Összes letöltés a DEA-ból: 1731
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 731 |
Egyesült Államok (US) | 421 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 82 |
Kína (CN) | 56 |
Románia (RO) | 48 |
Németország (DE) | 44 |
Franciaország (FR) | 29 |
Egyesült Királyság (GB) | 17 |
Csehország (CZ) | 12 |
Oroszország (RU) | 11 |
Ausztria (AT) | 10 |
Olaszország (IT) | 10 |
Hollandia (NL) | 10 |
Szlovákia (SK) | 9 |
Ukrajna (UA) | 8 |
Szerbia (RS) | 7 |
India (IN) | 6 |
Brazília (BR) | 5 |
Kanada (CA) | 5 |
Thaiföld (TH) | 5 |
Vietnám (VN) | 5 |
Spanyolország (ES) | 3 |
Görögország (GR) | 3 |
Horvátország (HR) | 3 |
Törökország (TR) | 3 |
Ausztrália (AU) | 2 |
Belgium (BE) | 2 |
Dánia (DK) | 2 |
Japán (JP) | 2 |
Lengyelország (PL) | 2 |
Svédország (SE) | 2 |
Bosznia-Hercegovina (BA) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Svájc (CH) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Honduras (HN) | 1 |
Libanon (LB) | 1 |
Luxemburg (LU) | 1 |
Lettország (LV) | 1 |
Mexikó (MX) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Nepál (NP) | 1 |
Új-Zéland (NZ) | 1 |
Fülöp-szigetek (PH) | 1 |
Réunion (RE) | 1 |
Seychelle-szigetek (SC) | 1 |
Szingapur (SG) | 1 |
Szlovénia (SI) | 1 |
Dél-Afrika (ZA) | 1 |
n.a. | 158 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: Chances of Early School Leaving - With Special Regard to the Impact of Roma Identity. Educ. Sci. 13 (5), 483-, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/353058 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022) Q2 Developmental and Educational Psychology (2022) Q2 Education (2022) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022) Q2 Public Administration (2022) | kiadói változat: 1 |
2023 | Aye, S., Bocsi, V.: Internationalisation of higher education in Hungary. Különleges bánásmód. 9 (1), 19-35, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/348719 | kiadói változat: 1 |
2022 | Nemes, M.: A komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegen nyelvi oktatásának kérdései. Különleges bánásmód. 8 (3), 31-52, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342995 | kiadói változat: 27 |
2022 | Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration. Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333484 Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science | kiadói változat: 3 |
2022 | Biczó, G.: Kutatásetika a kortárs antropológiában. Különleges bánásmód. 8 (3), 77-88, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343532 | kiadói változat: 2 |
2022 | Bocsi, V.: Oktatók a posztakadémiai világban - egy kvalitatív kutatás tanulságai. Különleges bánásmód. 8 (3), 7-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339625 | kiadói változat: 2 |
2022 | Kocsis, N., Bocsi, V.: Tanítsunk magyarországért mentorprogram eredményessége. Különleges bánásmód. 8 (2), 87-101, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339626 | kiadói változat: 1 |
2022 | Nemes, M.: The difficulties of becoming bilingual: Hungarian children in the United Kingdom. Gyermeknevelés. 10 (2-3), 231-251, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342993 | Kiadói változat: 2 |
2021 | Nemes, M., Rózsa, H.: A tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete Nyíregyházán. Különleges bánásmód. 7 (4), 69-81, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342998 | Kiadói változat: 17 |
2021 | Nemes, M., Rózsa, H.: Tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete: hazai és nemzetközi kitekintés. Különleges bánásmód. 7 (4), 55-67, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343585 | kiadói változat: 3 |
2020 | Bocsi, V.: Hallgatói szocializáció - oktatói szemmel. Különleges bánásmód. 6 (2), 19-33, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318662 | kiadói változat: 27 |
2020 | Tóth, N.: Issue of failure of Roma students at school. Különleges bánásmód. 6 (1), 95-102, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324557 | kiadói változat: 14 |
2020 | Tóth, N.: Possible conceptualization of culture and cultural difference in sociological profile researches. Különleges bánásmód. 6 (4), 91-100, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324558 | kiadói változat: 14 |
2019 | Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás. Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318669 | kiadói változat: 11 |
2019 | Biczó, G.: Így kutatunk mi: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye. Didakt Kft., Debrecen, 159 p., 2019. ISBN: 9786155212673 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274167 | kiadói változat: 337 |
2019 | Tóth, N.: Interpretation of the most important notions of social inequalities overt in the educational system. Különleges bánásmód. 5 (1), 83-87, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276197 | kiadói változat: 9 |
2019 | Biczó, G.: Terepek és elméletek: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye = Fields and Theories : Selected Esseyes form the Field of Romology by Lippai Balázs Romani College. Didakt Kft., Debrecen, 334 p., 2019. ISBN: 9786155212727 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274166 | kiadói változat: 446 |
2019 | Nemes, M.: The use of English media in early childhood. Különleges bánásmód. 5 (1), 49-57, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276176 | kiadói változat: 23 |
2018 | Nagygyőryné Kerti, I.: A cigány nyelv helye a közoktatásban. Különleges bánásmód. 4 (4), 73-81, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263515 | kiadói változat: 32 |
2018 | Nemes, M.: A gyógypedagógiai szaknyelvoktatás kihívásai és lehetőségei a Debreceni Egyetemen. Különleges bánásmód. 4 (5), 24-25, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268526 | Kiadói változat: 27 |
2018 | Nemes, M., Nagy, A.: A korai nyelvtanítás története Nyíregyházán a rendszerváltástól napjainkig. Különleges bánásmód. 4 (1), 7-18, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268455 | Kiadói változat: 8 |
2018 | Kovács, K., Bocsi, V.: A szabadidő mintázatai a középiskolákban. Metszetek. 7 (3), 64-78, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262707 | kiadói változat: 33 |
2018 | Nagygyőryné Kerti, I.: A tanulásban akadályozott gyermekek iskolai sikertelenségének okai. Különleges bánásmód. 4 (5), 50, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268524 | Kiadói változat: 10 |
2018 | Tóth, N.: Peremhelyzetben III.: romológiai írások = In Marginal Position III. : Writings form the Field Romology. Didakt Kft., Debrecen, 279 p., 2018. ISBN: 9786155212666 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274162 | kiadói változat: 568 |
2018 | Tóth, N.: Special treatment of roma students focusing on oláh gypsy community in the segregation of Kótaj. Különleges bánásmód. 4 (5), 47, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268765 | kiadói változat: 3 |
2016 | Móré, M., Mező, K.: Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig. Különleges bánásmód. 1 17-26, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239721 | kiadói változat: 11 |
2015 | Bocsi, V.: Academic time at campus. Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 81-94, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220822 | kiadói változat: 11 |
2015 | Bocsi, V., Csokai, A.: Roma fiatalok munkaértékei. Metszetek. 4 (4), 3-18, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/223148 | Kiadói változat: 88 |