Jelenlegi hely

Statisztika

Pándyné Bacskai Katinka

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 10

Összes letöltés a DEA-ból: 209

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)106
Magyarország (HU)33
Románia (RO)6
Oroszország (RU)4
Németország (DE)3
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)3
Hollandia (NL)3
Brazília (BR)2
Kína (CN)2
Észtország (EE)2
Franciaország (FR)2
Egyesült Királyság (GB)2
Kanada (CA)1
Chile (CL)1
Egyiptom (EG)1
Finnország (FI)1
Horvátország (HR)1
Norfolk-sziget (NF)1
Fülöp-szigetek (PH)1
Lengyelország (PL)1
Portugália (PT)1
Vietnám (VN)1
n.a.31
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
kiadói változat: 14
2023Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
Q2 Pollution (2022)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
Kiadói változat: 6
2023Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2022)
Q2 Education (2022)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022)
Q2 Public Administration (2022)
kiadói változat: 4
2022Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 23
2022Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 18
2021Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
kiadói változat: 35
2020Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers.
Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020.
kiadói változat: 52
2017Bacskai, K., Pándy, Á.: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools: before and after the 2011 Expansion.
Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 207-219, 2017.
kiadói változat: 18
2015Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség.
Educatio. 24 (2), 39-49, 2015.
kiadói változat: 25
2015Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries.
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015.
kiadói változat: 14