Jelenlegi hely

Statisztika

Czékmán Balázs István

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 10

Összes letöltés a DEA-ból: 256

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)135
Magyarország (HU)54
Németország (DE)12
Kína (CN)5
Vietnám (VN)4
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)3
Horvátország (HR)3
Románia (RO)3
Dél-Afrika (ZA)3
Brazília (BR)2
Costa Rica (CR)2
Finnország (FI)2
Egyesült Királyság (GB)2
Indonézia (ID)2
Oroszország (RU)2
Kanada (CA)1
Egyiptom (EG)1
Spanyolország (ES)1
Görögország (GR)1
Írország (IE)1
Kenya (KE)1
Lengyelország (PL)1
Szaud-Arábia (SA)1
Törökország (TR)1
Ukrajna (UA)1
n.a.12
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Buda, A., Czékmán, B.: Pandemic and Education.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (3), 1-10, 2021.
kiadói változat: 24
2021Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021.
kiadói változat: 13
2018Czékmán, B., Kiss, J.: Coding without (Age)Limits? Experiences with BBC Micro: Bit in Primary School.
Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 112-115, 2018.
kiadói változat: 7
2018Fehér, P., Czékmán, B., Aknai, D.: Complex competency development with augmented reality supported digital storytelling.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 93-96, 2018.
kiadói változat: 1
2018Czékmán, B., Kiss, J.: Digitális eszközök használata az osztálytermekben. Egy BBC micro:bites projekt tapasztalatai.
Educatio. 27 (1), 111-120, 2018.
Kiadói változat: 80
2018Czékmán, B.: Mobiltechnológiával támogatott nyelvtanulás (MALL) hatékonyságának vizsgálata angol nyelv esetében.
PedActa. 8 (1), 23-39, 2018.
kiadói változat: 13
2017Czékmán, B., Kiss, J., Tóth, Z.: Tudásszerkezet-vizsgálat online szóasszociációs teszttel.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 56-65, 2017.
kiadói változat: 29
2016Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education.
PedActa. 6 (2), 41-50, 2016.
kiadói változat: 22
2016Czékmán, B.: Tablettel támogatott oktatási környezet mérési lehetőségei.
PedActa. 6 (2), 29-40, 2016.
kiadói változat: 67