Jelenlegi hely

Statisztika

Abari Kálmán

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 13

Összes letöltés a DEA-ból: 511

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)315
Magyarország (HU)69
Németország (DE)35
Kína (CN)18
Olaszország (IT)6
Egyesült Királyság (GB)5
Hollandia (NL)5
Oroszország (RU)4
Chile (CL)3
Kolumbia (CO)3
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)3
Törökország (TR)3
Kanada (CA)2
Indonézia (ID)2
Japán (JP)2
Románia (RO)2
Thaiföld (TH)2
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Ausztrália (AU)1
Belgium (BE)1
Finnország (FI)1
Malajzia (MY)1
Norvégia (NO)1
Fülöp-szigetek (PH)1
Svédország (SE)1
Szingapur (SG)1
Vietnám (VN)1
Dél-Afrika (ZA)1
Zambia (ZM)1
n.a.20
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego.
Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Education
Q1 E-learning
D1 Library and Information Sciences
kiadói változat: 24
2021Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
Kiadói változat: 10
2021Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021.
kiadói változat: 15
2019Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status.
PedActa. 9 (2), 37-46, 2019.
kiadói változat: 73
2019Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019.
Kiadói változat: 6
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016.
Kiadói változat: 26
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016.
kiadói változat: 27
2015Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben.
Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015.
Kiadói változat: 30
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015.
Kiadói változat: 38
2015Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai.
Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015.
Kiadói változat: 67
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015.
Kiadói változat: 31
2015Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
kiadói változat: 118
2015Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
kiadói változat: 46