Jelenlegi hely

Statisztika

Soós Mihály

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 16

Összes letöltés a DEA-ból: 2876

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)1162
Egyesült Államok (US)606
Németország (DE)161
Kína (CN)101
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)85
Ukrajna (UA)64
Olaszország (IT)57
Kanada (CA)50
Franciaország (FR)43
Oroszország (RU)28
Indonézia (ID)26
Románia (RO)24
Szlovákia (SK)24
Spanyolország (ES)18
Japán (JP)17
India (IN)13
Csehország (CZ)11
Fülöp-szigetek (PH)11
Vietnám (VN)11
Egyesült Királyság (GB)10
Hollandia (NL)10
Svédország (SE)10
Törökország (TR)8
Portugália (PT)7
Szerbia (RS)5
Ausztria (AT)4
Brazília (BR)4
Argentína (AR)3
Ausztrália (AU)3
Görögország (GR)3
Thaiföld (TH)3
Dél-Afrika (ZA)3
Örményország (AM)2
Belgium (BE)2
Svájc (CH)2
Chile (CL)2
Írország (IE)2
Peru (PE)2
Azerbajdzsán (AZ)1
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Banglades (BD)1
Bulgária (BG)1
Benin (BJ)1
Kolumbia (CO)1
Ciprus (CY)1
Dominikai Köztársaság (DO)1
Ecuador (EC)1
Ghána (GH)1
Irak (IQ)1
Kenya (KE)1
Kazahsztán (KZ)1
Malajzia (MY)1
Lengyelország (PL)1
Seychelle-szigetek (SC)1
n.a.263
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2022Mihály, T., Soós, M.: A haltermékek piaci versenyképességének vizsgálata = Examining the competitiveness of fish products on the market.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (3), 151-163, 2022.
Kiadói változat: 4
2022Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
Kiadói változat: 3
2021Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
Foods. 10 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
kiadói változat: 48
2021Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói preferenciák vizsgálata a növényi alapú táplálkozással kapcsolatban.
Táplálkozásmarketing. 8 (1), 3-20, 2021.
kiadói változat: 12
2020Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
Kiadói változat: 64
2020Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
Kiadói változat: 37
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
Kiadói változat: 30
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
Kiadói változat: 124
2016Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
Kiadói változat: 21
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiadói változat: 934
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
kiadói változat: 7
2016Fehér, A., Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: 2016 augusztus 29-31..
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 764 p., 2016. ISBN: 9789634728504
kiadói változat: 1343
elhelyezési megállapodás: 7
2014Szakály, Z., Horvát, A., Soós, M., Pető, K., Szente, V.: A minőségre és származásra utaló jelölések szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 10 (1), 3-10, 2014.
kiadói változat: 14
2014Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban a digitális élelmiszerfogyasztó?.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 29-38, 2014.
Kiadói változat: 194
2014Soós, M., Szabó, S., Szakály, Z.: The characteristics of consumer attitudes in the food market in Hungary.
Apstract. 8 (2-3), 43-49, 2014.
kiadói változat: 19
2013Szakály, Z., Pető, K., Soós, M., Szente, V.: Az életstílus hatása az egészségmagatartásra és a funkcionális élelmiszerek fogyasztására.
Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 3-11, 2013.
kiadói változat: 15