Jelenlegi hely

Kovács Zoltán

Kovács Zoltán

Kovács Zoltán
Név: Kovács Zoltán
További profilok: MTMT
Szakterület: egyetemi docens

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
11
DEA-ban:
11
OA:
5
Publikációs időszak:
1992-2023
2023
  1. Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: A kognitív terhelés hatása váratlan helyzetben hozott értékelő döntésekre.
    In: Találkozás a változásban : változások a találkozásban : A Magyar Pszichológiai Társaság XXX. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. Szerk.: D. Horváth Vanessza, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 244-245, 2023. ISBN: 9786158234603
  2. Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  3. Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
    Learn Instr. 86 1-10, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Developmental and Educational Psychology
    D1 Education
2022
  1. Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Management of Problem Solving in a Classroom Context.
    Center for Educational Policy Studies Journal. 12 (1), 81-101, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
  2. Fitriana, L., Ekawati, R., Kovács, Z.: Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study.
    J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q2 Mathematics (miscellaneous)
  3. Kovács, Z.: The tradition of problem-posing in Hungarian mathematics teaching.
    Teach. math. comput. sci. 20 (2), 233-254, 2022.
2019
  1. Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: How do novices and experts approach an open problem?.
    In: Towards new perspectives on mathematics education. Eds.: Zdenka Kolar-Begović Ružica Kolar-Šuper Ljerka Jukić Matić, Element, Osijek, 245-260, 2019. ISBN: 9789531975179
2018
  1. Vincze, C., Kovács, Z., Csorvássy, Z.: On the generalization of Erdős-Vincze's theorem about the approximation of regular triangles by polyellipses in the plane.
    Ann. Math. Inform. 49 181-197, 2018.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Computer Science (miscellaneous)
    Q4 Mathematics (miscellaneous)
1992
frissítve: 2024-11-10, 01:23

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 9
Q1/D1 1 (11.1%)
Q1 1 (11.1%)
Q2 2 (22.2%)
Q3 2 (22.2%)
n.a. 4 (44.4%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (4)
Education (4)
Public Administration (1)
Computer Science (2)
Computer Science (miscellaneous) (2)
Computer Science Applications (1)
Mathematics (2)
Mathematics (miscellaneous) (2)
Psychology (2)
Developmental and Educational Psychology (2)
Health Professions (1)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők

Csorvássy Zsófia Fruzsina
Ekawati, Rooselyna
További társszerzők
Csorvássy Zsófia Fruzsina
Ekawati, Rooselyna