Tudóstér: Média- és Könyvtártudományi Intézet publikációi

-
szűkítés
feltöltött közlemény: 107 Open Access: 26
2024
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Book influencers in the library?.
    Can. J. Inform. Lib. Sci. 47 (2), 18-29, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Information Systems (2023)
    Q3 Library and Information Sciences (2023)
  2. Hlavacska, A.: Boszorkánykonyha: A kazamata zamata szerepjátékos szemmel.
    Kortárs Online 2024.07.02 [1-3], 2024.
  3. Nagy, O.: EPIC: The Video Game: Az Odüsszeia történetének adaptációs lehetőségei akció-szerepjátékként.
    Kortárs. 12 73-90, 2024.
  4. Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Online olvasás- és szolgáltatásnépszerűsítés a könyvtárakban: a közösségi média és a könyves influenszerek.
    Kv. nev. 25 (1), 48-67, 2024.
  5. Harangi, B., Bogacsovics, G., Tóth, J., Kovács, I., Bujdosóné Dani, E., Hajdu, A.: Pixel-wise segmentation of cells in digitized Pap smear images.
    Sci Data. 11 (1), 1-8, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Computer Science Applications (2023)
    D1 Education (2023)
    D1 Information Systems (2023)
    D1 Library and Information Sciences (2023)
    D1 Statistics and Probability (2023)
    D1 Statistics, Probability and Uncertainty (2023)
  6. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E., Nemes, L.: Report on the international library and information scientific conference: the past years of BOBCATSSS.
    Fol. Toruniensia. 24 193-204, 2024.
  7. Nagy, O.: Túl (?) a rajongókutatáson.
    kulter.hu 2024.12.13. 1-3, 2024.
    (Ismertetett mű: Torbó Annamária. -Fikció, transzmédia, aktivizmus. Egy Harry Potter-rajongói közösség kulturális és részvételi politikái /Budapest : Szépirodalmi Figyelő Alapítvány, 2024. -327 p. -)
2023
  1. Keresztes, B.: "Felnőttél Mihály"- Kritika a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház Utas és holdvilág című előadásáról.
    Kortárs Online 2023.01.28. 1-4, 2023.
  2. Lengyel, E.: "Operetta and me? ... Never!...": On the trail of a forgotten operetta composer, Ákos Buttykay (1871-1935).
    Hung. stud. 37 (1), 140-153, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Arts and Humanities (miscellaneous)
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
  3. Oláh, S.: "Tudásom halálos tudás": A határ érzékeltetése jelzi a túllépést (Térey János: Hadrianus Redivivus).
    In: "A szellős térben és a szűk időben" : Tanulmányok Térey Jánosról. Szerk.: Balajthy Ágnes; Melhardt Gergő; Radnai Dániel Szabolcs, Petőfi Irodalmi Múzeum, Budapest, 121-145, 2023, (PIM Studiolo, ISSN 2064-7581) ISBN: 9786155517921
  4. Nagy, O.: A cosplay és az asztali szerepjáték transzmediális kapcsolata a The Wayward Wanderers-kalandsorozatban.
    Kortárs. 9 44-58, 2023.
  5. Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: A könyvtárak médiatudatossága és az olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
    In: Generációk - egymás közt = Generations among generations : Absztraktok. Szerk.: Szirmai Éva, Hevesi Tímea, Urbanik Tímea, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, [26-28], 2023. ISBN: 9786155946967
  6. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A könyvtárak médiatudatossága és olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával.
    Közösségi Kapcsolódások. 1 91-100, 2023.
  7. Sebestyén, A.: A közönséghez alkalmazkodás komplexitása a szaklapírás egy történeti példáján: a borravaló ügye a Kávésok Lapjának néhány cikkében.
    ME.dok. 18 (1), 25-40, 2023.
  8. Szabó, D., Énekes, A.: Alulról szerveződés és állami függés a kárpát-medencei amatőr néptáncegyüttesek viszonyában..
    In: Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, ELTE Savaria Egyetemi Központ, Szombathely, 32, 2023.
  9. Bujdosóné Dani, E.: Analogous versus Digital Reading. A Comparative Study.
    Acta Univ. Sapientiae. Philol. 15 (1), 177-191, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Linguistics and Language
  10. Tisza, E.: Az érző rajongó: Brit Kelley Loving Fanfiction: Exploring the Role of Emotion in Online Fandoms című könyvéről.
    Médiakutató. 24 (1), 87-88, 2023.
    (Ismertetett mű: Brit Kelley. -Loving Fanfiction: Exploring the Role of Emotion in Online Fandoms /London : Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2021)
  11. Hlavacska, A.: Bevezetés egy asztaliszerepjáték-kutatásba.
    Kortárs. 9 (9), 13-22, 2023.
  12. Lengyel, E.: Chapters from the history of the Hungarian Playwrights' Union: The Hungarian Playwrights' Association from its conception until its foundation (1898-1904).
    Hung. stud. 36 (1-2), 167-178, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Arts and Humanities (miscellaneous)
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
  13. Bleton, P., Kálai, S.: Désarrois hongrois. Le crime en Hongrie selon les romanciers occidentaux, biculturels et hongrois.
    La Revue des lettres modernes. Séries policières. 3 259-296, 2023.
  14. Németh, L., Kekki, S., Venkovits, B., Krek, N., Réti, Z.: Editors' Notes and Introductions to Landscapes of Diversity in North America and Affect, Immersion, and Games.
    Hung. j. Eng. Am. stud. 29 (2), 243-254, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 History
    Q4 Literature and Literary Theory
    Q4 Philosophy
    Q4 Visual Arts and Performing Arts
  15. Lengyel, Z.: Egy életmű körbetáncolása: Horváth Nóra: Frenék Pál Abécédaire-je.
    Kulter.hu 2023.03.01 1, 2023.
  16. Sebestyén, A.: Előtanulmány Térey nonfiction cikkeihez.
    In: "A szellős térben és a szűk időben": Tanulmányok Térey Jánosról. Szerk.: Balajthy Ágnes; Melhardt Gergő; Radnai Dániel Szabolcs, Petőfi Irodalmi Múzeum, Budapest, 206-228, 2023, (PIM Studiolo - A Petőfi Irodalmi Múzeum tudományos könyvsorozata, ISSN 2064-7581) ISBN: 9786155517921
  17. Sebestyén, A.: Érdek és elfogultság rétegzettsége: Az "advocacy journalism" komplexitása a két világháború közti Kávésok Lapjában.
    In: Médiatörténeti mozaikok 2022. Szerk.: Paál Vince, Médiatudományi Intézet, Budapest, 207-226, 2023, (Médiatudományi Könyvtár, ISSN 2063-5222 ; 48) ISBN: 9786155302442
  18. Nagy, O.: Félisteni dilemma: A Percy Jackson és az olimposziak-széria adaptációs kihívásai.
    Kortárs Online 2023. 07. 31. 1-6, 2023.
  19. Sebestyén, A.: Kracauer's Quality: The "Humanistic" Approach of Content Analysis.
    Werkstatt (Debr.). 18 1-13, 2023.
  20. Kálai, S.: Krimiírói pozíciók a kortárs magyar irodalmi intézményben.
    Helikon. 69 (1), 119-130, 2023.
  21. Kálai, S.: Miért intézményesül(t) nehezen a magyar krimi?: (avagy mi minden változott - vagy sem - az elmúlt 10 évben).
    In: Első magyar krimifesztivál : Antológia a résztvevők írásaiból : Veszprém 2023. Szerk.: Sz. Molnár Szilvia, Cserháti Éva, Kálai Sándor, Varga Bálint, Magyar Krimiszemle, Budapest, 201-214, 2023. ISBN: 9786150173528
  22. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Teachers as influencers? - the education influencer concept in Hungary.
    In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 81, 2023. ISBN: 9786245746378
  23. Oláh, S.: Transzmédia-logika a tanítási folyamat tervezésében.
    In: Fenntarthatóság a kommunikáció oktatásában. Szerk.: Balázs László, Hungarovox K., Budapest, 21-34, 2023, (A kommunikáció oktatása, ISSN 2062-5804 ; 15) ISBN: 9789635341719
  24. Kiss, T.: Utánpótláskeresés a magyar stand-up comedy-ben.
    ME.dok. 18 (3), 63-77, 2023.
  25. Oláh, S.: Über die benennende und begründende Kraft der Sprache in der Markenführung.
    In: Sprache der Macht - Macht der Sprache. Hrsg.: Andrea Horváth, Praesens Verlag, Wien, 25-48, 2023, (Arbeiten zur deutschen Philologie, Sonderband ; 4) ISBN: 9783706912068
2022
  1. Lengyel, E.: "Operettet, én?... Soha!... Nem is értek hozzá!..." ?: Egy elfeledett operettkomponista, Buttykay Ákos (1871-1935) munkásságának nyomában.
    Szkholion. 1-2. 89-99, 2022.
  2. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák. Szerk.: Ajtony Zsuzsanna, Prohászka-Rád Boróka, Tódor Erika-Mária, Scientia Kiadó, Kolozsvár, 187-207, 2022. ISBN: 9786069750667
  3. Némethi-Takács, M.: Aggregátum és típusai az IFLA Könyvtári referenciamodelljében.
    Tud. műsz. táj. 69 (6), 250-256, 2022.
  4. Énekes, A.: A kívülállás vonzereje: Gondolatok a kortárs zine kultúráról.
    Kortárs. 4 98-100, 2022.
  5. Bujdosóné Dani, E.: Amerikai-Magyar Ödüsszeia: Avagy a szülőföldtől szülőföldig, a fogadott hazán keresztül: gondolatok Ludányi András Amerikai életutam: A második világháborútól a 21. századig c. könyvéről (2020).
    Hung. Cult. Stud. 15 11-16, 2022.
  6. Oláh, S.: A pedagógia digitális részvételi átalakítása.
    In: A digitális oktatás tapasztalatai a kommunikációs készségfejlesztésben / Hulyák-Tomesz Tímea, Hungarovox Kiadó, Budapest, 47-57, 2022, (A kommunikáció oktatása, ISSN 2062-5804 ; 14.) ISBN: 9789635341283
  7. Csapó, N., Bujdosóné Dani, E.: APPetite for Something New: The Katona József Library's Mobile Application.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 35-44, 2022.
  8. Barnucz, N., Dominek, D., Uricska, E., Czékmán, B., Bujdosóné Dani, E.: Applying Artificial Intelligence in English for Law Enforcement in the Digital Age.
    In: 9th International Communication Days Communication Studies in the Digital Age Symposium Abstracts Book. Ed.: Nazife Güngör, Üsküdar University, Istanbul, 72, 2022. ISBN: 9786059596602
  9. Csapó, N., Bujdosóné Dani, E.: APPropó fejlődés: A Bács-Kiskun Megyei Katona József Könyvtár mobilapplikációja.
    In: Valós térben - az online térért : Networkshop 31: országos konferencia. 2022. április 20-22. Debreceni Egyetem. Szerk.: Tick József, Kokas Károly, Holl András, HUNGARNET Egyesület, MTA Könyvtár és Információs Központ, Budapest, 32-40, 2022. ISBN: 9786158224307
  10. Tisza, E.: A többit csak elképzelni tudjuk: (Mohamed Mbougar Sarr: Az emberek legtitkosabb emlékezete).
    KULTer.hu 2022.12.02. 1-3, 2022.
  11. Oláh, S.: A vers nem lomb, csak ajánlás, mi számítson igaznak róla (Korpa Tamás verbális beavatkozásairól a természet rendjébe).
    In: "fényem nő: magam termelem". Biopoétika a 20-21. századi magyar lírában. Szerk.: Balajthy Ágnes; Mezei Gábor, Prae K., Budapest, 143-172, 2022. ISBN: 978615619956O
  12. Kálai, S.: Az igazság Bébé Donge-ról. Georges Simenon: A mérgezés.
    alfoldonline.hu 2022.11.02. 1-3, 2022.
    (Ismertetett mű: Georges Simenon; ford. Ertl István. -A mérgezés /Budapest : Agave, 2022)
  13. Kálai, S.: Balaton - nosztalgia és geopolitikai összefüggések: Zajácz D. Zoltán Véres Balaton trilógiájáról.
    Partitúra. 17 (1), 85-94, 2022.
  14. Oláh, S.: Csőrös maszk: A pestisvédelmi öltözet biopolitikai jelentősége.
    In: Betegség és gyógyulás a kora újkori irodalomban (1450-1760) / Draskóczy Eszter, Etlinger Mihály, Reciti, ELKH BTK Irodalomtudományi Intézet, Budapest, 143-174, 2022, (Reciti konferenciakötetek, ISSN 2630 953X ; 16.) ISBN: 9786156255563
  15. Csernoch, M., Bujdosóné Dani, E.: Do You Speak, Write and Think in Informatics?.
    Acta Polytech. Hung. 19 (1), 113-131, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  16. Kiss, T.: Egy műanyag palack hosszú élete: Kritika Kőhalmi Zoltán Az utolsó 450 év című könyvéről.
    Kortárs online 2022 1-2, 2022.
  17. Sebestyén, A.: Egy újságírói életrajz irodalmi és sajtótörténeti dilemmái: Wisinger István: Pulitzer. Egy magyar származású amerikai sajtómágnás kalandos élete.
    Alföld. 73 (1), 119-128, 2022.
    (Ismertetett mű: Wisinger IstvánPulitzer. Egy magyar származású amerikai sajtómágnás kalandos élete /)
  18. Tisza, E.: Elefántcsonttoronyból kommunikálni: Interjú Szabados Ágnessel.
    Kortárs. 12 41-45, 2022.
  19. Kálai, S.: Europa Blues (L'Europe de l'Est des romans policiers scandinaves).
    Caietele Echinox. 43 185-197, 2022.
  20. Krek, N.: Játékoskultúrák metszetében.
    Inform. társad. 22 (1), 127-131, 2022.
    (Ismertetett mű: Jon Peterson. -The Elusive Shift: How Role-Playing Games Forged Their Identity /Massachusetts : The MIT Press, 2020)
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication
  21. Tisza, E.: Kalandod itt véget ért? - A félelmetes könyves fantáziajáték múltjáról és jelenéről.
    Kortársonline.hu 2022.10.01 1-7, 2022.
  22. Lengyel, E.: Ki a szerző?: a magyar slágergyáros, Zerkovitz Béla bírósági ügye (1925).
    Kult. Köz. 13 (3), 41-53, 2022.
  23. Bujdosóné Dani, E., Szabó, D.: Könyvtári téráthelyeződés, és ami ebből a pandémia után következik.
    Közösségi Kapcsolódások. 2 (1), 41-52, 2022.
  24. Kálai, S.: Les adaptations télévisuelles des romans de Jules Verne, enjeux politiques. Michel Strogoff et Mathias Sandorf.
    Romanesques. 15 (Hors-série), 301-314, 2022.
  25. Bujdosóné Dani, E.: Ludányi András: Amerikai életutam.
    Debreceni Szemle. 30 (2), 242-248, 2022.
  26. Hlavacska, A., Mészáros, P.: Néma leventék: A Trónok harca társasjáték online változata.
    Kortárs online 2022.10.24 1-2, 2022.
  27. Lengyel, E.: Oslo Opera Presents "Csárdásfürstin" with a Transgender Sylva.
    Operetta Research Center 2022.12.11. 1-5, 2022.
  28. Tisza, E.: Összeforrasztani, ami szétszakadt.
    KULTer.hu 2022.09.21. 1-3, 2022.
  29. Sebestyén, A.: Parkinson's Law and an Ironic Rhetoric of Management.
    Hung. j. Eng. Am. stud. 28 (1), 250-276, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 History
    Q4 Literature and Literary Theory
    Q4 Philosophy
    Q4 Visual Arts and Performing Arts
  30. Molnár, D., Bujdosóné Dani, E.: Play and Learn: Introduction of Robotics to the Library.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 60-66, 2022.
  31. Eszenyiné Borbély, M.: Public Library Digital Competency Mapping 2019: A Survey on Digital Skills of Library Professionals With Different Qualifications.
    Front. Educ. 7 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
  32. Kálai, S., Molnár-Kovács, D.: Publishing Strategies of International Crime Fiction in Hungary.
    belphegor. 20 (1), 1-15, 2022.
  33. Molnár, D., Bujdosóné Dani, E.: Robotok a könyvtárban: Hogyan válhat a robotika a könyvtári mindennapok részévé?.
    In: Valós térben - az online térért : Networkshop 31: országos konferencia / Tick József, Kokas Károly, Holl András (szerk.), HUNGARNET Egyesület, MTA Könyvtár és Információs Központ, Budapest, 122-129, 2022. ISBN: 9786158224307
  34. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z.
    Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022.
  35. Nagy, O.: Szerteágazó utak, párhuzamos univerzumok.
    alfoldonline.hu 2022.01.18. 1-4, 2022.
    (Ismertetett mű: Fejes Richárd; Gregor Lilla (szerk.). -Transzmédia. Interdiszciplináris tanulmányok /Budapest : Kijárat Kiadó, 2020. -211. -)
  36. Lengyel, Z.: Tanulmánykötet a Covid-19 világjárvány hatásairól: Ajánló a Járvány-lét-helyzetek. A Covid-19 világjárvány hatása a mindennapokra és a társadalomkutatásra című kötetről.
    Kult. Köz. 13 (4), 145-146, 2022.
  37. Énekes, A.: Tempepodcast 1/5 - Sport - Beszélgetés Gregor Lillával, Smid Róberttel és Énekes András Előddel.
2021
  1. Némethi-Takács, M.: A bibliográfiai információk elméleti modellje- 1. rész: Az IFLA könyvtári referenciamodell elemei.
    Tud. műsz. táj. 68 (10), 620-627, 2021.
  2. Némethi-Takács, M.: A bibliográfiai információk elméleti modellje- 2. rész: Modell a gyakorlatban.
    Tud. műsz. táj. 68 (10), 628-634, 2021.
  3. Hlavacska, A.: Adaptáció vagy transzmedialitás?: A Drakula-mítosz vizsgálatának lehetőségei és kihívásai.
    In: Transzmédia : Interdiszciplináris tanulmányok. Szerk.: Fejes Richárd, Gregor Lilla, Kijárat Kiadó, Budapest, 7-26, 2021. ISBN: 9786155160844
  4. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák = Crize, schimbări și perspective = Crisis, change and perspectives : International online conference
  5. Sebestyén, A.: Advokáció saját újsággal: Egy 20. század eleji magyar kávés érdekképviseleti szaklap néhány tanulsága nyilvánosságelméleti megvilágításban.
    Médiakutató. 22 (2), 105-117, 2021.
  6. Bólya, A., Gilányi, A., Bujdosóné Dani, E., Győrffy, Á.: A felsőoktatási tevékenység innovatív megközelítése: A coaching lehetőségei és szerepe a tánctanárok munkája során, a tanulók, a hallgatók tanulási folyamatának hatékony segítése.
    In: Tánc és módszer : Táncmódszertani kutatások. Szerk.: Bólya Anna Mária, Windhager Ákos, MMA Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 51-63, 2021. ISBN: 9786156192714
  7. Eszenyiné Borbély, M.: A felsőoktatás szerepe és hatása a könyvtáros hallgatók és munkavállalók digitális kompetencia állapotának fejlesztésében.
    In: Valóságos könyvtár - könyvtári valóság: Könyvtár- és információtudományi tanulmányok 2020. Szerk.: Kiszl Péter, Boda Gáborné Köntös Nelli, Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Könyvtár- és Információtudományi Intézet, Budapest, 87-104, 2021. ISBN: 9789634892687
  8. Hlavacska, A.: A kilátástalanság krónikása: Kiss Tibor Noé: Beláthatatlan táj.
    Kortárs Online 2021.01.14 1-2, 2021.
  9. Hlavacska, A.: Angolnanyúzás: kritika Kiss Noémi Balaton című kötetéről.
    Kortárs Online 2021.03.08 1-2, 2021.
  10. Bólya, A., Pónyai, G., Bujdosóné Dani, E.: AranyVáRy-projekt: Tánctörténet és virtuális valóság.
    Valóság. 10 81-89, 2021.
  11. Bólya, A., Pónyai, G., Bujdosóné Dani, E.: AranyVáRy-projekt: Tánctörténet és virtuális valóság.
    In: Az idő küszöbén : A magyar balett története. Szerk.: Windhager Ákos, Bólya Anna Mária, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, Budapest, 23-32, 2021. ISBN: 9786156192691
  12. Oláh, S.: A rengeteg versnyelvi képződmény (Korpa Tamás: A lombhullásról egy júliusi tölggyel).
    Szkholion. 19 (2), 45-54, 2021.
  13. Sebestyén, A.: Az advokáció és idomulás folyamatossága a brit baromfi terméktanács véleménycikkeiben.
    In: Kommunikáció - Gazdaság - Kultúra - Nyelv : 50 éve a közgazdász képzés szolgálatában. Tiszteletkötet Borgulya Istvánné részére. Szerk.: Konczosné Szombathelyi Márta, Balogh Gábor, Jarjabka Ákos, PTE Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, Pécs, 84-94, 2021. ISBN: 9789634298366
  14. Hlavacska, A.: Az alternatív kortárs vámpírfilmek lehetőségei.
    Szépirod. Figy. 20 (1), 41-48, 2021.
  15. Hlavacska, A.: Boros Botond: A Markoláb.
    Kortárs. 65 (11), 106-108, 2021.
  16. Hlavacska, A.: Brandyből pálinka: a népszerű magyar Drakula-fordításokról.
    1749 (Petőfi Kulturális Ügynökség) 2021 1-2, 2021.
  17. Bujdosóné Dani, E.: Change, Crisis, Perspective, and Identity in Two Novels by Rózsa Ignácz.
    Acta Univ. Sapientiae. Philol. 13 (1), 89-104, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Linguistics and Language
  18. Hlavacska, A.: Dracula Goes to the West. Vampires, Regionality and Technology in Contemporary Cinema.
    In: Postsocialist Mobilities : Studies in Eastern European Cinema. Ed.: Király Hajnal, Győri Zsolt, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 218-231, 2021. ISBN: 9781527566781
  19. Oláh, S.: Figyelem-összpontosítás a teljesen online osztályban.
    In: Digitális kommunikáció és tudatosság. Szerk.: Balázs László, Hungarovox K., Budapest, 44-53, 2021, (A kommunikáció oktatása, ISSN 2062-5804 ; 13) ISBN: 9789635340743
  20. Énekes, A.: Hol maradnak a kondenzcsíkok?: kritika Jenei Gyula Légszomj című kötetéről.
    Kortárs Online 2021.07.14 1, 2021.
  21. Bujdosóné Dani, E., Barnucz, N.: HY-DE modell-alapú tananyagfejlesztés a rendészeti szaknyelvben.
  22. Énekes, A., Gregor, L.: Identitáskonstrukció Lance Armstrong történeteiben: A gazfickó narratívái.
    Tempevölgy. 2 58-68, 2021.
  23. Kálai, S., Keszeg, A.: Is There such a Thing as a Hungarian Nordic Noir?: Cultural Homogenization and Glocal Agency.
    Academic Quarter. 22 37-59, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Arts and Humanities (miscellaneous)
  24. Bujdosóné Dani, E.: Katsányi Sándor, a tanár: Beszélgetés Abádi Nagy Zoltán egyetemi tanárral.
    In: Publicum meritorum praemium : Ünnepi kötet Katsányi Sándor és Papp István kilencvenedik születésnapjára. Szerk.: Havas Katalin, Hegyközi Ilona, Sándor Tibor, Sonnevend Péter, Magyar Könyvtárosok Egyesülete, Budapest, 86-100, 2021. ISBN: 9789638962050
  25. Pájer, S.: Mérlegen a média.
    Korunk (Kolozsvár). 10 120-123, 2021.
  26. Virágos, M.: Szakmai ismeretek és készségek - átalakuló hivatás: Válogatott könyvtártudományi tanulmányok.
    Kvt. Figy. 67 (1), 87-95, 2021.
    (Ismertetett mű: szerk. Barátné Hajdu Ágnes. -Szakmai ismeretek és készségek - átalakuló hivatás : válogatott könyvtártudományok /Budapest : MKE, 2020. -270 p. -)
  27. Hlavacska, A.: Torztükörstádium: Közelítés David Rühm Vámpír a díványon című filmjéhez a Drakula pszichoanalitikus olvasatai felől.
    In: Az emlékező képzelőerő. Szerk.: Nagy Beáta, Surányi Beáta, Reciti Kiadó, Budapest, 167-176, 2021. ISBN: 9786156255198
  28. Hlavacska, A.: Tükörképtelenség: Bram Stoker Drakula című regényének újraértelmezési lehetőségei a kortárs vámpírfilmekben.
    Ráció Kiadó, Budapest, 208 p., 2021. ISBN: 9786155675584
  29. Énekes, A.: Virtuális sportközönség és a technika (ön)feltárulkozása.
    Alföld. 72 (7), 92-99, 2021.
2020
  1. Bujdosóné Dani, E., Bólya, A.: A HY-DE módszeren alapuló tánctörténeti kurrikulum implementációja.
    Kultúratudományi Szemle. 2 (2-3), 84-100, 2020.
  2. Oláh, S.: Attention Management in a Completely Online Class.
    Werkstatt (Debr.). 15 87-98, 2020.
  3. Bujdosóné Dani, E., Juhász, A.: Fake news - predatory (fake?) journals: misdirections in scientometry.
    In: BOBCATSS 2020 Paris: Information management, fake news and disinformation : Proceedings book / Joumana, Boustany; Tania, Todorova (szerk.), Information Literacy Association (InLitAs), Paris, Franciaország, 70-77, 2020. ISBN: 9782956195221
  4. Oláh, S., Sebestyén, A.: Irodaház-marketing várostörténeti szempontokkal: A Forest Offices Debrecen tér- és időtechnikáiról.
    In: A debreceniség mintázatai: Városi identitás és a lokális emlékezet rétegei a kora újkortól napjainkig. Szerk.: Bódi Katalin, Fazakas Gergely Tamás, Lapis József, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 339-356, 2020, (Loci Memoriae Hungaricae, ISSN 2064-549X ; 9) ISBN: 9789633188613
  5. Eszenyiné Borbély, M.: Közkönyvtári digitális kompetencia-körkép 2019: Különböző végzettséggel rendelkező könyvtári szakemberek digitális készségeinek vizsgálata.
    Tud. műsz. táj. 67 (3), 161-171, 2020.
  6. Kálai, S.: Les traductions hongroises de Maigret.
    Paralleles. 32 (1), 140-153, 2020.
  7. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: The Digital Space Dimension in Education: A Review on a Pilot Research.
    Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 10 (1), 159-174, 2020.
2019
  1. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Digitálistér-dimenzió a tanárképzésben: helyzetkép az osztatlan tanárképzésről.
    In: International Conference Köztes terek - Spatii Intermediare - Spaces in Between, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Csíkszereda, 30, 2019.
2017
  1. Énekes, A.: A végtelen vers: Az új mitológia és Vörösmarty Mihály eposzköltészete.
    Szkholion. 15 (1), 78-88, 2017.
feltöltött közlemény: 107 Open Access: 26
https://tudoster.idea.unideb.hu
A szolgáltatást nyújtja: DEENK