Összes letöltés a DEA-ból: 2661
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 1488 |
Magyarország (HU) | 286 |
Kína (CN) | 177 |
Oroszország (RU) | 98 |
Németország (DE) | 85 |
Fülöp-szigetek (PH) | 38 |
Románia (RO) | 25 |
Egyesült Királyság (GB) | 19 |
Kanada (CA) | 17 |
Franciaország (FR) | 13 |
Hollandia (NL) | 13 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 10 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 10 |
Vietnám (VN) | 9 |
Finnország (FI) | 8 |
Pakisztán (PK) | 8 |
Chile (CL) | 7 |
Írország (IE) | 6 |
Olaszország (IT) | 6 |
Japán (JP) | 6 |
Dél-Afrika (ZA) | 5 |
Brazília (BR) | 4 |
Kenya (KE) | 4 |
Peru (PE) | 4 |
Lengyelország (PL) | 4 |
Szingapur (SG) | 4 |
Ukrajna (UA) | 4 |
Csehország (CZ) | 3 |
Svédország (SE) | 3 |
Törökország (TR) | 3 |
Észtország (EE) | 2 |
Egyiptom (EG) | 2 |
Etiópia (ET) | 2 |
Horvátország (HR) | 2 |
Indonézia (ID) | 2 |
Izrael (IL) | 2 |
India (IN) | 2 |
Litvánia (LT) | 2 |
Maldív-szigetek (MV) | 2 |
Angola (AO) | 1 |
Ausztria (AT) | 1 |
Kambodzsa (KH) | 1 |
Kazahsztán (KZ) | 1 |
Luxemburg (LU) | 1 |
Lettország (LV) | 1 |
Makaó (MO) | 1 |
Mauritius (MU) | 1 |
Malawi (MW) | 1 |
Norfolk-sziget (NF) | 1 |
Omán (OM) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Ruanda (RW) | 1 |
Szlovákia (SK) | 1 |
n.a. | 262 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357655 | kiadói változat: 14 |
2023 | Pusztai, G., Rosta, G.: Does Home or School Matter More?: The Effect of Family and Institutional Socialization on Religiosity : The Case of Hungarian Youth. Educ. Sci. 13 (12), 1-18, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/362173 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022) Q2 Developmental and Educational Psychology (2022) Q2 Education (2022) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022) Q2 Public Administration (2022) | kiadói változat: 19 |
2023 | Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344365 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022) Q2 Pollution (2022) Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022) | Kiadói változat: 6 |
2023 | Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?. Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344085 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022) Q2 Developmental and Educational Psychology (2022) Q2 Education (2022) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022) Q2 Public Administration (2022) | kiadói változat: 4 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354727 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2022) | Kiadói változat: 5 |
2022 | Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása. Educatio. 31 (1), 85-103, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338975 | Kiadói változat: 6 |
2022 | Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában. Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022. (Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343304 | kiadói változat: 3 |
2022 | Rosta, G., Pusztai, G.: Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására. Educatio. 31 (3), 425-444, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338977 | Kiadói változat: 5 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education. Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339712 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | Kiadói változat: 16 |
2022 | Szabó, D.: How Do University Students Get Relevant Information?. Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 67-79, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343068 | kiadói változat: 6 |
2022 | Casas, T.: How to keep your doctorate on track, insights from students' and supervisors' experiences. Hung. Educ. Res. J. 12 229-234, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359258 | kiadói változat: 2 |
2022 | Berei, E., Pusztai, G.: Learning through Digital Devices-Academic Risks and Responsibilities. Educ. Sci. 12 (7), 1-14, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338961 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | Kiadói változat: 20 |
2022 | Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers. Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338963 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 31 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families. Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338970 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | Kiadói változat: 16 |
2022 | Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z. Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339356 | Kiadói változat: 22 |
2022 | Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher. PedActa. 12 (1), 27-38, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338880 | Kiadói változat: 11 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338967 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 5 |
2022 | Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students. Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328802 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 41 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior. Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343624 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education Q2 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 6 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338964 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 18 |
2022 | Szűcs, T.: The Relationship between Family Milieu and Music Education. Soc. Sci. 11 (12), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343649 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 2 |
2022 | Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education. Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338965 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education Q2 Mathematics (miscellaneous) | Kiadói változat: 16 |
2021 | Kocsis, Z.: A fizetett munkavállalás hatása a felsőoktatási hallgatók egyetemi pályafutására. Educatio. 30 (1), 135-145, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347530 | kiadói változat: 3 |
2021 | Hrabéczy, A.: Establishment and results of the international seminar "The role of television in the education of parents" (1971) based on the notes of Árpád Kiss. PedActa. 11 (2), 61-66, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357311 | kiadói változat: 12 |
2021 | Kocsis, Z.: Features of Student Employment in the Hungarian-Romanian Cross Border Area. Acta Didact. Napocensia. 14 (1), 188-202, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347529 | kiadói változat: 3 |
2021 | Csók, C.: Kasztosodott felsőoktatási struktúra? A várható kereset megtartó ereje a felsőoktatásban. Pedagógusképzés. 20 (4), 5-29, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354009 | Kiadói változat: 5 |
2021 | Rébay, M.: Learning Languages among Aristocrats in Hungary (1867-1918). Espacio, Tiempo y Educación. 8 (2), 189-210, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343657 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education Q2 History Q3 Philosophy Q4 Sociology and Political Science | Kiadói változat: 6 |
2021 | Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area. New Educ. Rev. 65 149-161, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339741 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education | Kiadói változat: 16 |
2021 | Casas, T.: Professional subjectivities in ELT & the dichotomy inclusion-exclusion. Hung. educ. res. j. 11 (3), 283-296, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359261 | kiadói változat: 2 |
2021 | Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary. Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322043 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | kiadói változat: 35 |
2021 | Hrabéczy, A.: Students in Hungarian Higher Education and Their Perception of Dificulties During Their Studies. Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 101-113, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357313 | kiadói változat: 1 |
2021 | Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence. Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325011 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary | kiadói változat: 42 |
2021 | Makarowski, R., Piotrowski, A., Predoiu, R., Görner, K., Predoiu, A., Mitrache, G., Malinauskas, R., Vicente-Salar, N., Vazne, Z., Cherepov, E., Miklósi, M., Kovács, K., Pelin, R., Nikkhah-Farkhani, Z., Boe, O., Rawat, S., Deshpande, A., Plopa, M., Plopa, W.: The English-speaking, Hungarian, Latvian, Lithuanian, Romanian, Russian, Slovak, and Spanish adaptations of Makarowski's Stimulating and Instrumental Risk Questionnaire for martial arts athletes. Arch. Budo. 17 1-33, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/330725 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q4 Sports Science | kiadói változat: 120 |
2021 | Makarowski, R., Görner, K., Piotrowski, A., Predoiu, R., Predoiu, A., Mitrache, G., Malinauskas, R., Vicente-Salar, N., Vazne, Z., Bochaver, K., Cherepov, E., Hamzah, I., Nikkhah-Farkhani, Z., Miklósi, M., Kovács, K., Pelin, F., Boe, O., Rawat, S., Deshpande, A., Plopa, M.: The Hungarian, Latvian, Lithuanian, Polish, Romanian, Russian, Slovak, and Spanish, adaptation of the Makarowski's Aggression Questionnaire for martial arts athletes. Arch. Budo. 17 75-108, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/330721 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q4 Sports Science | kiadói változat: 4 |
2020 | Rébay, M.: A cserkészlányok Magyarországon 1930-1931-ben: A Cserkészlányok Lapjának első két évfolyama. Per Aspera ad Astra. 7 (2), 80-95, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302139 | kiadói változat: 46 |
2020 | Kocsis, Z.: A hallgatói munkavállalás mint a lemorzsolódás egyik lehetséges tényezője. Educatio. 29 (2), 295-304, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347545 | kiadói változat: 22 |
2020 | Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében. Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/288012 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 26 |
2020 | Kocsis, Z.: Az elmélet és a gyakorlat találkozása. Metszetek. 9 (2), 162-166, 2020. (Ismertetett mű: Fényes Hajnalka, Mohácsi Márta. -Munkaerőpiac és emberi tőke : elmélet és gyakorlat /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2019. -123 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347546 | kiadói változat: 3 |
2020 | Engler, Á., Kozek, L., Németh, D.: Családi életre nevelés Magyarországon. Iskolakultúra. 30 (6), 52-66, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289075 | kiadói változat: 72 |
2020 | Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students. J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285389 Folyóirat-mutatók:
Q2 Philosophy Q1 Religious Studies | Kiadói változat: 31 |
2020 | Csók, C.: Labour Market Characteristics of Helping Professionals. Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 66-75, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290489 | kiadói változat: 25 |
2020 | Dabney-Fekete, I.: Nemzetköziesedő tudomány: A felsőoktatásban dolgozó oktatók nemzetközi aktivitása. Center for Higher Education Research and Development - Hungary (CHERD-H), Debrecen, 198 p., 2020. ISBN: 9786156012012 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/306347 | kiadói változat: 5 |
2020 | Hornyák, Á.: Schleifer, D., Rinehart, C., & Yanisch, T. (2017). Teacher collaboration in perspective: A guide to research. Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 95-96, 2020. (Ismertetett mű: Teacher collaboration in perspective. A guide to research / Schleifer, D., Rinehart, C., Yanisch, T. -San Francisco : Public Agenda, 2017) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338883 | Kiadói változat: 4 |
2020 | Casas, T., Mohammed, P., Saleh, S.: Students' Motivations to Study Abroad: The Case of International Students at the University of Debrecen. Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 76-81, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359257 | kiadói változat: 2 |
2020 | Buda, A.: Stumbling Blocks and Barriers to the Use of ICT in Schools: A Case Study of a Hungarian Town. Informatics in Education. 19 (2), 159-179, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343638 Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication Q2 Computer Science Applications Q2 Education | Kiadói változat: 6 |
2020 | Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers. Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/297105 | kiadói változat: 52 |
2020 | Rébay, M.: The Kalksburg Jesuit Secondary Grammar School And Its Polish Pupils (1856-1938). Studia Paedagogica Ignatiana. 23 (3), 149-178, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302152 | kiadói változat: 27 |
2019 | Csók, C.: "Rögös út vezet a csillagokig", avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben. Iskolakultúra. 29 (4-5), 115-118, 2019. (Ismertetett mű: Ceglédi Tímea. -Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban /Debrecen : Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, 2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290484 | kiadói változat: 10 |
2019 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults. Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285388 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | kiadói változat: 36 |
2019 | Polónyi, I.: Anomáliák a felsőoktatás-finanszírozásban. Iskolakultúra. 29 (6), 88-95, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/286043 | kiadói változat: 30 |
2019 | Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás. Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318669 | kiadói változat: 23 |
2019 | Zolnai, E.: Az angol szakképzési és továbbképzési reformok a Brexit árnyékában. Educatio. 28 (2), 284-299, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296534 | kiadói változat: 38 |
2019 | Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education. Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296147 | kiadói változat: 50 |
2019 | Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe. Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285391 Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 51 |
2019 | Hrabéczy, A.: Discovering factors influencing study success of students with disabilities and learning difficulties in an interview study. Acta med. sociol. 10 (28), 31-44, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357307 | kiadói változat: 2 |
2019 | Polónyi, I.: Egyetemek és régiójuk: különös tekintettel a Debreceni Egyetemre. Debr. Szle. 1 23-34, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/264981 | kiadói változat: 15 |
2019 | Rébay, M.: Foreign Connections of Hungarian Scouts (especially as Witnessed by the Journal Magyar Cserkész 1938/39). Historia provinciae. 3 (4), 1132-1173, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302171 | kiadói változat: 60 |
2019 | Polónyi, I.: Hallgatói rekrutáció, képzési szerkezet és munkaerő-piaci illeszkedés a vidéki tudományegyetemeken. Köz-Gazdaság. 16 (1), 30-45, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/286001 | kiadói változat: 24 |
2019 | Hornyák, Á.: Learning communities and social innovations. Region and Education XII.. Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 735-737, 2019. (Ismertetett mű: eds. Márkus Edina, Kozma Tamás. -Learning communities and social innovations. Region and Education XII. /Debrecen : CHERD-DUPress, 2019) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339805 | Kiadói változat: 4 |
2019 | Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében. Orv. hetil. 160 (21), 829-834, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/288015 Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 8 |
2019 | Pusztai, G., Kovács, K., Hegedűs, R.: Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap. Educatio. 28 (4), 737-754, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296150 | kiadói változat: 100 |
2019 | Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries. Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285312 Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies Q2 Education | kiadói változat: 35 |
2019 | Kovács, K., Müller, A.: Rizikó-magatartással jellemezhető hallgatók tanulmányi kockázatai. Acta Med. Sociol. 10 (28), 63-78, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296153 | kiadói változat: 12 |
2019 | Hornyák, Á.: Szell, K. (Ed.). (2018). Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools]. Szeged, Belvedere. Hung. Educ. Res. J. 9 (3), 574-576, 2019. (Ismertetett mű: ed. Szell, K. -Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools] /Szeged : Belvedere, 2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338884 | Kiadói változat: 12 |
2019 | Kovács, K.: Tanulmányaikban (is) kitartóbbak a sportolók?. Educatio. 28 (1), 174-182, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296152 | kiadói változat: 20 |
2019 | Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out. Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296155 | kiadói változat: 69 |
2019 | Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263056 | kiadói változat: 134 |
2019 | Csók, C.: The responsibility of higher education. Acta Med. Sociol. 10 (28), 24-30, 2019. (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella; Bocsi Veronika; Ceglédi Tímea. -A felsőoktatás (hozzáadott) értéke /Nagyvárad; Budapest : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution; Új Mandátum Könyvkiadó, 2016) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290474 | kiadói változat: 39 |
2019 | Polónyi, I.: Versenyben a felzárkózásért. Educatio. 28 (1), 3-20, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/286038 | kiadói változat: 21 |
2019 | Polónyi, I.: Vigaszág vagy királyi út. Educatio. 28 (4), 767-782, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/286094 | kiadói változat: 10 |
2018 | Polónyi, I.: A hátrányos helyzetű kistérségekben élő fiatalok felsőoktatásba kerülésének esélyei. Stat szle. 96 (10), 1001-1019, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259420 | kiadói változat: 83 |
2018 | Polónyi, I.: Az aranykor és leáldozása: '68 korszaka. Educatio. 27 (3), 391-404, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263827 | kiadói változat: 79 |
2018 | Máté-Szabó, B.: Erzsebet Kazarjan (2013): Higher Level Vocational Training and mobility, or the morals of a research. Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 105-108, 2018. (Ismertetett mű: Erzsebet Kazarjan. -Higher Level Vocational Training and mobility, or the morals of a research /Budapest : Eötvös Kiadó, 2013) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/258304 | kiadói változat: 31 |
2018 | Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetségek útja a felsőoktatásban: szülői tényezők a reziliencia ígérete mögött. Különleges Bánásmód. 4 (5), 35, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263639 | kiadói változat: 12 |
2018 | Polónyi, I.: Oktatás és gazdasági fejlődés I.. Köz-Gazdaság. 13 (4), 25-38, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263038 | kiadói változat: 27 |
2018 | Csók, C.: Segítő szakemberek a munka világában. Különleges bánásmód. 4 (Különszám), 47, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290515 | kiadói változat: 15 |
2017 | Bacskai, K., Pándy, Á.: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools: before and after the 2011 Expansion. Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 207-219, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343109 | kiadói változat: 18 |
2017 | Támba, R.: A gyermek a természetben: a fürdés és a víz motívuma a 19. század második felének, illetve a Szolnoki Művésztelep néhány alkotójának gyermekábrázolásain. Gyermeknevelés. 2017 (1), 17-42, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222477 | kiadói változat: 35 |
2017 | Szűcs, T.: A zenetanulás és hatásai egy debreceni vizsgálat alapján. Educatio. 26 (3), 471-482, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248036 | Kiadói változat: 45 |
2017 | Polónyi, I., Tóth, D.: Békából királyfi: A kihelyezett képzéstől a közösségi felsőoktatási képzési központig. Iskolakultúra. 27 (1-12), 3-10, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262646 | kiadói változat: 39 |
2017 | Csók, C.: Eredményesség felsőfokon, avagy a siker titka. PedActa. 7 (2), 93-96, 2017. (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella, Kovács Klára. -Ki eredményes a felsőoktatásban? /Nagyvárad : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution ; Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, 2015) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290466 | kiadói változat: 14 |
2017 | Novák, I., Morvai, L.: Fiatalok nyelvtanulásának életkori és társadalmi összefüggései. PedActa. 7 (1), 47-58, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/242522 | Kiadói változat: 10 |
2017 | Szűcs, T.: Opportunities for Elementary Level Music Education in the Partium Region. Hung. Educ. Res. J. 7 (1), 103-111, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222557 | kiadói változat: 18 |
2017 | Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248050 | kiadói változat: 29 |
2016 | Polónyi, I.: A hazai emberi erőforrások ma és holnap. Educatio. 25 (4), 481-495, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262637 | Kiadói változat: 5 |
2016 | Tóth, D.: A közösségi felsőoktatási képzési központok az északkeleti peremeken. Iskolakultúra. 26 (6), 115-122, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/231452 | Kiadói változat: 3 |
2016 | Polónyi, I.: A magyar emberi erőforrás fejlettsége - két nemzetközi mutató tükrében. Iskolakultúra. 26 (7-8), 3-13, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262647 | kiadói változat: 35 |
2016 | Polónyi, I.: A neveléstudomány helyzetéről. Iskolakultúra. 26 (4), 3-19, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262648 | kiadói változat: 55 |
2016 | Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990). Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229453 | kiadói változat: 77 |
2016 | Markos, V.: A nyíregyházi középiskolás diákok iskolai közösségi szolgálattal kapcsolatos tapasztalatainak vizsgálata. Párbeszéd. 3 (4), 1-14, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/238823 | Kiadói változat: 21 |
2016 | Támba, R.: A tanulás és az iskolás gyermek motívuma a szolnoki művésztelep festészetében. Educatio. 25 (2), 284-290, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/223091 | kiadói változat: 5 |
2016 | Kardos, K.: Felekezeti szakkollégiumok. Educatio. 3 372-383, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328359 | kiadói változat: 1 |
2016 | Polónyi, I.: Felsőoktatás a koncepciók keresztútján. Köz-Gazdaság. 11 (2), 209-222, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262659 | kiadói változat: 8 |
2016 | Markos, V., Kovács, K.: Hajnalka Fenyes (ed.) (2015). Volunteering and new type of volunteering among the higher education students. Hung. Educ. Res. J. 6 (3), 135-138, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/238821 | Kiadói változat: 5 |
2016 | Pusztai, G., Dabney-Fekete, I., Dusa, Á., Varga, E.: Knowledge Brokers in the Heart of Europe: International Student and Faculty Mobility in Hungarian Higher Education. HERJ. 6 (1), 60-75, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/241089 | Kiadói változat: 107 |
2016 | Markos, V.: Közösségi szolgálat vagy önkéntesség?. Educatio. 25 (3), 444-450, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/238822 | kiadói változat: 37 |
2016 | Zolnai, E., Balogh, E., Barnucz, N., Fónai, M., Hüse, L.: Lehetőség, kihívás vagy akadály?: A közoktatás integrációs feladatai, nemzetközi kitekintés és a magyarországi helyzetkép. Különleges bánásmód. 2 (2), 5-21, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/233283 | Kiadói változat: 10 |
2016 | Szigeti, F.: Nyíregyházán tanuló fiatalok továbbtanulási aspirációja. Educatio. 25 (4), 629-636, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/238676 | kiadói változat: 9 |
2016 | Szigeti, F., Barnucz, N.: Quality of Life Nyiregyhaza: District 2015. HERJ. 6 (4), 117-120, 2016. (Ismertetett mű: szerk. Hüse Lajos, Takács Péter. -Acta Medicinae et Sociologica 6. évfolyam 18-19. szám 2015 /Nyíregyháza : Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, 2015. -255 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/238680 | Kiadói változat: 7 |
2016 | Malmos, E., Chrappán, M.: Természettudományos attitűd vizsgálat egy pilot mérés tükrében. Educatio. 25 (4), 608-616, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255960 | kiadói változat: 17 |
2015 | Polónyi, I.: A hazai felsőoktatás-politika átalakulásai. Iskolakultúra. 25 (5-6), 3-14, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262649 | kiadói változat: 45 |
2015 | Hegedűs, A., Polónyi, I.: Az egyetemvezetés hazai útvesztői. Köz-Gazdaság. 10 (2), 67-86, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262660 | kiadói változat: 21 |
2014 | Polónyi, I.: A hazai felsőoktatási részidős képzés néhány felvételi tendenciája és rekrutációs jellemzője. Stat Szle. 92 (10), 892-918, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262663 | Kiadói változat: 19 |
2014 | Kovács, K., Herczegh, J.: Esettanulmány a Navigátor Debreceni Túra Klub egyesületről. (A szervezet működése, jellemzői, tanulási folyamatok és képzések az egyesület keretében). Debr. Szle. 22 (2), 126-136, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262688 | Kiadói változat: 9 |
2014 | Polónyi, I.: Felsőoktatási továbbtanulás kistérségi összefüggései. Iskolakultúra. 24 (5), 3-17, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262650 | kiadói változat: 11 |
2014 | Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl. Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290946 | kiadói változat: 8 |
2014 | Pusztai, G.: Neked mi a Kozma-számod?. PedActa. 4 (1), 1-4, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291092 | kiadói változat: 20 |
2014 | Chrappán, M.: Tantervi szabályozás és intézményi implementáció. Educatio. 23 (1), 26-35, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255970 | kiadói változat: 3 |
2013 | Markos, V.: Egyetemi élethelyzetek: a kortársi szocializáció dimenziói. Iskolakultúra 23 (1), 120-124, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/238828 | kiadói változat: 9 |
2013 | Chrappán, M.: Judy Williams: Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education. Hung. educ. res. j. 3 (3), 7-7, 2013. (Ismertetett mű: Judy Williams. -Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education. /Rotterdam/Boston/Taipei : Sense Publishers, 2013. -153. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255973 | kiadói változat: 7 |
2011 | Pornói, R.: A tehetségmentés szerepe a Horthy-rendszer kultúrpolitikájában. Iskolakultúra. 21 (6-7), 123-133, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/258604 | kiadói változat: 5 |