Összes letöltés a DEA-ból: 265
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 132 |
Egyesült Államok (US) | 48 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 12 |
Németország (DE) | 9 |
Kína (CN) | 6 |
Kanada (CA) | 4 |
Románia (RO) | 4 |
Olaszország (IT) | 3 |
Szlovákia (SK) | 2 |
Törökország (TR) | 2 |
Ausztria (AT) | 1 |
Csehország (CZ) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Japán (JP) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
n.a. | 38 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3.. Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359396 | kiadói változat: 13 |
2023 | Farough, F., Vargáné Nagy, A.: Reggio Emilia Approach and Pre-School Education in Dubai. Különleges bánásmód. 9 (3), 81-94, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359400 | kiadói változat: 5 |
2023 | Hesti, M., Vargáné Nagy, A.: The Implementation of Waldorf Education in Indonesia at a Glance. Különleges bánásmód. 9 (3), 111-132, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359401 | kiadói változat: 5 |
2023 | Rusli, N., Vargáné Nagy, A.: The Reggio Emilia Approach to Special Needs Children. Különleges bánásmód. 9 (3), 149-168, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359402 | kiadói változat: 9 |
2022 | Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341430 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 9 |
2021 | Vargáné Nagy, A.: A SARS COVID-19 vírus okozta helyzet a hazai kora gyermekkori intézményekben. Különleges bánásmód. 7 (4), 101-107, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344924 | Kiadói változat: 7 |
2021 | Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: Opportunities and good practices for strengthening the intergenerational link in Central Europe - A comparative analysis. Különleges bánásmód. 7 (1), 109-126, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344838 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Visnjic-Jevtic, A., Vargáné Nagy, A., Ozturk, G., Sahin-Sak, I., Paz-Albo, J., Toran, M., Sánchez-Pérez, N.: Policies and practices of early childhood education and care during the COVID-19 pandemic: Perspectives from five countries. J Child Edu Soc. 2 (2), 200-216, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344094 | Kiadói változat: 7 |
2015 | Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon. Educatio. 3 121-128, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228727 | Kiadói változat: 132 |
2015 | Campbell-Barr, V., Georgeson, J., Vargáné Nagy, A.: The role of Higher Education in forming loving early childhood educators in Hungary and England. HERJ. 4 1-13, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/226182 | kiadói változat: 42 |
2011 | Vargáné Nagy, A., Vincze, T.: Adalékok a két világháború közötti hazai tanárképhez. Educatio. 2 258-264, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120493 | Kiadói változat: 3 |
2009 | Vargáné Nagy, A.: Az emlékeink olyasvalamik, amelyekért hálásnak kell lennünk. Educatio. 4 529-535, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/95662 | Kiadói változat: 25 |