Jelenlegi hely

Statisztika

Gintner Tamásné Hornyák Ágnes

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 5

Összes letöltés a DEA-ból: 30

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)4
Magyarország (HU)2
Fülöp-szigetek (PH)2
Makaó (MO)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.20
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2022Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
PedActa. 12 (1), 27-38, 2022.
Kiadói változat: 11
2021Hornyák, Á.: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. (2019). Innovation in education.
Hung. Educ. Res. J. 11 (3), 336-337, 2021.
(Ismertetett mű: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. -Innovation in education /Debrecen: Oriold és Társai, 2019)
Kiadói változat: 2
2020Hornyák, Á.: Schleifer, D., Rinehart, C., & Yanisch, T. (2017). Teacher collaboration in perspective: A guide to research.
Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 95-96, 2020.
(Ismertetett mű: Teacher collaboration in perspective. A guide to research / Schleifer, D., Rinehart, C., Yanisch, T. -San Francisco : Public Agenda, 2017)
Kiadói változat: 4
2019Hornyák, Á.: Learning communities and social innovations. Region and Education XII..
Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 735-737, 2019.
(Ismertetett mű: eds. Márkus Edina, Kozma Tamás. -Learning communities and social innovations. Region and Education XII. /Debrecen : CHERD-DUPress, 2019)
Kiadói változat: 4
2019Hornyák, Á.: Szell, K. (Ed.). (2018). Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools]. Szeged, Belvedere.
Hung. Educ. Res. J. 9 (3), 574-576, 2019.
(Ismertetett mű: ed. Szell, K. -Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools] /Szeged : Belvedere, 2018)
Kiadói változat: 9