Jelenlegi hely

Statisztika

Kiss Marietta

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 60

Összes letöltés a DEA-ból: 4987

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)1750
Egyesült Államok (US)1425
Kína (CN)183
Németország (DE)151
Oroszország (RU)106
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)100
Indonézia (ID)75
Vietnám (VN)72
Fülöp-szigetek (PH)71
Hollandia (NL)66
Románia (RO)49
India (IN)45
Franciaország (FR)44
Egyesült Királyság (GB)40
Ukrajna (UA)37
Szlovákia (SK)30
Malajzia (MY)28
Japán (JP)26
Horvátország (HR)25
Spanyolország (ES)24
Kanada (CA)20
Pakisztán (PK)18
Dél-Afrika (ZA)18
Törökország (TR)17
Egyesült Arab Emírségek (AE)16
Csehország (CZ)16
Svédország (SE)16
Ausztria (AT)14
Nigéria (NG)14
Norvégia (NO)14
Szerbia (RS)13
Ausztrália (AU)12
Írország (IE)12
Görögország (GR)9
Mexikó (MX)9
Lengyelország (PL)9
Thaiföld (TH)9
Brazília (BR)8
Finnország (FI)8
Belgium (BE)7
Kenya (KE)7
Litvánia (LT)7
Banglades (BD)6
Bulgária (BG)6
Olaszország (IT)6
Örményország (AM)5
Chile (CL)5
Svájc (CH)4
Dánia (DK)4
Srí Lanka (LK)4
Új-Zéland (NZ)4
Szingapur (SG)4
Bosznia-Hercegovina (BA)3
Peru (PE)3
Argentína (AR)2
Ciprus (CY)2
Egyiptom (EG)2
Etiópia (ET)2
Grenada (GD)2
Jordánia (JO)2
Luxemburg (LU)2
Málta (MT)2
Szlovénia (SI)2
Trinidad és Tobago (TT)2
Albánia (AL)1
Bhután (BT)1
Botswana (BW)1
Elefántcsontpart (CI)1
Kolumbia (CO)1
Kuba (CU)1
Algéria (DZ)1
Ecuador (EC)1
Grúzia (GE)1
Ghána (GH)1
Haiti (HT)1
Irak (IQ)1
Kambodzsa (KH)1
Lettország (LV)1
Mali (ML)1
Makaó (MO)1
Norfolk-sziget (NF)1
Nepál (NP)1
Pápua Új-Guinea (PG)1
Portugália (PT)1
Szaud-Arábia (SA)1
Zimbabwe (ZW)1
n.a.271
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Bodnár, G., Kiss, M.: A Z generáció borfogyasztási szokásai és borral kapcsolatos közösségimédia-preferenciái.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 13-22, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
kiadói változat: 3
2022Kiss, M., Kathy, F.: A magyar nők csokoládéfogyasztási szokásai és a cukormentes csokoládéval kapcsolatos fogyasztói magatartásuk.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 3-20, 2022.
Kiadói változat: 29
2022Kiss, M., Czine, P., Balogh, P., Szakály, Z.: The connection between manufacturer and private label brands and brand loyalty in chocolate bar buying decisions: A hybrid choice approach.
Appetite. 177 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Nutrition and Dietetics
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 123
2022Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q3 Management of Technology and Innovation
Q3 Marketing
Kiadói változat: 8
2021Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
Foods. 10 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
kiadói változat: 72
2021Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
Q2 Genetics
kiadói változat: 41
2021Kiss, M., Farkas, N.: Genetic-based personalized nutrition in Hungary - is there a viable business model?.
Apstract. 15 (3-4), 5-14, 2021.
kiadói változat: 17
2021Kun, A., Kiss, M.: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?.
Sustainability. 13 (3), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 73
2021Gazdecki, M., Goryńska-Goldmann, E., Kiss, M., Szakály, Z.: Segmentation of Food Consumers Based on Their Sustainable Attitude.
Energies. 14 (11), 1-31, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Control and Optimization
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Energy (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Fuel Technology
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 117
2020Farkas, N., Kiss, M.: Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélése: egy feltáró kutatás eredményei.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 57-66, 2020.
Kiadói változat: 47
2020Kiss, M., Farkas, N.: Az európai országok nemzetközi piacszegmentációja sport- és egészségfogyasztás alapján.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 33-49, 2020.
kiadói változat: 3
2020Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 1-16, 2020.
kiadói változat: 15
2019Szakály, Z., Kovács, S., Pető, K., Huszka, P., Kiss, M.: A modified model of the willingness to pay for functional foods.
Appetite. 138 94-101, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Nutrition and Dietetics
Q1 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 290
2019Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 129
2019Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
Kiadói változat: 82
2019Farkas, N., Kiss, M., Fehér, A.: Az egészséges táplálkozással kapcsolatos hazai fogyasztói attitűdök: Egy netnográfiás kutatás tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 19, 2019. ISBN: 9786155606090
kiadói változat: 15
2019Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 44
2019Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 358
2019Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 69
2019Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 45
2019Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?.
In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
kiadói változat: 7
2019Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
kiadói változat: 68
2019Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
kiadói változat: 16
2019Kun, A., Kiss, M.: Online Communication of Higher Education Institutions as a Signal: Content Analysis of News Published on Institutional Websites and on Facebook.
In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century : Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Christian University, University of Debrecen, Oradea, 34-35, 2019. ISBN: 9786068156958
kiadói változat: 20
2018Pintye, A., Kiss, M.: A bankokkal szembeni bizalom és a pénzügyi tudás közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem hallgatóinak körében.
In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : Előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dinya László, Csernák József, Eszterházy Károly Egyetem, Gyöngyös, 206, 2018. ISBN: 9786155621741
kiadói változat: 4
2018Kiss, M., Szakály, Z.: A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods.
In: FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book. Ed.: Győri Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 28-29, 2018. ISBN: 9789634900245
teljes szöveg: 5
2018Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
teljes szöveg: 10
2018Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
kiadói változat: 68
2018Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
kiadói változat: 88
2018Kiss, M., Kun, A.: Milyen imázst közvetítenek a magyar felsőoktatási intézmények honlapjai?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 355-370, 2018.
kiadói változat: 91
2018Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
kiadói változat: 25
2017Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században : Nemzetközi magyar nyelvű konferencia Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar 2017. december 8 : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Pappné Sziládi Katalin, Kovács Klaudia, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 43, 2017. ISBN: 9789633065693
kiadói változat: 32
2017Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
Jelenkori társad. gazd. foly. 12 (4), 175-186, 2017.
kiadói változat: 37
2017Tóth, E., Kiss, M.: A külföldi hallgatók elégedettségi felmérése a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán.
Debr. szle. 25 (4), 499-511, 2017.
kiadói változat: 20
2017Pintye, A., Kiss, M.: Közgazdász hallgatók pénzügyi kultúrája.
Taylor. 9 (1), 191-199, 2017.
kiadói változat: 53
2017Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
kiadói változat: 91
2016Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
Kiadói változat: 24
2016Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
Kiadói változat: 47
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiadói változat: 1228
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
kiadói változat: 9
2016Pintye, A., Kiss, M.: Financial literacy of students in business and economics higher education.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 25 (1), 781-789, 2016.
Kiadói változat: 153
2016Kiss, M.: Városok versenyképessége: egy újfajta megközelítés.
Köz-gazdaság. 10 (2), 267-270, 2016.
(Ismertetett mű: Filep Bálint. -A nagyvárosok az európai és a magyar területi politikában /Pécs : Publikon ; Győr : Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola, 2014. -201 p. -)
teljes szöveg: 10
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
teljes szöveg: 39
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
kiadói változat: 11
2015Erdei, P., Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education.
In: Tudás : Tanulás : Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 217-221, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 23
2015Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 211-215, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 285
2015Kiss, M., Kun, A., Kapitány, A., Erdei, P.: Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság : Neveléstudományi Konferencia - 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 223-227, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 36
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: The effect of 'organic' labels on consumer perception of chocolates.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 448-457, 2015.
Kiadói változat: 59
2015Kun, A., Kiss, M., Kapitány, A.: The effect of personality on academic performance: evidence from two university majors.
Bus. Educ. Accredit. 7 (1), 13-24, 2015.
kiadói változat: 32
2014Kiss, M., Kun, A.: A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben.
In: "Marketing megújulás" - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szerk.: Hetesi Erzsébet, Révész Balázs, SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 406-415, 2014. ISBN: 9789633063125
Kiadói változat: 15
2014Kiss, M., Kun, A.: Analysis of the signaling hypothesis in higher education marketing via classroom experiment.
Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 23 (1), 1005-1012, 2014.
kiadói változat: 23
2014Szakály, Z., Szabó, S., Jasák, H., Szente, V., Kiss, M.: A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 57-71, 2014.
Kiadói változat: 51
2014Szakály, Z., Kiss, M., Jasák, H.: Funkcionális élelmiszerek, fogyasztói attitűdök és személyre szabott táplálkozás.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 3-17, 2014.
Kiadói változat: 121
2012Kiss, M.: Rethinking the typology of Western European welfare states.
Rom. Econ. J. 15 (45), 87-121, 2012.
kiadói változat: 71
2010Kiss, M.: Effects of the economic crisis on the types of the European welfare states.
Gazd. társtud. közl. 2 (Klnsz.), 81-92, 2010.
kiadói változat: 21
2009Kiss, M.: Gondolatok az európai jóléti államok nyugdíjreformjairól.
Gazd. társadtud. közl. 1 52-59, 2009.
kiadói változat: 6
2007Kiss, M.: Regionális hálózati együttműködések.
Competitio. 6 115-130, 2007.
kiadói változat: 56
2006Kun, A., Kiss, M., Kotsis, Á., Lőrinczi, K.: A személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben avagy igazolható-e a szűrő hipotézis a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatói körében végzett felmérés alapján.
Competitio. 5 (2), 133-158, 2006.
kiadói változat: 161
2006Kiss, M.: Globalizáció és jóléti állam: azonos kihívás - eltérő válaszok.
Competitio. 5 (1), 165-181, 2006.
kiadói változat: 284