Jelenlegi hely

Statisztika

Neveléstudományi Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 113

Összes letöltés a DEA-ból: 2661

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)1488
Magyarország (HU)286
Kína (CN)177
Oroszország (RU)98
Németország (DE)85
Fülöp-szigetek (PH)38
Románia (RO)25
Egyesült Királyság (GB)19
Kanada (CA)17
Franciaország (FR)13
Hollandia (NL)13
Egyesült Arab Emírségek (AE)10
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)10
Vietnám (VN)9
Finnország (FI)8
Pakisztán (PK)8
Chile (CL)7
Írország (IE)6
Olaszország (IT)6
Japán (JP)6
Dél-Afrika (ZA)5
Brazília (BR)4
Kenya (KE)4
Peru (PE)4
Lengyelország (PL)4
Szingapur (SG)4
Ukrajna (UA)4
Csehország (CZ)3
Svédország (SE)3
Törökország (TR)3
Észtország (EE)2
Egyiptom (EG)2
Etiópia (ET)2
Horvátország (HR)2
Indonézia (ID)2
Izrael (IL)2
India (IN)2
Litvánia (LT)2
Maldív-szigetek (MV)2
Angola (AO)1
Ausztria (AT)1
Kambodzsa (KH)1
Kazahsztán (KZ)1
Luxemburg (LU)1
Lettország (LV)1
Makaó (MO)1
Mauritius (MU)1
Malawi (MW)1
Norfolk-sziget (NF)1
Omán (OM)1
Portugália (PT)1
Ruanda (RW)1
Szlovákia (SK)1
n.a.262
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
kiadói változat: 14
2023Pusztai, G., Rosta, G.: Does Home or School Matter More?: The Effect of Family and Institutional Socialization on Religiosity : The Case of Hungarian Youth.
Educ. Sci. 13 (12), 1-18, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2022)
Q2 Education (2022)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022)
Q2 Public Administration (2022)
kiadói változat: 19
2023Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
Q2 Pollution (2022)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
Kiadói változat: 6
2023Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2022)
Q2 Education (2022)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022)
Q2 Public Administration (2022)
kiadói változat: 4
2023Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2022)
Kiadói változat: 5
2022Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása.
Educatio. 31 (1), 85-103, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában.
Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022.
(Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019)
kiadói változat: 3
2022Rosta, G., Pusztai, G.: Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására.
Educatio. 31 (3), 425-444, 2022.
Kiadói változat: 5
2022Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education.
Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 16
2022Szabó, D.: How Do University Students Get Relevant Information?.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 67-79, 2022.
kiadói változat: 6
2022Casas, T.: How to keep your doctorate on track, insights from students' and supervisors' experiences.
Hung. Educ. Res. J. 12 229-234, 2022.
kiadói változat: 2
2022Berei, E., Pusztai, G.: Learning through Digital Devices-Academic Risks and Responsibilities.
Educ. Sci. 12 (7), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 20
2022Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 31
2022Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families.
Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
Kiadói változat: 16
2022Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z.
Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022.
Kiadói változat: 22
2022Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
PedActa. 12 (1), 27-38, 2022.
Kiadói változat: 11
2022Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 5
2022Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 41
2022Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior.
Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 6
2022Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 18
2022Szűcs, T.: The Relationship between Family Milieu and Music Education.
Soc. Sci. 11 (12), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 2
2022Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education.
Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q2 Mathematics (miscellaneous)
Kiadói változat: 16
2021Kocsis, Z.: A fizetett munkavállalás hatása a felsőoktatási hallgatók egyetemi pályafutására.
Educatio. 30 (1), 135-145, 2021.
kiadói változat: 3
2021Hrabéczy, A.: Establishment and results of the international seminar "The role of television in the education of parents" (1971) based on the notes of Árpád Kiss.
PedActa. 11 (2), 61-66, 2021.
kiadói változat: 12
2021Kocsis, Z.: Features of Student Employment in the Hungarian-Romanian Cross Border Area.
Acta Didact. Napocensia. 14 (1), 188-202, 2021.
kiadói változat: 3
2021Csók, C.: Kasztosodott felsőoktatási struktúra? A várható kereset megtartó ereje a felsőoktatásban.
Pedagógusképzés. 20 (4), 5-29, 2021.
Kiadói változat: 5
2021Rébay, M.: Learning Languages among Aristocrats in Hungary (1867-1918).
Espacio, Tiempo y Educación. 8 (2), 189-210, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q2 History
Q3 Philosophy
Q4 Sociology and Political Science
Kiadói változat: 6
2021Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area.
New Educ. Rev. 65 149-161, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Kiadói változat: 16
2021Casas, T.: Professional subjectivities in ELT & the dichotomy inclusion-exclusion.
Hung. educ. res. j. 11 (3), 283-296, 2021.
kiadói változat: 2
2021Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
kiadói változat: 35
2021Hrabéczy, A.: Students in Hungarian Higher Education and Their Perception of Dificulties During Their Studies.
Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 101-113, 2021.
kiadói változat: 1
2021Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence.
Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
kiadói változat: 42
2021Makarowski, R., Piotrowski, A., Predoiu, R., Görner, K., Predoiu, A., Mitrache, G., Malinauskas, R., Vicente-Salar, N., Vazne, Z., Cherepov, E., Miklósi, M., Kovács, K., Pelin, R., Nikkhah-Farkhani, Z., Boe, O., Rawat, S., Deshpande, A., Plopa, M., Plopa, W.: The English-speaking, Hungarian, Latvian, Lithuanian, Romanian, Russian, Slovak, and Spanish adaptations of Makarowski's Stimulating and Instrumental Risk Questionnaire for martial arts athletes.
Arch. Budo. 17 1-33, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 120
2021Makarowski, R., Görner, K., Piotrowski, A., Predoiu, R., Predoiu, A., Mitrache, G., Malinauskas, R., Vicente-Salar, N., Vazne, Z., Bochaver, K., Cherepov, E., Hamzah, I., Nikkhah-Farkhani, Z., Miklósi, M., Kovács, K., Pelin, F., Boe, O., Rawat, S., Deshpande, A., Plopa, M.: The Hungarian, Latvian, Lithuanian, Polish, Romanian, Russian, Slovak, and Spanish, adaptation of the Makarowski's Aggression Questionnaire for martial arts athletes.
Arch. Budo. 17 75-108, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 4
2020Rébay, M.: A cserkészlányok Magyarországon 1930-1931-ben: A Cserkészlányok Lapjának első két évfolyama.
Per Aspera ad Astra. 7 (2), 80-95, 2020.
kiadói változat: 46
2020Kocsis, Z.: A hallgatói munkavállalás mint a lemorzsolódás egyik lehetséges tényezője.
Educatio. 29 (2), 295-304, 2020.
kiadói változat: 22
2020Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében.
Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 26
2020Kocsis, Z.: Az elmélet és a gyakorlat találkozása.
Metszetek. 9 (2), 162-166, 2020.
(Ismertetett mű: Fényes Hajnalka, Mohácsi Márta. -Munkaerőpiac és emberi tőke : elmélet és gyakorlat /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2019. -123 p. -)
kiadói változat: 3
2020Engler, Á., Kozek, L., Németh, D.: Családi életre nevelés Magyarországon.
Iskolakultúra. 30 (6), 52-66, 2020.
kiadói változat: 72
2020Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students.
J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Philosophy
Q1 Religious Studies
Kiadói változat: 31
2020Csók, C.: Labour Market Characteristics of Helping Professionals.
Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 66-75, 2020.
kiadói változat: 25
2020Dabney-Fekete, I.: Nemzetköziesedő tudomány: A felsőoktatásban dolgozó oktatók nemzetközi aktivitása.
Center for Higher Education Research and Development - Hungary (CHERD-H), Debrecen, 198 p., 2020. ISBN: 9786156012012
kiadói változat: 5
2020Hornyák, Á.: Schleifer, D., Rinehart, C., & Yanisch, T. (2017). Teacher collaboration in perspective: A guide to research.
Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 95-96, 2020.
(Ismertetett mű: Teacher collaboration in perspective. A guide to research / Schleifer, D., Rinehart, C., Yanisch, T. -San Francisco : Public Agenda, 2017)
Kiadói változat: 4
2020Casas, T., Mohammed, P., Saleh, S.: Students' Motivations to Study Abroad: The Case of International Students at the University of Debrecen.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 76-81, 2020.
kiadói változat: 2
2020Buda, A.: Stumbling Blocks and Barriers to the Use of ICT in Schools: A Case Study of a Hungarian Town.
Informatics in Education. 19 (2), 159-179, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication
Q2 Computer Science Applications
Q2 Education
Kiadói változat: 6
2020Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers.
Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020.
kiadói változat: 52
2020Rébay, M.: The Kalksburg Jesuit Secondary Grammar School And Its Polish Pupils (1856-1938).
Studia Paedagogica Ignatiana. 23 (3), 149-178, 2020.
kiadói változat: 27
2019Csók, C.: "Rögös út vezet a csillagokig", avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben.
Iskolakultúra. 29 (4-5), 115-118, 2019.
(Ismertetett mű: Ceglédi Tímea. -Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban /Debrecen : Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, 2018)
kiadói változat: 10
2019Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults.
Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
kiadói változat: 36
2019Polónyi, I.: Anomáliák a felsőoktatás-finanszírozásban.
Iskolakultúra. 29 (6), 88-95, 2019.
kiadói változat: 30
2019Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás.
Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019.
kiadói változat: 23
2019Zolnai, E.: Az angol szakképzési és továbbképzési reformok a Brexit árnyékában.
Educatio. 28 (2), 284-299, 2019.
kiadói változat: 38
2019Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education.
Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019.
kiadói változat: 50
2019Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe.
Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 51
2019Hrabéczy, A.: Discovering factors influencing study success of students with disabilities and learning difficulties in an interview study.
Acta med. sociol. 10 (28), 31-44, 2019.
kiadói változat: 2
2019Polónyi, I.: Egyetemek és régiójuk: különös tekintettel a Debreceni Egyetemre.
Debr. Szle. 1 23-34, 2019.
kiadói változat: 15
2019Rébay, M.: Foreign Connections of Hungarian Scouts (especially as Witnessed by the Journal Magyar Cserkész 1938/39).
Historia provinciae. 3 (4), 1132-1173, 2019.
kiadói változat: 60
2019Polónyi, I.: Hallgatói rekrutáció, képzési szerkezet és munkaerő-piaci illeszkedés a vidéki tudományegyetemeken.
Köz-Gazdaság. 16 (1), 30-45, 2019.
kiadói változat: 24
2019Hornyák, Á.: Learning communities and social innovations. Region and Education XII..
Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 735-737, 2019.
(Ismertetett mű: eds. Márkus Edina, Kozma Tamás. -Learning communities and social innovations. Region and Education XII. /Debrecen : CHERD-DUPress, 2019)
Kiadói változat: 4
2019Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében.
Orv. hetil. 160 (21), 829-834, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 8
2019Pusztai, G., Kovács, K., Hegedűs, R.: Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap.
Educatio. 28 (4), 737-754, 2019.
kiadói változat: 100
2019Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q2 Education
kiadói változat: 35
2019Kovács, K., Müller, A.: Rizikó-magatartással jellemezhető hallgatók tanulmányi kockázatai.
Acta Med. Sociol. 10 (28), 63-78, 2019.
kiadói változat: 12
2019Hornyák, Á.: Szell, K. (Ed.). (2018). Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools]. Szeged, Belvedere.
Hung. Educ. Res. J. 9 (3), 574-576, 2019.
(Ismertetett mű: ed. Szell, K. -Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools] /Szeged : Belvedere, 2018)
Kiadói változat: 12
2019Kovács, K.: Tanulmányaikban (is) kitartóbbak a sportolók?.
Educatio. 28 (1), 174-182, 2019.
kiadói változat: 20
2019Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out.
Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019.
kiadói változat: 69
2019Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
kiadói változat: 134
2019Csók, C.: The responsibility of higher education.
Acta Med. Sociol. 10 (28), 24-30, 2019.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella; Bocsi Veronika; Ceglédi Tímea. -A felsőoktatás (hozzáadott) értéke /Nagyvárad; Budapest : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution; Új Mandátum Könyvkiadó, 2016)
kiadói változat: 39
2019Polónyi, I.: Versenyben a felzárkózásért.
Educatio. 28 (1), 3-20, 2019.
kiadói változat: 21
2019Polónyi, I.: Vigaszág vagy királyi út.
Educatio. 28 (4), 767-782, 2019.
kiadói változat: 10
2018Polónyi, I.: A hátrányos helyzetű kistérségekben élő fiatalok felsőoktatásba kerülésének esélyei.
Stat szle. 96 (10), 1001-1019, 2018.
kiadói változat: 83
2018Polónyi, I.: Az aranykor és leáldozása: '68 korszaka.
Educatio. 27 (3), 391-404, 2018.
kiadói változat: 79
2018Máté-Szabó, B.: Erzsebet Kazarjan (2013): Higher Level Vocational Training and mobility, or the morals of a research.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 105-108, 2018.
(Ismertetett mű: Erzsebet Kazarjan. -Higher Level Vocational Training and mobility, or the morals of a research /Budapest : Eötvös Kiadó, 2013)
kiadói változat: 31
2018Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetségek útja a felsőoktatásban: szülői tényezők a reziliencia ígérete mögött.
Különleges Bánásmód. 4 (5), 35, 2018.
kiadói változat: 12
2018Polónyi, I.: Oktatás és gazdasági fejlődés I..
Köz-Gazdaság. 13 (4), 25-38, 2018.
kiadói változat: 27
2018Csók, C.: Segítő szakemberek a munka világában.
Különleges bánásmód. 4 (Különszám), 47, 2018.
kiadói változat: 15
2017Bacskai, K., Pándy, Á.: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools: before and after the 2011 Expansion.
Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 207-219, 2017.
kiadói változat: 18
2017Támba, R.: A gyermek a természetben: a fürdés és a víz motívuma a 19. század második felének, illetve a Szolnoki Művésztelep néhány alkotójának gyermekábrázolásain.
Gyermeknevelés. 2017 (1), 17-42, 2017.
kiadói változat: 35
2017Szűcs, T.: A zenetanulás és hatásai egy debreceni vizsgálat alapján.
Educatio. 26 (3), 471-482, 2017.
Kiadói változat: 45
2017Polónyi, I., Tóth, D.: Békából királyfi: A kihelyezett képzéstől a közösségi felsőoktatási képzési központig.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 3-10, 2017.
kiadói változat: 39
2017Csók, C.: Eredményesség felsőfokon, avagy a siker titka.
PedActa. 7 (2), 93-96, 2017.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella, Kovács Klára. -Ki eredményes a felsőoktatásban? /Nagyvárad : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution ; Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, 2015)
kiadói változat: 14
2017Novák, I., Morvai, L.: Fiatalok nyelvtanulásának életkori és társadalmi összefüggései.
PedActa. 7 (1), 47-58, 2017.
Kiadói változat: 10
2017Szűcs, T.: Opportunities for Elementary Level Music Education in the Partium Region.
Hung. Educ. Res. J. 7 (1), 103-111, 2017.
kiadói változat: 18
2017Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary.
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017.
kiadói változat: 29
2016Polónyi, I.: A hazai emberi erőforrások ma és holnap.
Educatio. 25 (4), 481-495, 2016.
Kiadói változat: 5
2016Tóth, D.: A közösségi felsőoktatási képzési központok az északkeleti peremeken.
Iskolakultúra. 26 (6), 115-122, 2016.
Kiadói változat: 3
2016Polónyi, I.: A magyar emberi erőforrás fejlettsége - két nemzetközi mutató tükrében.
Iskolakultúra. 26 (7-8), 3-13, 2016.
kiadói változat: 35
2016Polónyi, I.: A neveléstudomány helyzetéről.
Iskolakultúra. 26 (4), 3-19, 2016.
kiadói változat: 55
2016Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016.
kiadói változat: 77
2016Markos, V.: A nyíregyházi középiskolás diákok iskolai közösségi szolgálattal kapcsolatos tapasztalatainak vizsgálata.
Párbeszéd. 3 (4), 1-14, 2016.
Kiadói változat: 21
2016Támba, R.: A tanulás és az iskolás gyermek motívuma a szolnoki művésztelep festészetében.
Educatio. 25 (2), 284-290, 2016.
kiadói változat: 5
2016Kardos, K.: Felekezeti szakkollégiumok.
Educatio. 3 372-383, 2016.
kiadói változat: 1
2016Polónyi, I.: Felsőoktatás a koncepciók keresztútján.
Köz-Gazdaság. 11 (2), 209-222, 2016.
kiadói változat: 8
2016Markos, V., Kovács, K.: Hajnalka Fenyes (ed.) (2015). Volunteering and new type of volunteering among the higher education students.
Hung. Educ. Res. J. 6 (3), 135-138, 2016.
Kiadói változat: 5
2016Pusztai, G., Dabney-Fekete, I., Dusa, Á., Varga, E.: Knowledge Brokers in the Heart of Europe: International Student and Faculty Mobility in Hungarian Higher Education.
HERJ. 6 (1), 60-75, 2016.
Kiadói változat: 107
2016Markos, V.: Közösségi szolgálat vagy önkéntesség?.
Educatio. 25 (3), 444-450, 2016.
kiadói változat: 37
2016Zolnai, E., Balogh, E., Barnucz, N., Fónai, M., Hüse, L.: Lehetőség, kihívás vagy akadály?: A közoktatás integrációs feladatai, nemzetközi kitekintés és a magyarországi helyzetkép.
Különleges bánásmód. 2 (2), 5-21, 2016.
Kiadói változat: 10
2016Szigeti, F.: Nyíregyházán tanuló fiatalok továbbtanulási aspirációja.
Educatio. 25 (4), 629-636, 2016.
kiadói változat: 9
2016Szigeti, F., Barnucz, N.: Quality of Life Nyiregyhaza: District 2015.
HERJ. 6 (4), 117-120, 2016.
(Ismertetett mű: szerk. Hüse Lajos, Takács Péter. -Acta Medicinae et Sociologica 6. évfolyam 18-19. szám 2015 /Nyíregyháza : Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, 2015. -255 p. -)
Kiadói változat: 7
2016Malmos, E., Chrappán, M.: Természettudományos attitűd vizsgálat egy pilot mérés tükrében.
Educatio. 25 (4), 608-616, 2016.
kiadói változat: 17
2015Polónyi, I.: A hazai felsőoktatás-politika átalakulásai.
Iskolakultúra. 25 (5-6), 3-14, 2015.
kiadói változat: 45
2015Hegedűs, A., Polónyi, I.: Az egyetemvezetés hazai útvesztői.
Köz-Gazdaság. 10 (2), 67-86, 2015.
kiadói változat: 21
2014Polónyi, I.: A hazai felsőoktatási részidős képzés néhány felvételi tendenciája és rekrutációs jellemzője.
Stat Szle. 92 (10), 892-918, 2014.
Kiadói változat: 19
2014Kovács, K., Herczegh, J.: Esettanulmány a Navigátor Debreceni Túra Klub egyesületről. (A szervezet működése, jellemzői, tanulási folyamatok és képzések az egyesület keretében).
Debr. Szle. 22 (2), 126-136, 2014.
Kiadói változat: 9
2014Polónyi, I.: Felsőoktatási továbbtanulás kistérségi összefüggései.
Iskolakultúra. 24 (5), 3-17, 2014.
kiadói változat: 11
2014Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl.
Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014.
kiadói változat: 8
2014Pusztai, G.: Neked mi a Kozma-számod?.
PedActa. 4 (1), 1-4, 2014.
kiadói változat: 20
2014Chrappán, M.: Tantervi szabályozás és intézményi implementáció.
Educatio. 23 (1), 26-35, 2014.
kiadói változat: 3
2013Markos, V.: Egyetemi élethelyzetek: a kortársi szocializáció dimenziói.
Iskolakultúra 23 (1), 120-124, 2013.
kiadói változat: 9
2013Chrappán, M.: Judy Williams: Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education.
Hung. educ. res. j. 3 (3), 7-7, 2013.
(Ismertetett mű: Judy Williams. -Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education. /Rotterdam/Boston/Taipei : Sense Publishers, 2013. -153. -)
kiadói változat: 7
2011Pornói, R.: A tehetségmentés szerepe a Horthy-rendszer kultúrpolitikájában.
Iskolakultúra. 21 (6-7), 123-133, 2011.
kiadói változat: 5