Jelenlegi hely

Statisztika

Gál Tímea

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 25

Összes letöltés a DEA-ból: 1859

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)948
Magyarország (HU)476
Németország (DE)67
Indonézia (ID)47
Kína (CN)22
Egyesült Királyság (GB)18
Románia (RO)15
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)12
Kanada (CA)10
Fülöp-szigetek (PH)10
Franciaország (FR)9
Oroszország (RU)9
Szlovákia (SK)8
Egyesült Arab Emírségek (AE)7
Ausztria (AT)7
India (IN)7
Hollandia (NL)7
Dánia (DK)6
Finnország (FI)6
Albánia (AL)5
Belgium (BE)5
Szingapur (SG)5
Törökország (TR)5
Vietnám (VN)5
Chile (CL)4
Írország (IE)4
Olaszország (IT)4
Pakisztán (PK)4
Thaiföld (TH)4
Brazília (BR)3
Nigéria (NG)3
Ausztrália (AU)2
Japán (JP)2
Malajzia (MY)2
Szerbia (RS)2
Ukrajna (UA)2
Argentína (AR)1
Csehország (CZ)1
Egyiptom (EG)1
Spanyolország (ES)1
Etiópia (ET)1
Görögország (GR)1
Honduras (HN)1
Irak (IQ)1
Kenya (KE)1
Kuvait (KW)1
Libanon (LB)1
Litvánia (LT)1
Új-Zéland (NZ)1
Lengyelország (PL)1
Portugália (PT)1
Svédország (SE)1
Szlovénia (SI)1
Szíria (SY)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.88
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Buglyó, -., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
Kiadói változat: 28
2024Buglyó, -., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
Kiadói változat: 14
2023Premordia, I., Gál, T.: Food neophilics' choice of an ethnic restaurant: The moderating role of authenticity.
PLoS One. 18 (5), 1-21, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
Kiadói változat: 3
2022Kardos, V., Gál, T.: Webáruházak fogyasztói megítélésének vizsgálata netnográfiával a COVID-19 időszakában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (1), 33-42, 2022.
kiadói változat: 12
2021Kardos, V., Gál, T.: A közösségi média hatása a médiafogyasztásra és a reklámpiacra.
Régiókut. szle. 6 (1), 121-132, 2021.
kiadói változat: 203
2021Premordia, I., Gál, T.: Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
Kiadói változat: 34
2021Premordia, I., Gál, T.: Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
Kiadói változat: 20
2020Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
Kiadói változat: 104
2020Rafinda, A., Gál, T.: Financial literacy of economics and non-economics students.
IRMM. 10 (3), 35-38, 2020.
kiadói változat: 45
2020Rafinda, A., Suroso, A., Gál, T.: Predictive Power of Situational Factor and Individual Factor on Misreporting Behaviour.
IRMM. 10 (1), 84-90, 2020.
kiadói változat: 120
2019Rafinda, A., Gál, T., Purwaningtyas, P.: Business ethics course on student moral reasoning.
Oradea J. Bus. Econ. 4 (Spec.), 60-68, 2019.
kiadói változat: 70
2019Rafinda, A., Gál, T.: The Educational Programme for Micro Investment in Agriculture in Indonesian Rural Area.
SEA: Pract. Appl. Sci. 7 (19), 23-28, 2019.
kiadói változat: 38
2018Árváné Ványi, G., Márton, M., Gál, T.: A coaching szemlélet stratégiai szintű alkalmazásának lehetőségei.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 1-13, 2018.
kiadói változat: 100
2018Gál, T., Kovács, B., Árváné Ványi, G.: Heutagógiai módszerek alkalmazása a vállalkozói képzésekben.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 364-373, 2018.
Kiadói változat: 99
2018Gál, T., Árváné Ványi, G.: Hogyan tanul a Z generáció?.
Gradus. 5 (1), 66-73, 2018.
kiadói változat: 17
2018Gál, T., Popovics, P., Árváné Ványi, G.: Learning motivations, styles and expectations of students: a survey at the University of Debrecen.
Apstract. 12 (1-2), 41-46, 2018.
kiadói változat: 105
2018Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
kiadói változat: 29
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
Kiadói változat: 55
2017Árváné Ványi, G., Katonáné Kovács, J., Papovics, P., Gál, T.: A Z generáció felsőoktatással kapcsolatos motivációinak és elvárásainak vizsgálata.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 1-13, 2017.
Kiadói változat: 109
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
Kiadói változat: 129
2016Csipkés, M., Gál, T.: Optimization of the production structure of field energy crops.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 25 (1), 527-537, 2016.
kiadói változat: 18
2014Gál, T., Hankó, F.: A reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 97-102, 2014.
kiadói változat: 263
2012Gál, T.: Efficiency analysis of dairy farms in the Northern Great Plain Region using deterministic and stochastic DEA models.
Apstract. 6 (5), 115-124, 2012.
kiadói változat: 109
2010Gál, T., Grasselli, G., Komlósi, I.: Szarvasmarhatelepek hatékonyságának elemzése Data Envelopment Analysis (DEA) segítségével.
Agrártud. közl. 40 17-21, 2010.
kiadói változat: 77
2009Grasselli, G., Gál, T., Szendrei, J.: Possibilities to establish biogas plants in the Northern Great Plain Region, based on cattle and pig manure.
Hung. agricult. engineering. 22 85-87, 2009.
Kiadói változat: 58