jánvári, M.: Az iskolai erőszak és személyiség kapcsolata.
    In: Erőszak az iskolában. Szerk.: Dráviczki Sándor, Jedlik-Okteszt Kiadó Bt., Nyíregyháza, 35-42, 2012.
  12. Kurucz, G., Körmendi, A.: Can we perceive near miss?: An empirical study.
    J. Gambl. Stud. 28 105-111, 2012.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Psychology (miscellaneous)
    Q1 Sociology and Political Science
  13. Pék, G., Kőszeghy, A., Almássy, Z., Szabó, G., Máth, J.: Magyarország legnagyobb vegyi katasztrófájának reprezentációi: az emlékezethely kialakulásának dinamikája.
    In: Nemzeti emlékezethelyek. Szerk.: Kovács Judit, Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 145-164, 2012. ISBN: 9789633182628
  14. Jánvári, M.: Mikor hatékony a versengés?.
    Pedagóg. Műh. 37 (1), 59-63, 2012.
  15. Kovács, J., Münnich, Á.: Nemzeti emlékezethelyek: attitűdök, reprezentációk, élmények, funkciók, struktúrák.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 193 p., 2012. ISBN: 9789633182628
  16. Hidegkuti, I., Münnich, Á.: Nemzeti emlékezethelyek kapcsolatainak jellemzése.
    In: Nemzeti emlékezethelyek : Attitűdök, reprezentációk, élmények, funkciók, struktúrák. Szerk.: Kovács Judit, Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 9-32, 2012. ISBN: 9789633182628
  17. Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D.: Room for rationalization in environmentally significant behavior choices: An American-Hungarian comparison.
    In: Microcosm of Economic Psychology: Proceedings of the IAREP Conference Wroclaw 2012. Eds.: Agata Gasiorowska, Tomasz Zaleskiewicz, Warsaw School of Social Sciences and Humanities, Faculty in Wroclaw, Wroclaw, 120-130, 2012. ISBN: 9788393528813
  18. Balázs, K., Barkó, M., Vancza, G.: Társadalmi célú reklámok kreativitássablonjai és hatásmechanizmusuk.
    Alk. pszichol. 2012 (1), 1-26, 2012.
  19. Medvés, D., Kovács, J.: The role of individual differences in promoting pro-environmental behavior..
    In: Vulnerability, risks and complexity : Impacts of global change on human habitats. / S. Kabisch, A. Kunath, P. Schweizer-Ries, A. Steinführer, Hogrefe Publishing, Göttingen, 231-242, 2012. ISBN: 9780889374355
  20. Medvés, D., Mátyás, M.: The role of social value orientation and implicit associations in recycling behavior.
    In: Microcosm of Economic Psychology : Proceeding of the IAREP Conference Wroclaw 2012 / A. Gasiorowska, T. Zaleskiewicz, Warsaw School of Social Sciences and Humanities, Wroclaw, 126-131, 2012.
  21. Körmendi, A., Kurucz, G.: The role of temperament and near-miss in playing a simulated slot machine: The case of betting behavior.
    In: Psychology of Gambling: New Research. Ed.: A. E. Cavanna, Nova Science Publishers, Hauppage NY, 139-148, 2012. ISBN: 9781621005032
  22. Abari, K., Olaszy, G.: Új módszer nagyméretű beszédadatbázisok formánsadatokkal történő ellátására.
    In: Beszéd, adatbázis, kutatások. Szerk.: Gósy Mária, Akademiai Kiado Rt, Budapest, 251-267, 2012. ISBN: 9789630592956
2011
  1. Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D.: "Has it been enough yet?": Experimental study of some interactive and personality characteristics influencing the chance for agreement in an escalating conflict.
    In: Proceedings of the 2011 Conference of the International Confederation for the Advancement of Behavioral Economics and Economic Psychology [elektronikus dokumentum]. Eds.: S. E. G. Lea, D. Crelley, D. Modic, A. Butler, D. S. Gordon, Washington Singer Press, Exeter, UK, [9], 2011. ISBN: 18730530613
  2. Medvés, D.: "In Town Without My Car": A field study about the function of social value orientation, habits and extrinsic motives in guiding pro-environmental behaviour.
    In: Proceedings of the 2011 Conference of the International Confederation for the Advancement of Behavioral Economics and Economic Psychology. Ed.: S. E. G. Lea, D. Crelley, D. Modic, D. S. Gordon, Washington Singer Press, Exeter, 1-1, 2011.
  3. Jánvári, M.: Academic cheating.
    In: Studies in pedagogy and culture. Szerk.: Dráviczki Sándor, Jedlik-Okteszt, Nyíregyháza, 17-23, 2011.
  4. Münnich, Á.: A kreativitás többszempontú vizsgálata.
    Didakt Kiadó, Debrecen, 243 p., 2011. ISBN: 9786155212017
  5. Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Papp, G.: Az együttműködő személy figyelmessége és eredményessége által keltett benyomások a megfigyelőben: tesz-e különbséget a társas értékorientáció kétféle szemüvege?.
    Pszichológia. 31 (2), 107-123, 2011.
  6. Loughnan, S., Kuppens, P., Allik, J., Balázs, K., Lemus, S., Dumont, K., Gargurevich, R., Hidegkuti, I., Leidner, B., Matos, L., Park, J., Realo, A., Shi, J., Sojo, V., Tong, Y., Vaes, J., Verduyn, P., Yeung, V., Haslam, N.: Economic Inequality Is Linked to Biased Self-Perception.
    Psychol. Sci. 22 (10), 1254-1258, 2011.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Psychology (miscellaneous)
  7. Abari, K.: From text-to-sound - A Hungarian word level pronunciation database using IPA symbols.
    Phonetician. 97-98 93-104, 2011.
  8. Kovács, J., Ruzsinszki, P., Hidegkuti, I., Pántya, J.: How do secondary school teenagers represent significant episodes of Hungarian history?: a functional approach.
    Appl. psychol. Hung. 1 41-57, 2011.
  9. Máth, J., Abari, K.: Knowledge Spaces and Historical Knowledge in Practice.
    Appl. psychol. Hung. 1 126-152, 2011.
  10. Balázs, K., Münnich, Á.: Kreativitásra nevelés: társadalmi célú reklámok tervezése a rajzórákon.
    In: A kreativitás többszempontú vizsgálata. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kiadó, Debrecen, 175-200, 2011.
  11. Kovács, J., Pántya, J.: Kreatív konfliktusmegoldás.
    In: A kreativitás többszempontú vizsgálata. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kiadó, Debrecen, 223-243, 2011. ISBN: 9786155212017
  12. Abari, K., Olaszy, G.: Magyar formáns-adatbázis az interneten.
    Beszédkutatás. 19 73-82, 2011.
  13. Kondé, Z., Máth, J.: Matematikai kreativitás és matematikai teljesítmény.
    In: A kreativitás többszempontú vizsgálata. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kiadó, Debrecen, 149-174, 2011. ISBN: 9786155212017
  14. Balázs, K.: Memorable Hungarian advertisements.
    Appl. psychol. Hung. 1 83-109, 2011.
  15. Kovács, J., Pántya, J., Bernáth, Á., Medvés, D., Bányai, Z.: Subjects of Hungarian cultural memory in images.
    Appl. psychol. Hung. 1 7-21, 2011.
  16. Pántya, J., Kovács, J.: The relationship between social value orientation and strategic thinking.
    In: Proceedings of the 2011 Conference of the International Confederation for the Advancement of Behavioral Economics and Economic Psychology [elektronikus dokumentum]. Eds.: Stephen. E. G. Lea, David Crelley, David Modic, Alex Butler, David S. Gordon, Washington Singer Press, Exeter, [11], 2011. ISBN: 18730530613
2010
  1. Körmendi, A., Kurucz, G.: A "majdnem nyertem" jelenség vizsgálata nem szerencsejátékos mintán.
    Pszichológia. 30 (4), 335-348, 2010.
  2. Kis, M., Kovács, J.: A bosszú pszichológiai összetevői.
    Mentálhig. Pszichoszomat. 11 (2), 129-150, 2010.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Neuropsychology and Physiological Psychology
    Q3 Psychiatry and Mental Health
  3. Medvés, D., Pántya, J.: A környezettudatos viselkedés lehetsége meghatározói: a társas értékorientációs és az észlelt jelentőség.
    Juvenilia. 3 232-246, 2010.
  4. Olaszy, G., Abari, K.: A magyar hangkapcsolódások akusztikai bemutatása szavakban.
    In: A magyar beszéd : beszédkutatás, beszédtechnológi, beszédinformációs rendszerek. Szerk.: Németh Géza, Olaszy Gábor, Akadémiai Kiadó, Budapest, 315-319, 2010. ISBN: 9789630589666
  5. Münnich, Á., Hunyady, G.: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai.
    ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 292 p., 2010. ISBN: 9789633120354
  6. Bernáth, Á.: A történelmi múlt megőrzésének természetes létformái avagy a kollektív emlékezet és a társas reprezentációk.
    In: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai. Szerk.: Münnich Ákos, Hunyady György, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 117-134, 2010. ISBN: 9789633120354
  7. Abari, K., Máth, J.: A történelmi tudás mérése a tudástér-elmélet segítségével.
    In: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai. Szerk.: Münnich Ákos, Hunyady György, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 191-216, 2010. ISBN: 9789633120354
  8. Kovács, J.: Az emlékezet ideje: megfontolások a történelmi-kulturális visszaemlékezés kutatása számára.
    In: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai. Szerk.: Münnich Ákos, Hunyady György, ELTE EÖTVÖS K., Budapest, 77-96, 2010. ISBN: 9789633120354
  9. Jánvári, M., Gacsályi, V., Szatmári, Á.: Az iskolai erőszak meghatározó tényezői.
    In: Temperamentum, karakter és iskolai erőszak / Margitics Ferenc, Figula Erika, Pauwlik Zsuzsa, Gacsályi Viktória, Jánvári Miriam, Szatmári Ágnes, Élmény'94 Bt., Nyíregyháza, 7-22, 2010. ISBN: 978615507712
  10. Kurucz, G.: Diagnosztikus következtetések vizsgálata ismert oksági kapcsolatok esetén.
    In: I. Országos Alkalmazott Pszichológiai Phd Konferencia. Szerk.: Vass Zoltán, Tekler Vilmos, Papirusz Book Kiadó, Budapest, 129-134, 2010. ISBN: 9789639263536
  11. Medvés, D., Kovács, J.: Emlékezet és környezet kapcsolata: a kollektív emlékezet környezetpszichológiai vonatkozásai.
    In: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai. Szerk.: Münnich Ákos, Hunyady György, ELTE EÖTVÖS K., Budapest, 155-170, 2010. ISBN: 9789633120354
  12. Pántya, J.: Hatással lehet-e az egyéni értékrend a kollektív emlékezetre?.
    In: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai. Szerk.: Münnich Ákos, Hunyady György, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 135-154, 2010. ISBN: 9789633120354
  13. Abari, K.: Intelligens beszédhang-időtartam mérő.
    In: A magyar beszéd : beszédkutatás, beszédtechnológia, beszédinformációs rendszerek. Szerk.: Németh Géza, Olaszy Gábor, Akadémiai Kiadó, Budapest, 643-646, 2010. ISBN: 9789630589666
  14. Münnich, Á., Mező, F.: Interdiszciplináris Kutatás a Debreceni Egyetem Regionális Tehetségpontjában.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 178. p., 2010. ISBN: 9789633180808
  15. Medvés, D.: Környezettudatos kommunikáció: az észlelt jelentőség, a társas értékorientáció és a környezet iránti attitűd szerepe.
    In: I. Országos Alkalmazott Pszichológiai Phd Konferencia. Szerk.: Vass Zoltán, Tekler Vilmos, Papirusz Book, Budapest, 56-63, 2010. ISBN: 9789639263536
  16. Boncsér, Á., Polonyi, T., Abari, K.: Szövegértő olvasás a két tannyelvű oktatásban résztvevő diákok körében.
    Alk. pszichol. 52 (3-4), 5-30, 2010.
  17. Sipos, S., Csízik, T., Hunya, P.: Tiszta érdekkonfliktusok során jelentkező viselkedési szándékot befolyásoló tényezők - a társas értékorientáción túl.
    Pszichológia. 30 (3), 207-231, 2010.
  18. Kurucz, G.: Történelmi jelenségekkel kapcsolatos oksági gondolkodás - áttekintés.
    In: A nemzeti emlékezet vizsgálatának pszichológiai szempontjai. Szerk.: Münnich Ákos, Hunyady György, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 171-190, 2010. ISBN: 9789633120354
  19. Csörsz, I., Szili, K., Devecsery, Á., Máth, J., Csabai, M.: Tünetek és történetek: a nemi sztereotípiák hatása a tünetértelmezésre.
    Mentálhig. Pszichoszomat. 11 (3), 169-190, 2010.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Neuropsychology and Physiological Psychology
    Q3 Psychiatry and Mental Health
2009
  1. Váry, A., Budavári-Takács, I., Juhászné Klér, A., Jereb, K., Körmendi, A., Szalma, Z.: A mentori tevékenység elmélete és módszertana.
    Szent István Egyetem, Gödöllő, 71 p., 2009. ISBN: 9789632690933
  2. Balázs, K., Hőgye-Nagy, Á., Csízik, T., Münnich, Á.: A páros összehasonlítás Thurstone-féle módszerének alkalmazása a pszichológiában I..
    Alk. Pszichol. 11 (1/2), 127-146, 2009.
  3. Kovács, J., Medvés, D.: Közös ügyek?! Van-e jelentősége?: a társas értékorientáció és az egyéni hozzájárulás észlelt jelentőségének hatása a kiscsoportos társas dilemmahelyzetekben hozott döntésekre, valamint a társas értékorientáció és a környezeti attitűdök kapcsolata.
    Alk. Pszichol. 11 (3-4.), 51-74, 2009.
  4. Polonyi, T., Abari, K., Nótin, Á.: Mesterséges nyelvtanulás első benyomás alapján.
    Alk. Pszichol. 11 (1-2), 5-26, 2009.
2008
  1. Kurucz, G., Münnich, Á.: A deduktív gondolkodási képesség mérése: a Logikai Betűsorok teszt.
    Alk. Pszichol. 10 (1-2), 115-129, 2008.
  2. Olaszy, G., Rácz, Z., Abari, K.: A formant trajectory database of Hungarian vowels.
    Phonetician. 97-98 7-14, 2008.
  3. Csízik, T.: A készségfejlesztő karrierprogramok résztvevőinek kiválasztása.
    Munkaü. szle. 52 (4), 25-34, 2008.
  4. Mező, F., Máth, J., Abari, K.: A különbségvizsgálatokon alapuló tehetségdiagnosztika matematikai statisztikai alapjai.
    In: Tehetségdiagnosztika. Szerk.: Mező Ferenc, Kocka Kör, Faculty of Central European Studies, Constantine the Philosopher University in Nitra, Debrecen, 131-203, 2008. ISBN: 9789638748829
  5. Abari, K.: A tehetségdiagnosztika adatkezelésbeli alapjai R-környezetben.
    In: Tehetségdiagnosztika. Szerk.: Mező Ferenc, Kocka Kör, Faculty of Central European Studies, Constantine the Philosopher University in Nitra, Debrecen, 105-130, 2008. ISBN: 9789638748829
2007
  1. Abari, K., Olaszy, G.: A magyar beszéd hangkapcsolódásainak bemutatása az interneten.
    Beszédkutatás. 15 178-186, 2007.
  2. Veress, F., Kovács, J.: A megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatási előnyeinek és hátrányainak vizsgálata.
    In: Gyakorlati Megfontolások és kutatási tapasztalatok a megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásához. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt, Debrecen, 45-99, 2007. ISBN: 9789638712042
  3. Máth, J., Revákné Markóczi, I.: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban.
    Iskolakultúra. 17 (6-7), 97-113, 2007.
  4. Hidegkuti, I., Boeck, P.: Between-group differences and taxometrics.
    Psychol. Rep. 100 (1), 211-230, 2007.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Psychology (miscellaneous)
  5. Beretvás, A., Mirnics, Z., Máth, J.: Férfiak és nők manifeszt és látens önérvényesítési stílusa.
    In: Egyén pár, család. Szerk.: Bagdy Emőke, Mirnics Zsuzsanna, Vargha András, Animula kiadó, Budapest, 200-214, 2007. ISBN: 9789639751149
  6. Fábiánné Kiss, M., Kovács, J.: Megváltozott munkaképességű dolgozók munkaérték-preferenciái.
    In: Gyakorlati megfontolások és kutatási tapasztalatok a megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásához. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt, Debrecen, 123-148, 2007. ISBN: 9789638712042
  7. Csízik, T.: Munkahelyi képzés és karriermenedzsment.
    Munkaü. Szle. 51 (6), 16-18, 2007.
2006
  1. Csukonyi, C.: A megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásának szervezetpszichológiai vonatkozásai.
    In: Pszichológiai szempontok a megváltozott munkaképességű emberek munkaerőpiaci integrációjának elősegítéséhez / Münnich Ákos, Didakt, Debrecen, 107-158, 2006. ISBN: 9638712031
  2. Balázs, K., Hidegkuti, I., Boeck, P.: Detecting Heterogeneity in Logistic Regression Models.
    Appl. Psychol. Meas. 30 (4), 322-344, 2006.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Psychology (miscellaneous)
    D1 Social Sciences (miscellaneous)
  3. Abari, K.: Hangos jelölőnyelvek: jelölőnyelvek a beszéd alapú alkalmazások fejlesztésében.
    Híradástechnika. 61 (3), 2-7, 2006.
  4. Münnich, Á.: Pszichológiai szempontok a megváltozott munkaképességű emberek munkaerőpiaci integrációjának elősegítéséhez.
    Didakt, [Debrecen], 291 p., 2006. ISBN: 9638712031
  5. Münnich, Á., Hőgye-Nagy, Á., Abari, K.: Többváltozós statisztika pszichológus hallgatók számára.
    Bölcsész Konzorcium, Debrecen, 120 p., 2006. ISBN: 9639704040
2005
  1. Olaszy, G., Abari, K.: Adatbázisok és számítógépprogramok a magyar beszéd időszerkezeti vizsgálatához.
    Alk. Nyelvtud. 5 (1-2), 41-62, 2005.
  2. Csízik, T., Fedor, G., Münnich, Á.: A kábítószerfogyasztás kialakulásának és fenntartásának tényezői a középiskolás fiatalok körében.
    In: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kft, Debrecen, 149-187, 2005. ISBN: 963866536X
  3. Csukonyi, C., Máth, J., Münnich, Á.: A középiskolások és a kábítószer: A kábítószerfogyasztás hátterének feltárása a középiskolások körében.
    In: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kft., Debrecen, 83-146, 2005. ISBN: 963866536X
  4. Münnich, Á.: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők.
    Didakt, [Debrecen], 343 p., 2005. ISBN: 963866536X
  5. Kovács, J.: A mentális egészség váza a mentális egészség vázlataihoz.
    In: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kft., Debrecen, 7-11, 2005. ISBN: 963866536X
  6. Csukonyi, C., Medvés, D., Pántya, J., Münnich, Á.: A társas támasz megítélése és a középiskolások kábítószerfogyasztásának lehetséges összefüggései.
    In: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kft., Debrecen, 187-203, 2005. ISBN: 963866536X
  7. Biró, G., Csukonyi, C.: Az asszertivitás és a kábítószerezés kapcsolata a középiskolások körében..
    In: A mentális egészséget és egészségmagatartást befolyásoló tényezők. Szerk.: Münnich Ákos, Didakt Kft, Debrecen, 207-227, 2005. ISBN: 963866536X
  8. Forgács, A.: Az ellipszis Cicero Catilina elleni első beszédében generatív grammatikai szemszögből.
    Argumentum. 1 16-25, 2005.
  9. Turmezeyné Heller, E., Máth, J., Balogh, L.: A zenei képesség fejlődésének vizsgálata.
    Alk. Pszichol. 7 (4), 100-123, 2005.
  10. Rijmen, F., Tuerlinckx, F., Meulders, M., Smits, D., Balázs, K.: Mixed model estimation methods for the Rasch model.
    J. appl. meas. 6 (3), 273-288, 2005.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Applied Mathematics
    Q1 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Medicine (miscellaneous)
  11. Turmezeyné Heller, E., Máth, J., Balogh, L.: Zenei képességek és iskolai fejlesztés.
    Magyar Pedagóg. 105 (2), 207-236, 2005.
2004
  1. Münnich, Á., Hőgye-Nagy, Á., Pénzes, T.: A regresszió diszkrét bája: regresszió-számítás kategorikus és szegmentált változókkal.
    Alk. pszichol. 6 (1), 82-109, 2004.
2003
  1. Csizmár, L., Csukonyi, C.: A kábítószer használókkal szembeni előítéltek alakulása és háttértényezői, strukturális kapcsolata a kisebbségi és etnikai csoportokkal szembeni előítéletekkel.
    In: A kábítószer kipróbálásának okairól: az egyetemi hallgatók körében végzett vizsgálatok alapján. Szerk.: Münnich Ákos, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 171-187, 2003. ISBN: 9634636284
  2. Münnich, Á.: A kábítószer kipróbálásának okairól az egyetemi hallgatók körében végzett vizsgálatok alapján.
    ELTE Eötvös K., Budapest, 278 p., 2003. ISBN: 9634636284
  3. Csukonyi, C.: A szociális orientáció - individualizmus és kollektivizmus és a kábítószer-használat összefüggései.
    In: A kábítószer kipróbálásának okairól : az egyetemi hallgatók körében végzett vizsgálatok alapján. Szerk.: Münnich Ákos, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 139-155, 2003. ISBN: 9634636284
  4. Hőgye-Nagy, Á.: Kábítószer-fogyasztás és kockázat.
    In: A kábítószer kipróbálásának okairól az egyetemi hallgatók körében végzett vizsgálatok alapján. Szerk.: Münnich Ákos, Eötvös kiadó, Budapest, 207-217, 2003. ISBN: 9634636284
2002
  1. Münnich, Á.: A jövő vezetőinek jelene: az egyetemi diákság karrierépítésének lélektani háttere.
    ELTE Eötvös K., Budapest, 270 p., 2002. ISBN: 9634635601
2001
  1. Bondár, A., Kovács, J.: A szervezeti igazságosság összehasonlító vizsgálata gyógyszeripari cégek körében.
    In: XV. Munka-és Szervezetpszichológus szakmai napok Esztergom. Szerk.: Dienes Erzsébet, Takáts Ágnes Ildikó, Foglalkoztatási Hivatal, Budapest, 53-71, 2001. ISBN: 9630089165
  2. Alberth, M., Nemes, J., Török, J., Makay, Á., Máth, J.: A szülői félelem hatása a gyermek fogazati állapotára.
    Fogorv. Szle. 94 (2), 205-207, 2001.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Medicine (miscellaneous)
1998
  1. Münnich, Á.: Judgement and choice.
    Universiteit, Amsterdam, 220 p., 1998.
1995
  1. Saris, W., Münnich, Á.: The multitratit-multimethod approach to evaluate measurement instruments.
    Eötvös Univ. Press, Budapest, 280 p., 1995. ISBN: 9634630014
feltöltött közlemény: 256 Open Access: 40
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK