Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Pszichológiai Intézet. Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Psychology. Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék
Fodor, S., Gyarmathy, É., Klein, B., Kovács, K., Kövi, Z., Molnár, G., Páskuné Kiss, J., Pásztor, A.: A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban. MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda, Budapest, 68 p., 2017.
Nótin, Á., Páskuné Kiss, J.: A tehetséggondozási szolgáltatásokhoz való hozzáférés és "távolmaradás" intrapszichés feltételeinek vizsgálata. In: A tehetséggondozó szolgáltatásokhoz történő hozzáférés pszichológiai és szociológiai tényezői : Kutatási beszámoló. Szerk.: Páskuné Kiss Judit, [DE], [Debrecen], 36-86, 2013.
Páskuné Kiss, J., Olajos, T.: A serdülők nemzeti identitás összetevőinek exploratív vizsgálata. In: Nemzeti emlékezethelyek. Szerk.: Kovács Judit, Münnich Ákos, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 57-90, 2012. ISBN: 9789633182628
Buda, M., Páskuné Kiss, J., Szabó, L. T., Szikszainé Nagy, I., Tóth, Z.: Pedagógiai esetek. Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok, Debrecen, 79 p., 2011. ISBN: 9789634735014
Páskuné Kiss, J., Fehérné Kiss, Á.: Talent Development Traditions and New Endeavours in Great Britain in the 21st Century. In: International Horizons of Talent Support I.. Ed.: János Gordon Győri, Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, Budapest, 97-121, 2010, (Géniusz könyvek,2062-5936 ; 18.)
Páskuné Kiss, J.: Az iskolán kívüli iskolarendszerű oktatás szerepe a tehetséggondozásban. In: Kiterjesztett tehetséggondozás. Szerk.: Balogh László, Koncz István, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 97-116, 2009. ISBN: 9789630666930
Páskuné Kiss, J., Hadházi, L., Pásku, V., Arany János Tehetséggondozó Program Intézményeinek Egyesülete (Miskolc): Varázsszem: 21 játékcsomag önismereti foglalkozások. Arany János Tehetséggondozó Program Intézményeinek Egyesülete Intézményeinek Egyesülete, Miskolc, 439 p., 2006. ISBN: 963061491x
2004
19.
Dávid, I., Páskuné Kiss, J.: Az "Ember és társismereti foglalkozások módszertana" c. képzés tapasztalatai. In: A Magyar Tehetséggondozó Társaság Kelet-Magyarországi Tagozata, a Debreceni Egyetem Pedagógiai-Pszichológiai Tanszéke és a Koroknay Dániel Általános Iskola (Mád) által 15 év a tehetségekért: elmélet és gyakorlat címmel rendezett konferencia anyaga : Mád, 2003. március 19-20.. Szerk.: Balogh László, Koppány László, Debreceni Egyetem Pedagógiai-Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 146-153, 2004.
Balogh, L., Bóta, M., Dávid, I., Páskuné Kiss, J.: Pszichológiai módszerek a tehetséges tanulók nyomon követéses vizsgálatához. Puskás Tivadar Távközlési Technikum, Budapest, 192 p., 2004.
2002
21.
Páskuné Kiss, J.: A másodoktatás szerepe a képességek fejlesztésében - különös tekintettel a tehetséggondozásra. In: Tehetségkutatás. Szerk.: Dávid Imre; Bóta Margit, Páskuné Kiss Judit, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 219-326, 2002.
Páskuné Kiss, J.: Kommunikációfejlesztés a tanítási órán. In: Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága. Szerk.: Mészáros Aranka, Eötvös Kiadó, Budapest, 409-418, 2002. ISBN: 9634630855
Dávid, I., Bóta, M., Páskuné Kiss, J.: Tehetségkutatás. Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó, Debrecen, 333 p., 2002.
2000
24.
Dávid, I., Páskuné Kiss, J.: A kommunikációs képességek hatékony fejlesztésének új lehetőségei. In: Fejezetek a pedagógiai pszichológia köréből, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 76-86, 2000.
Páskuné Kiss, J., Kossuth Lajos Tudományegyetem (Debrecen).: A tantermi kommunikáció, irányítási technikák. KLTE Pedagógiai Pszichológiai Tanszék, Debrecen, 54 p., 1999.
Tudományos folyóiratcikkek SCImago besorolása
Tudományos folyóiratcikkek száma: 9
Q11 (11,1%)
Q42 (22,2%)
nem besorolt6 (66,7%)
SCImago besorolással rendelkező tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolással rendelkező tudományos folyóiratcikkek száma: 3