Összes letöltés a DEA-ból: 268
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 121 |
Magyarország (HU) | 45 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 6 |
Románia (RO) | 6 |
Kína (CN) | 4 |
Oroszország (RU) | 4 |
Németország (DE) | 3 |
Hollandia (NL) | 3 |
Brazília (BR) | 2 |
Észtország (EE) | 2 |
Franciaország (FR) | 2 |
Egyesült Királyság (GB) | 2 |
Indonézia (ID) | 2 |
Kanada (CA) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Egyiptom (EG) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Olaszország (IT) | 1 |
Norfolk-sziget (NF) | 1 |
Fülöp-szigetek (PH) | 1 |
Pakisztán (PK) | 1 |
Lengyelország (PL) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Vietnám (VN) | 1 |
n.a. | 54 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Csonka, É., Bencze, Á., Major, E., Szilágyi, E., Bacskai, K.: Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review. British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/366364 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023) D1 Religious Studies (2023) | Kiadói változat: 6 |
2024 | Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement. Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379370 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2023) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023) Q2 Developmental and Educational Psychology (2023) Q2 Education (2023) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023) Q2 Public Administration (2023) | kiadói változat: 6 |
2023 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357655 | kiadói változat: 16 |
2023 | Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344365 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 7 |
2023 | Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?. Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344085 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 9 |
2023 | Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben. Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361677 | Kiadói változat: 6 |
2022 | Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review. Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333989 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 28 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338964 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 22 |
2021 | Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary. Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322043 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | kiadói változat: 39 |
2020 | Barabás, A., Bacskai, K.: Correlation Between Educational Performance, Family Background and Settlement Type in Covasna County, Romania. Central European Journal of Educational Research. 2 (3), 62-69, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303405 | Kiadói változat: 5 |
2020 | Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers. Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/297105 | kiadói változat: 53 |
2019 | Bacskai, K.: Ahol jó tanárnak és diáknak lenni. Iskolakultúra. 29 (8), 120-123, 2019. (Ismertetett mű: Széll Krisztián. -Iskolai légkör és eredményesség /Szeged : Belevedere Meridionale,2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367049 | Kiadói változat: 5 |
2017 | Bacskai, K., Pándy, Á.: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools: before and after the 2011 Expansion. Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 207-219, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343109 | kiadói változat: 23 |
2015 | Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség. Educatio. 24 (2), 39-49, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218487 | kiadói változat: 26 |
2015 | Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries. Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/282557 | kiadói változat: 17 |