Jelenlegi hely

Csépes Ildikó

Név: Csépes Ildikó
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD, ELTE (2003)
  • Habilitáció, DE (2021)
Bemutatkozás:

Csépes Ildikó fő oktatási és kutatási szakterülete az idegen nyelvi mérés és értékelés. Ph.D fokozatát 2003-ban, habilitációját 2021-ben is ebben a témakörben szerezte. 2004 január és 2014 július között tagja, az utolsó 6 évben elnöke volt az Oktatási Hivatal alá tartozó Nyelvvizsgát Akkreditáló Testületnek. Az Angol Nyelvpedagógiai és Szakmódszertani Tanszék vezetője és a BA képzés nyelvi alapvizsgájának koordinátora. Egyéb szakmai érdeklődése és kutatási területei: nyelvtanulási elméletek, nyelvoktatási áramlatok és módszerek; alkalmazott nyelvészet, melynek fókuszában a nyelvpedagógia áll. Az Erasmus+ által támogatott, 2015 szeptember és 2018 szeptember között futó díjnyertes (British Council ARAG) TALE projekt (Teachers’ Assessment Literacy Enhancement) magyarországi partnere.

Szakterület: angol nyelvpedagógia

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
42
DEA-ban:
37
OA:
3
Publikációs időszak:
1995-2022
2022
  1. Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
2021
2020
  1. Vogt, K., Tsagari, D., Csépes, I., Green, A., Sifakis, N.: Linking Learners' Perspectives on Language Assessment Practices to Teachers' Assessment Literacy Enhancement (TALE): Insights from Four European Countries.
    Language Assessment Quarterly. 17 (4), 410-433, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Language and Linguistics
    D1 Linguistics and Language
2019
2018
  1. Csépes, I., Fekete, A.: Assessing Reading Skills.
    In: Handbook of Assessment for Language Teachers / Dina Tsagari; Karin Vogt; Veronika Froehlich; Ildikó Csépes; Adrienn Fekete; Anthony Green; Liz Hamp-Lyons; Nicos Sifakis; Stefania Kordia, Tale Project, Nicosia, 16-45, 2018. ISBN: 9789925739912
  2. Csépes, I., Fekete, A.: Assessing Speaking Skills.
    In: Handbook of Assessment for Language Teachers / Dina Tsagari; Karin Vogt; Veronika Froehlich; Ildikó Csépes; Adrienn Fekete; Anthony Green; Liz Hamp-Lyons; Nicos Sifakis; Stefania Kordia, Tale Project, Nicosia, 98-128, 2018. ISBN: 9789925739912
  3. Tsagari, D., Vogt, K., Froelich, V., Csépes, I., Fekete, A., Green, A., Hamp-Lyons, L., Sifakis, N., Kordia, S.: Handbook of Assessment for Language Teachers.
    Tale Project, Nicosia, 218 p., 2018. ISBN: 9789925739905
2016
  1. Csépes, I.: A Teaching Scotland folyóirat.
    Anyanyelv-pedagógia. 9 (2), 82-85, 2016.
  2. Csépes, I.: Language Assessment Literacy in English Teacher Education in Hungary.
    In: Classroom-based Assessment in L2 Contexts / edited by Dina Tsagari, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 30-53, 2016. ISBN: 9781443891028
2015
  1. Csépes, I., Fekete, A., Kardos, É., Koczogh, H., Mónos, K., Sankó, G.: Challenges of the 21st century: an in-service teacher training course for EFL teachers.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 217 p., 2015. ISBN: 9789634738534
  2. Csépes, I.: Language assessment literacy in Hungary.
    In: Development of Teacher Calling in Higher Education. Ed.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Markóczi Revák Ibolya, Partium Press ; Budapest : Personal Problems Solution : Új Mandátum Könyvkiadó, Nagyvárad, 89-99, 2015, (Higher Education & Society ; 5) ISBN: 9789631233995
  3. Csépes, I.: Nyelvtudásmérési műveltség az angol szakos tanárképzésben a Debreceni Egyetemen.
    In: Tanulmányok a Debreceni Egyetem levelező és részismereti nyelvtanári képzésének megújításához / Csépes Ildikó, Horváth Andrea, Nagy Andrea, Trippó Sándor, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 5-35, 2015, (Szaktárnet-könyvek ; 9) ISBN: 9789634738531
  4. Csépes, I., Horváth, A., Nagy, A., Trippó, S.: Tanulmányok a Debreceni Egyetem levelező és részismereti nyelvtanári képzésének megújításához.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96 p., 2015. ISBN: 9789634738531
2014
  1. Drugaş, I., Csépes, I.: Impulsivity, hyperactivity, and attention deficit in terms of individual learner differences.
    Romanian Journal of School Psychology. 7 (13), 59-77, 2014.
  2. Csépes, I.: Language Assessment Literacy in English Teacher Training Programmes in Hungary.
    In: Studies in Honour of Marianne Nikolov / edited by József Horváth, Péter Medgyes, Lingua Franca Csoport, Pécs, 399-411, 2014. ISBN: 9789636425777
2012
  1. Tsagari, D., Csépes, I.: Collaboration in Language Testing and Assessment.
    Peter Lang, Frankfurt Am Main, 227 p., 2012. ISBN: 9783631635292
  2. Csépes, I.: Self- and Peer-Assessment in Focus: Stakeholders' Perceptions and Issues of Implementation.
    In: Current Research in the Field of Disciplinary Didactics / szerk Gabriella Pusztai, Zoltán Tóth, Ildikó Csépes, Hungarian Educational Research Association, Budapest, 63-74, 2012, (Hungarian Educational Research Journal : Special Issues 2.) ISBN: 9789630850636
Mindet mutasd
frissítve: 2024-04-14, 01:09

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 13
Q1/D1 1 (7.7%)
Q1 1 (7.7%)
n.a. 12 (92.3%)
-
OK

SCImago kategóriák

Arts and Humanities (1)
Language and Linguistics (1)
Social Sciences (1)
Linguistics and Language (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint