Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Q2 Organizational Behavior and Human Resource Management (2024)
Q2 Public Administration (2024)
2.
Bocsi, V., Fényes, H., Markos, V.: The overlap of volunteering and leisure activities in young people's way of life. Journal of Civil Society. [Epub ahead of print], 1-17, 2025.
Pallay, K., Markos, V., Fényes, H.: Volunteer Activity of Transcarpathian Youth During the 2022 Russo-Ukrainian War. Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 15 (1), 49-71, 2024.
Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Q4 Sociology and Political Science
4.
Kocsis, Z., Markos, V., Fazekas, E., Fényes, H., Pusztai, G.: "Won't be enough to invite parents to school events": Results of a systematic literature review of parental volunteering. Ricerche di Pedagogia e Didattica. 19 (2), 133-153, 2024.
Bartal, A. M., Fényes, H.: A formális és informális önkéntesek jellemzői a határon túli magyar fiatalok körében, 2020-ban. Önkéntes Szemle. 3 (2), 33-60, 2023.
Bocsi, V., Fényes, H., Markos, V.: A szabadidő-felhasználás és az önkéntesség kapcsolatának vizsgálata a magyarországi fiatalok körében. Önkéntes Szemle. 3 (1), 25-56, 2023.
Csák, Z., Fényes, H.: Az apák iskolával kapcsolatos bevonódása és az ezt befolyásoló tényezők egy interjús kutatás tükrében. Iskolakultúra. 33 (8), 19-35, 2023.
Fényes, H., Perpék, É., Dorner, L.: Az önkéntesség jellemzői az Európa Kulturális Fővárosa programokban 2008-2022: Szakirodalmi áttekintés és elemzés. Önkéntes Szemle. 3 (4), 4-32, 2023.
Mohácsi, M., Fényes, H.: Career and Family Plans of Higher Education Students as Risk Factors for their future employers' HR Management. Acta Academiae Beregsasiensis. Economics. 3 (3), 140-157, 2023.
Fényes, H., Mohácsi, M.: Magyarországi fiatalok fizetett és önkéntes munkavállalása a kulturális, az anyagi és a kapcsolati tőkéjük tükrében. Önkéntes Szemle. 3 (3), 31-54, 2023.
Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: A szocioökonómiai státusz és a vallásosság hatása a fiatal felnőttek párkapcsolati magatartására Magyarországon. In: Család, gyermek, jövő : tanulmányok a családtudomány köréből. Szerk.: Aczél Petra, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Budapest, 193-212, 2022. ISBN: 9786156447005
Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education. Educ. Sci. 12 (11), 1-15, (cikkazonosító: 804), 2022.
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
16.
Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration. Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Pallay, K., Markos, V., Fényes, H.: Kárpátaljai fiatalok önkéntes tevékenysége a 2022-es orosz-ukrán háború idején. Önkéntes Szemle. 2 (4), 3-26, 2022.
Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families. Religions (Basel). 13 (10), 1-16, (cikkazonosító: 945), 2022.
Mohácsi, M., Fényes, H.: Socio-demographic Background and Career Consciousness of Students in Agricultural Higher Education in Eastern Hungary. Acta Univ. Sapientiae, Eur. Reg. Stud. 22 (1), 90-105, 2022.
Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students. Soc. Sci. 11 (3), 1-14, (cikkazonosító: 93), 2022.
Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior. Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022.
Kocsis, Z., Fényes, H., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók fizetett munkavállalásának motivációi és az erre ható tényezők. In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 273, 2021. ISBN: 9789633068335
Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe. Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.