Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Pusztai, G., Bacskai, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Hine, M. G.: Mission Possible?: Institutional Family-School-Community Partnership Practices and Parental Involvement in Hungarian Majority and Minority Schools in Three Central and Eastern European Countries. Soc. Sci. 14 (107), 1-19, (cikkazonosító: 107), 2025.
Abdullah, B. M. A., Dabney-Fekete, I. D., Ceglédi, T.: Teacher Perspectives on the Impact of Game Design Elements on Language Acquisition in EFL Classes. In: Book of Abstracts The 7th International Conference on Future Education / Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 57, 2024. ISBN: 9786245746637
Ceglédi, T., Csóka, B., Fekete, E. K., Balogh, J., Mándoki, R.: A Grounded Theory kvalitatív kutatási paradigma. Módszertani betekintés a reziliens pedagógusok interjús kutatásának folyamatába.
Dan, B., Kovács, K. E., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, (cikkazonosító: 2054), 2023.
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
2022
8.
Kovács, E., Ceglédi, T., Bordás, A., Berei, E. B., Hafičová, H., Dubayová, T.: "Amit eddig nem is tudtam magamról.": Reflektív kutatás. A reziliencia felismerése és erősítése kisgyermekkortól kezdve elnevezésű projekt tréningmódszerének fejlesztése. Országos Tranzitfoglalkoztatási Egyesület, Debrecen, 213 p., 2022. ISBN: 9786150159669
Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére. In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából. In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience. In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students. Soc. Sci. 11 (3), 1-14, (cikkazonosító: 93), 2022.
Kovács, E. M., Ceglédi, T., Bordás, A., Berei, E. B., Hafičová, H., Dubayová, T., Petrov, B.: "Things I didn't even know about myself until now.": Reflective research. Development of the training method of the project called Spotting and Strengthening Resiliency Skill from Early Childhood. National Transit Employment Association, Debrecen, 210 p., 2022. ISBN: 9786150159669
Bacskai, K., Ceglédi, T.: Ugródeszka-e a református iskola a hátrányos helyzetű tanulóknak?: Reziliens diákok a református oktatási rendszerben. Coll. Doctor. 18 (2), 282-291, 2022.
Bocsi, V., Ceglédi, T.: Is the glass ceiling inaccessible?: the educational situation of Roma youth in Hungary. Balkanistic Forum. 30 (3), 329-343, 2021.
Kozma, K., Ceglédi, T.: "Akinek van bátorsága a gesztenyét lebontani": Reziliens életúttal a pedagógus pályán. Acta med. sociol. 11 (31), 85-101, 2020.
Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: A reziliens és a sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelők családon belüli társadalmi tőkéje. In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Engler Ágnes; Rébay Magdolna; Tóth Dorina Anna, Debreceni Egyetem, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 358-358, 2020. ISBN: 9789634902584
Bocsi, V., Ceglédi, T.: Az utolérhetetlen üvegplafon?: Roma fiatalok oktatási helyzetképe Magyarországon. In: Meghatározottságaink : a nem, az életkor és az etnikum szerepe a tartós társadalmi egyenlőtlenségekben: Absztraktkötet, Magyar Szociológiai Társaság, Budapest, 9, 2020.
Hafičová, H., Dubayová, T., Kovács, E., Ceglédi, T., Kaleja, M.: Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma Communities. :Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny "SIM", Warszawa, 123 p., 2020. ISBN: 9788364157738
Godó, K., Ceglédi, T., Kiss, A.: The Mentoring's Role among Alumni Students of István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church. Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 36-52, 2020.