Összes letöltés a DEA-ból: 1015
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 494 |
Magyarország (HU) | 205 |
Németország (DE) | 50 |
Kína (CN) | 47 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 21 |
Írország (IE) | 18 |
Egyesült Királyság (GB) | 17 |
Hollandia (NL) | 12 |
Franciaország (FR) | 10 |
Olaszország (IT) | 8 |
Oroszország (RU) | 8 |
Kanada (CA) | 7 |
Csehország (CZ) | 7 |
Románia (RO) | 7 |
Dél-Afrika (ZA) | 5 |
Thaiföld (TH) | 4 |
Indonézia (ID) | 3 |
India (IN) | 3 |
Svédország (SE) | 3 |
Ausztria (AT) | 2 |
Svájc (CH) | 2 |
Chile (CL) | 2 |
Kolumbia (CO) | 2 |
Japán (JP) | 2 |
Nigéria (NG) | 2 |
Szlovákia (SK) | 2 |
Tunézia (TN) | 2 |
Törökország (TR) | 2 |
Ukrajna (UA) | 2 |
Ausztrália (AU) | 1 |
Belgium (BE) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Srí Lanka (LK) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Norvégia (NO) | 1 |
Fülöp-szigetek (PH) | 1 |
Lengyelország (PL) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Vietnám (VN) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 53 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Revákné Markóczi, I., Fehér, V., Máth, J.: Energy awareness education appearing in natural sciences textbooks from grade 1 to 12. J. Balt. Sci. Educ. 22 (3), 470-492, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360606 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2022) | kiadói változat: 16 |
2022 | Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing. Entropy. 24 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359591 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering Q2 Information Systems Q2 Mathematical Physics Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) | kiadói változat: 4 |
2021 | Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál. Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344685 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 10 |
2021 | Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting. IEEE Access. 9 153943-153959, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325384 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) Q1 Engineering (miscellaneous) Q1 Materials Science (miscellaneous) | Kiadói változat: 26 |
2019 | Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J., Máth, J.: Primary and secondary school students' knowledge related to renewable energy and some of its influencing factors. J. Balt. Sci. Educ. 18 (6), 924-942, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276027 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education | kiadói változat: 38 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239723 | Kiadói változat: 19 |
2016 | Huszti, A., Revákné Markóczi, I., Máth, J.: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education. Hung. educ. res. j. 6 (1), 76-91, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273003 | kiadói változat: 50 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239739 | kiadói változat: 23 |
2015 | Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben. Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222590 | Kiadói változat: 27 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222592 | Kiadói változat: 33 |
2015 | Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai. Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234176 | Kiadói változat: 58 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222593 | Kiadói változat: 27 |
2015 | Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208259 | kiadói változat: 116 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations. Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222288 | kiadói változat: 42 |
2013 | Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique. J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/167264 Folyóirat-mutatók:
Q2 Applied Psychology | pre-print: 185 |
2012 | Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Máth, J., Hidegkuti, I.: "Elég-e már a rosszból?": az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében. Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (4), 653-671, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166117 Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 185 |
2007 | Máth, J., Revákné Markóczi, I.: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban. Iskolakultúra. 17 (6-7), 97-113, 2007. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/5813 | Kiadói változat: 6 |
2005 | Tánczos, J., Máth, J.: Attitűdbeli és motivációs sajátosságok az idegen nyelv tanulásában. Iskolakultúra. 15 (12), 43-47, 2005. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300366 | kiadói változat: 21 |
2002 | Alberth, M., Gál, N., Nemes, J., Töviskes, M., Máth, J.: 12-14 éves gyermekek "fogászati félelmének és szorongásának" hatása a fogazat állapotának alakulására. Fogorv. Szle. 95 (3), 113-117, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/117350 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | Kiadói változat: 104 |
2001 | Alberth, M., Nemes, J., Török, J., Makay, Á., Máth, J.: A szülői félelem hatása a gyermek fogazati állapotára. Fogorv. Szle. 94 (2), 205-207, 2001. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/117351 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | Kiadói változat: 25 |