Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Debreceni Egyetem. Bölcsészettudományi Kar. Pszichológiai Intézet. Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Humanities. Institute of Psychology. Department of Social and Work Psychology
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Academic Burnout, Social Support, and Learning Empowerment as Determinants of Psychological Wellbeing: The Mediating Effect of Psychological Capital. In: Proceedings of the 8th World Conference on Social Sciences and Humanities, Diamond Scientific Publishing, Berlin, Germany, 1-1, 2025. ISBN: 9786094856761
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Exploring the mediation of perceived social support and psychological capital on academic stress and student burnout among undergraduate students. American Journal of STEM Education. 3, 16-42, 2025.
Gebregergis, W. T., Beraki, F., Michael, M., Ahmedin, M., Debesay, N., Atoshm, T., Tekleberhan, W., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: Levels of emotional intelligence and student engagement in Eritrean college students. Hung. educ. res. j. 15 (1), 105-127, 2025.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Psychosocial determinants of student well-being: The role of academic burnout, social support and learning empowerment through psychological capital. Hung. educ. res. j. Epub ahead of print, 1-24, 2025.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: The dynamics between allocentric-idiocentric personality dimensions, perceived acculturative stress and cross-cultural adaptation. American Journal of STEM Education. 8, 1-28, 2025.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Unveiling psychological and sociocultural adaptation patterns of international students in Hungary. J. Int. Students. 15 (4), 97-118, 2025.
Őrsi, B., Kovács, J., Csukonyi, C.: Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency. Computers in Human Behavior Reports. 14, 1-10, (cikkazonosító: 100385), 2024.
Selejó Joó, B. T., Komóczi, M., Csukonyi, C.: A mesterséges intelligencia felhasználása a humánerőforrás-menedzsment során. Új Munkaügyi Szemle. 5 (2), 15-22, 2024.
Czifra, J., Gerákné Krasz, K. O., Csukonyi, C.: A munkahelyi konfliktustípusok és a munkahelyváltási szándék kapcsolata. Magyar Pszichológiai Szemle. 79 (3), 573-594, 2024.
Kovács, K. E., Csukonyi, C.: A sportperzisztencia vizsgálata. In: Az oktatás határdimenziói. Szerk.: Langerné Buchwald Judit, Koós Ildikó, Velics Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó - Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest - Debrecen, 336-349, 2024, (Hera évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 11.) ISBN: 9789633189290
Gebregergis, W. T., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: Exploring the levels of cultural intelligence and emotional intelligence among asian international students. Eurasian Research Journal . 6 (2), 29-60, 2024.
Papp, D., Csukonyi, C.: Mi teszi a jó e-sportolót? - avagy egy e-sportspecifikus tesztrendszer kidolgozása az utánpótlás kiválasztás és tehetségdiagnosztika elősegítésére. In: II. PE ZEK E-sport Szakmai Napok Összefoglaló Kiadvány. Szerk.: Gaál Eszter; Szűcs Judit; Guzsvinecz Tibor, Zalai Egyetemi Sportegyesület, Zalaegerszeg, 17-18, 2024. ISBN: 9786150206707
Őrsi, B., Csukonyi, C., Korondi, P.: Organic Human-Robot Interactions: Psychological Aspects to Help Social Robots Become Sociable. In: 2024 IEEE/SICE International Symposium on System Integration (SII), IEEE, Piscataway, 1038-1044, 2024. ISBN: 9798350312072
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: Relating Learner Empowerment to Student Engagement Through Psychological Capital in College Students. OxIPO. 6 (2), 21-41, 2024.
Szabó, B., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Robots for surgeons? Surgeons for robots? Exploring the acceptance of robotic surgery in the light of attitudes and trust in robots. BMC Psychol. 12 (1), 1-11, (cikkazonosító: 45), 2024.
Keczán, L., Őrsi, B., Katona, K., Mikuska, R., Neamah, H. A., Csukonyi, C., Korondi, P.: Technical limitations of Organic Human-Robot Interaction (O-HRI) for mobile robots moving amongst humans. In: 2024 IEEE 21st International Power Electronics and Motion Control Conference (PEMC), IEEE, [s.l.], 1-6, 2024. ISBN: 9798350385236
Gebregergis, W. T., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The Effect of Psychological Capital on Academic Success of College Students Mediated Through Student Engagement. Cent. Eur. J. Educat. Res. 6 (1), 64-80, 2024.
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: The Impact of Positive Psychological Capital on Psychological Wellbeing of Higher Education Students Mediated Through Academic Stress. In: Proceedings of the 16th International Conference on Humanities, Psychology and Social Sciences, Diamond Scientific Publishing, Berlin, 98-99, 2024. ISBN: 9786094855016
Gebregergis, W. T., Csukonyi, C.: The Mediated Impacts of Psychological Capital on Student Burnout through Academic Engagement and Learner Empowerment: A Serial Mediation Model. Eur. J. Educ. Res. 13 (4), 1933-1949, 2024.
Kertész, T., Csukonyi, C.: A szabadidős sporttevékenység munkahelyi lehetőségei és kapcsolata a pszichoszociális kockázati tényezőkkel. In: A testkultúra különféle kutatási irányvonalai. Szerk.: Balogh László, Bácsné Bába Éva, Lenténé Puskás Andrea, Biró Melinda, Ráthonyi Gergely Gábor, Debreceni Egyetem Sporttudományi Koordinációs Intézet, Debrecen, 5-15, 2023, (Válogatott tanulmányok a sporttudomány köréből, ISSN 2631-0910 ; 8.) ISBN: 9789634905059
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: A videójátékozás mint protektív megküzdési lehetőség és játékhasználati zavar jellemzőinek vizsgálata a távolléti oktatás alatt a felsőoktatási hallgatók körében. Alk. Pszichol. 25 (1), 51-73, 2023.