Jelenlegi hely

Statisztika

Szabó Fruzsina

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 11

Összes letöltés a DEA-ból: 484

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)234
Egyesült Államok (US)117
Németország (DE)20
Románia (RO)15
Kína (CN)9
Hollandia (NL)6
Ausztria (AT)4
Franciaország (FR)3
Egyesült Királyság (GB)3
Indonézia (ID)3
Litvánia (LT)3
Costa Rica (CR)2
Finnország (FI)2
Görögország (GR)2
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)2
Írország (IE)2
Mexikó (MX)2
Szerbia (RS)2
Szlovákia (SK)2
Vietnám (VN)2
Dél-Afrika (ZA)2
Chile (CL)1
Nigéria (NG)1
Oroszország (RU)1
Svédország (SE)1
n.a.43
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction.
Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023.
(Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
Kiadói változat: 6
2022Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
Kiadói változat: 19
2022Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 5
2021Szabó, F., Kovács, K., Polonyi, T.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei.
IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021.
kiadói változat: 27
2021Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
Kiadói változat: 7
2021Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál.
Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102
kiadói változat: 296
2021Szabó, F., Albert, Á., Csizér, K.: The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 87-97, 2021.
kiadói változat: 21
2019Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status.
PedActa. 9 (2), 37-46, 2019.
kiadói változat: 43
2018Sápiné Bényei, R., Szabó, F.: The Method of Theme-Centred Interaction (TCI) at Hungarian Schools: a Theoretical and Practical Overview.
Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 94-107, 2018.
kiadói változat: 32
2016Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education.
PedActa. 6 (2), 41-50, 2016.
kiadói változat: 22