• English, British
  • Magyar

Egyéb társszerzők

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

2018. október

h k sz cs p sz v
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 

iDEa Tudomány

iDEa Tehetség

iDEa

Csernoch Mária

Csernoch Mária

Csernoch Mária
Elérhetőség
Név: Csernoch Mária
További profilok: MTMT
Szakma
Szakterület: informatika tanár
Oktatott tárgyak
Az adatok a NEPTUN rendszerből származnak.
Média anyagok

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe >>
Hiányzó közlemények feltöltése >>
Hitelesített Publikációs Lista igénylése >>
OA letöltési statisztika megtekintése >>
Feltöltött közlemény:
DEA-ban:
OA:
Publikációs időszak:
74
73
10
2008-2017
2017
2016
  1. Biró, P., Csernoch, M.: Computer Science Students' Attitudes.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue 503-510, 2016.
  2. Biró, P., Csernoch, M.: Felhasználóbarát szövegkezelési hibák.
    Babeș-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alakalmazott Didatika Intézete ; DOCEO Egyesület, Kolozsvár, 2016.
  3. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: First year students' algorithmic skills in tertiary computer science education.
    Knowledge, Information and Creativity Support Systems Selected Papers from KICSS'2014 - 9th International Conference, held in Limassol, Cyprus, on November 6-8, 2014 351-358, 2016.
  4. Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego.
    Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016.
  5. Biró, P., Csernoch, M.: Sprego-programozás hatékonyságvizsgálata.
    DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 2016.
2015
  1. Nagy, A., Marádi, K., Csernoch, M.: A francia nyelv tanítását/tanulását segítő web-oldalak.
    Debreceni Egyetem Tanárképzési Központ, Debrecen, 2015.
  2. Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Algorithmic skills transferred from secondary CSI studies into tertiary education.
    International Journal of Social, Education, Economics and Management Engineering 9 (2), 379-385, 2015.
  3. Biró, P., Csernoch, M.: Algoritmusok és/vagy táblázatkezelés?.
    ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 2015.
  4. Csernoch, M., Biró, P.: Developing digital competence in non-traditional programming environments.
    World Institute for Advanced Research and Science, Lisbon, 2015.
  5. Gombos, E., Csernoch, M.: Knowledge and result.
    World Institute for Advanced Research and Science, Lisbon, 2015.
  6. Gombos, E., Csernoch, M., Biró, P.: Meet visible teaching.
    Nyíregyházi Főiskola, Nyíregyháza, 2015.
  7. Csernoch, M., Biró, P.: Problem solving in Sprego.
    Five Star Printing Ltd., London, 2015.
  8. Csernoch, M., Biró, P.: Sprego helye az informatika tantervekben.
    Webdidaktika Alapítvány, Zamárdi, 2015.
  9. Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming.
    Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015.
  10. Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming.
    LAP LAMBERT Academic Publishing, Germany, 2015.
Mindet mutasd