Összes letöltés a DEA-ból: 215
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 130 |
Magyarország (HU) | 39 |
Németország (DE) | 11 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 3 |
Horvátország (HR) | 3 |
Brazília (BR) | 2 |
Kína (CN) | 2 |
Egyesült Királyság (GB) | 2 |
Románia (RO) | 2 |
Oroszország (RU) | 2 |
Vietnám (VN) | 2 |
Dél-Afrika (ZA) | 2 |
Kanada (CA) | 1 |
Egyiptom (EG) | 1 |
Lengyelország (PL) | 1 |
Szaud-Arábia (SA) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
n.a. | 10 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Buda, A., Czékmán, B.: Pandemic and Education. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (3), 1-10, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328383 | kiadói változat: 21 |
2021 | Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324233 | kiadói változat: 9 |
2018 | Czékmán, B., Kiss, J.: Coding without (Age)Limits? Experiences with BBC Micro: Bit in Primary School. Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 112-115, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328385 | kiadói változat: 6 |
2018 | Czékmán, B., Kiss, J.: Digitális eszközök használata az osztálytermekben. Egy BBC micro:bites projekt tapasztalatai. Educatio. 27 (1), 111-120, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268697 | Kiadói változat: 79 |
2018 | Czékmán, B.: Mobiltechnológiával támogatott nyelvtanulás (MALL) hatékonyságának vizsgálata angol nyelv esetében. PedActa. 8 (1), 23-39, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328357 | kiadói változat: 4 |
2017 | Czékmán, B., Kiss, J., Tóth, Z.: Tudásszerkezet-vizsgálat online szóasszociációs teszttel. Iskolakultúra. 27 (1-12), 56-65, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289395 | kiadói változat: 27 |
2016 | Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education. PedActa. 6 (2), 41-50, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273148 | kiadói változat: 7 |
2016 | Czékmán, B.: Tablettel támogatott oktatási környezet mérési lehetőségei. PedActa. 6 (2), 29-40, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273147 | kiadói változat: 62 |