Jelenlegi hely

Statisztika

Józsa Gabriella

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 11

Összes letöltés a DEA-ból: 110

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)49
Magyarország (HU)24
Litvánia (LT)2
Hollandia (NL)2
Németország (DE)1
India (IN)1
Románia (RO)1
Szlovákia (SK)1
Ukrajna (UA)1
n.a.28
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children.
Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023.
kiadói változat: 1
2023Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2022)
Kiadói változat: 5
2022Amukune, S., Józsa, G., Józsa, K.: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers.
Int J Early Child. Epub 1-18, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q1 Education
Kiadói változat: 16
2022Józsa, G., Oo, T., Amukune, S., Józsa, K.: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement.
Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 26
2021Józsa, G., Karáné Miklós, N., Józsa, K.: Pedagógusok tapasztalatai a tanulók motiválásáról a Covid19 járvány idején.
Gyermeknevelés. 9 (2), 169-186, 2021.
Kiadói változat: 23
2021Józsa, G.: Szakközépiskolából a felsőoktatásba: lemorzsolódási veszélyek vizsgálata egy pilotmérés alapján..
Iskolakultúra. 31 (7-8), 88-103, 2021.
Kiadói változat: 15
2020Józsa, G.: The Development of the Number of Pupils in Secondary Institutions in Light of Political and School Structure Changes.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 2 (3), 70-81, 2020.
Kiadói változat: 3
2019Józsa, K., Barrett, K., Józsa, G., Morgan, G.: FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3-8 éves gyermekek számára.
Gyermeknevelés. 7 (2-3), 111-124, 2019.
Kiadói változat: 3
2019Józsa, G.: Lemorzsolódási rizikófaktorok a felvételi adatbázis alapján.
Iskolakultúra. 29 (2-3), 3-21, 2019.
Kiadói változat: 3
2018Józsa, G.: Lemorzsolódási kockázatok a felsőoktatásba kerülés előtt.
Educatio. 27 (4), 700-710, 2018.
kiadói változat: 1
2017Józsa, K., Barrett, K., Józsa, G., Kis, N., Morgan, G.: Development and Initial Evaluation of an Individualized Moderately Challenging Computer-tablet Mastery Motivation Measure for 3?8 year-olds.
Hung. Educ. Res. J. 7 (2), 106-126, 2017.
Kiadói változat: 14