Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Bocsi, V., Fényes, H., Markos, V.: The overlap of volunteering and leisure activities in young people's way of life. Journal of Civil Society. [Epub ahead of print], 1-17, 2025.
Bocsi, V.: A magyar ifjúság krízispercepciója. In: Csendes? Mozgalmi? Miként jellemezhető a magyar ifjúság a 21. században. Szerk.: Pappházi Viktor, Oross Dániel, Szabó Andrea, Nemzeti Ifjúsági Tanács Szövetség, Budapest, 55-75, 2024. ISBN: 9786156816009
Bocsi, V.: A pandémia hatása a fiatalokra - romológiai aspektusból. In: XII. Romológus Konferencia : Absztraktkötet / Szerk: Cserti-Csapó Tibor; Andl Helga; Lakatos Szilvia, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék : Romológiai Kutatóközpont, Pécs, 15, 2024. ISBN: 9789636262532
Bocsi, V.: Az olvasás gyakoriságát alakító tényezők ifjúsági mintában. In: Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 28-30, 2024. ISBN: 9789634906155
Bocsi, V.: Roma fiatalok média- és IKT használata. In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 34-35, 2024. ISBN: 9786155657153
Bocsi, V., Csók, C.: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet: Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 530 p., 2024. ISBN: 9789634906551
Bocsi, V.: A diplomaszerzés esélyét alakító tényezők feltárása kvantitatív eszközökkel. In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia ? 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment. Szerk.:: Mező Katalin; Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 45-46, 2023. ISBN: 9789634904922
Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: A korai iskolaelhagyás esélyének vizsgálata: különös tekintettel a roma identitás hatására. In: Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga, Győri János, ELTE PPK, Budapest, 70, 2023. ISBN: 9789634896111
Bocsi, V., Fényes, H., Markos, V.: A szabadidő-felhasználás és az önkéntesség kapcsolatának vizsgálata a magyarországi fiatalok körében. Önkéntes Szemle. 3 (1), 25-56, 2023.
Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: Chances of Early School Leaving - With Special Regard to the Impact of Roma Identity. Educ. Sci. 13 (5), 1-14, (cikkazonosító: 483), 2023.
Bocsi, V.: Roma fiatalok önreflexiója: erőforrások, krízisek és nemzedéki problémák. In: 11. Romológus Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Rosenberg Mátyás, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Wlislocki Henrik Szakkollégium, Pécs, 253-266, 2023.
Bocsi, V.: The chance of graduation. Empirical findings of quantitative research. In: Education in the Family-Family in Education III. : Book of Abstracts. Eds.: Erzsébet Rákó, Grzegor Godawa, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 25, 2023. ISBN: 9789634905141
Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration. Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Bocsi, V.: Hallgatók kultúrafogyasztásának mintázatai a tömegesedés utáni felsőoktatásban. In: Értékközvetítés és iskola : Tanulmányok Szabó László Tamás tiszteletére. Szerk.: Kovács Klára, CHERD-H, Debrecen, 159-175, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 14.) ISBN: 9786156012166
Bocsi, V.: Tanulók otthoni tevékenysége a szülők iskolai végzettségének függvényében. In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 95, 2022. ISBN: 9789636260576