Összes letöltés a DEA-ból: 30
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 4 |
Magyarország (HU) | 2 |
Fülöp-szigetek (PH) | 2 |
Makaó (MO) | 1 |
Dél-Afrika (ZA) | 1 |
n.a. | 20 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher. PedActa. 12 (1), 27-38, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338880 | Kiadói változat: 11 |
2021 | Hornyák, Á.: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. (2019). Innovation in education. Hung. Educ. Res. J. 11 (3), 336-337, 2021. (Ismertetett mű: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. -Innovation in education /Debrecen: Oriold és Társai, 2019) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338881 | Kiadói változat: 2 |
2020 | Hornyák, Á.: Schleifer, D., Rinehart, C., & Yanisch, T. (2017). Teacher collaboration in perspective: A guide to research. Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 95-96, 2020. (Ismertetett mű: Teacher collaboration in perspective. A guide to research / Schleifer, D., Rinehart, C., Yanisch, T. -San Francisco : Public Agenda, 2017) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338883 | Kiadói változat: 4 |
2019 | Hornyák, Á.: Learning communities and social innovations. Region and Education XII.. Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 735-737, 2019. (Ismertetett mű: eds. Márkus Edina, Kozma Tamás. -Learning communities and social innovations. Region and Education XII. /Debrecen : CHERD-DUPress, 2019) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339805 | Kiadói változat: 4 |
2019 | Hornyák, Á.: Szell, K. (Ed.). (2018). Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools]. Szeged, Belvedere. Hung. Educ. Res. J. 9 (3), 574-576, 2019. (Ismertetett mű: ed. Szell, K. -Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools] /Szeged : Belvedere, 2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338884 | Kiadói változat: 9 |