Jelenlegi hely

Szabó Fruzsina

Szabó Fruzsina

Szabó Fruzsina
DE > BTK
egyetemi tanársegéd
Név: Szabó Fruzsina
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Angol-Amerikai Intézet / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of English and American Studies
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD, Neveléstudományi Doktori Iskola (2020)
Szakterület: nyelvpedagógus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
31
DEA-ban:
31
OA:
12
Publikációs időszak:
2016-2024
2024
  1. Szabó, F., Szőke, J.: How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?.
    ELT Journal Epub ahead of print 1-11, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Developmental and Educational Psychology (2023)
    D1 Education (2023)
    D1 Linguistics and Language (2023)
2023
  1. Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023.
  2. Polonyi, T., Balajthy, D., Abari, K., Szabó, F., Páskuné Kiss, J., Buda, M.: Learners' motivation at schools in low SES regions in Hungary.
    International Journal of Inclusive Education. 2023 1-16, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Arts and Humanities (miscellaneous)
    Q1 Education
  3. Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023.
    (Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
2022
  1. Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
  2. Szabó, F., Abari, K., Balajthy, D., Polonyi, T.: HANNA - A Gamified Digital Supplementary Course Material Developed to Help Socially Disadvantaged Pupils Learn English.
    Teaching English with Technology. 22 (2), 51-68, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q1 Linguistics and Language
  3. Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
  4. Szabó, F., Maior, E.: How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness?.
    In: EL & LE : conference proceedings. Ed.: Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély, Partium Press ; Veszprém : University of Pannonia, Oradea, 21-28, 2022. ISBN: 9789633962336
  5. Al-Hoorie, A., Szabó, F.: Introduction.
    In: Researching Language Learning Motivation: A Concise Guide. Eds.: Al-Hoorie Ali H, Szabó Fruzsina, Bloomsbury Publishing, London, 1-3, 2022. ISBN: 9781350166882
  6. Al-Hoorie, A., Szabó, F.: Researching Language Learning Motivation: a Concise Guide.
    Bloomsbury Publishing, London, 304 p., 2022. ISBN: 9781350166882
  7. Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2021
  1. Albert, Á., Csizér, K., Szabó, F.: A családi környezet és idegennyelv-tanulás Magyarországon.
    Modern Nyelvokt. 27 (1-2), 88-103, 2021.
  2. Szabó, F., Albert, Á., Csizér, K.: The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary.
    Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 87-97, 2021.
2020
  1. Szabó, F., Maior, E., Wijnen, H.: Language pedagogy.
    Institute of English and American Studies, University of Debrecen, Debrecen, 109 p., 2020.
2019
  1. Szabó, F., Fegyverneki, G.: A mobileszközök felhasználási lehetőségei a tanítási-tanulási folyamatban.
    In: Innováció az oktatásban. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Szabó Fruzsina, Oriold és Társai Kft., Budapest, 205-219, 2019, (A pszichológia gyakorlata, ISSN 2630-8207) ISBN: 9786155443947
  2. Polonyi, T., Abari, K., Szabó, F.: Innováció az oktatásban.
    Oriold és Társai Kft., Budapest, 430 p., 2019. ISBN: 9786155443947
2018
  1. Szabó, F.: Konstruktivizmus a nyelvpedagógiában.
    In: Pszichológia-pedagógia-technológia. Szerk.: Polonyi Tünde, Abari Kálmán, Oriold és Társai, Budapest, 43-57, 2018. ISBN: 9786155443947
Mindet mutasd
frissítve: 2024-11-10, 01:58

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 16
Q1/D1 1 (6.3%)
Q1 3 (18.8%)
Q2 1 (6.3%)
n.a. 12 (75%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (3)
Education (3)
Linguistics and Language (2)
Arts and Humanities (1)
Arts and Humanities (miscellaneous) (1)
Environmental Science (1)
Health, Toxicology and Mutagenesis (1)
Pollution (1)
Medicine (1)
Public Health, Environmental and Occupational Health (1)
Psychology (1)
Developmental and Educational Psychology (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint