Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Angol-Amerikai Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of English and American Studies
Szabó, F., Szőke, J.: How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?. ELT Journal Epub ahead of print, 1-11, (cikkazonosító: 052), 2024.
Csizér, K., Fekete, I., Szabó, F., Albert, Á.: Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: A GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében. Magyar Pedagógia. 123 (1), 3-17, 2023.
Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum. Hung. educ. res. j. Epub, 1-2, 2023. (Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T. É.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English. Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K. E.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében. In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
Szabó, F., Maior, E.: How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?. In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
Szabó, F., Kovács, K. E., Polonyi, T. É.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei. IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021.
Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102
Szabó, F., Albert, Á., Csizér, K.: The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 87-97, 2021.
Szabó, F., Maior, E., Wijnen, H. v.: Language Pedagogy: Hungarian Educational Research Journal Volume 10 (2020): Issue 1 (Mar 2020). Akadémiai Kiadó, Budapest, 2020.