Összes letöltés a DEA-ból: 110
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 49 |
Magyarország (HU) | 24 |
Litvánia (LT) | 2 |
Hollandia (NL) | 2 |
Németország (DE) | 1 |
India (IN) | 1 |
Románia (RO) | 1 |
Szlovákia (SK) | 1 |
Ukrajna (UA) | 1 |
n.a. | 28 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children. Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357493 | kiadói változat: 1 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354727 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2022) | Kiadói változat: 5 |
2022 | Amukune, S., Józsa, G., Józsa, K.: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers. Int J Early Child. Epub 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337268 Folyóirat-mutatók:
Q2 Developmental and Educational Psychology Q1 Education | Kiadói változat: 16 |
2022 | Józsa, G., Oo, T., Amukune, S., Józsa, K.: Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents' Education and School Achievement. Educ. Sci. 12 (906), 1-19, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342049 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 26 |
2021 | Józsa, G., Karáné Miklós, N., Józsa, K.: Pedagógusok tapasztalatai a tanulók motiválásáról a Covid19 járvány idején. Gyermeknevelés. 9 (2), 169-186, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337072 | Kiadói változat: 23 |
2021 | Józsa, G.: Szakközépiskolából a felsőoktatásba: lemorzsolódási veszélyek vizsgálata egy pilotmérés alapján.. Iskolakultúra. 31 (7-8), 88-103, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337067 | Kiadói változat: 15 |
2020 | Józsa, G.: The Development of the Number of Pupils in Secondary Institutions in Light of Political and School Structure Changes. Cent. Eur. J. Educat. Res. 2 (3), 70-81, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337074 | Kiadói változat: 3 |
2019 | Józsa, K., Barrett, K., Józsa, G., Morgan, G.: FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3-8 éves gyermekek számára. Gyermeknevelés. 7 (2-3), 111-124, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337073 | Kiadói változat: 3 |
2019 | Józsa, G.: Lemorzsolódási rizikófaktorok a felvételi adatbázis alapján. Iskolakultúra. 29 (2-3), 3-21, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337070 | Kiadói változat: 3 |
2018 | Józsa, G.: Lemorzsolódási kockázatok a felsőoktatásba kerülés előtt. Educatio. 27 (4), 700-710, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/336773 | kiadói változat: 1 |
2017 | Józsa, K., Barrett, K., Józsa, G., Kis, N., Morgan, G.: Development and Initial Evaluation of an Individualized Moderately Challenging Computer-tablet Mastery Motivation Measure for 3?8 year-olds. Hung. Educ. Res. J. 7 (2), 106-126, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337121 | Kiadói változat: 14 |