Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Hrabéczy, A.: A különleges bánásmódot igénylő gyermekekkel való foglalkozás jogi háttere. In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 9-18, 2024. ISBN: 9789636151034
Csók, C., Hrabéczy, A.: Kapcsolathálók és hálózati csomópontok a hazai oktatáskutatásban: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban - Kozma Tamás 85 éves. Debreceni Egyetem, Főépület, Díszterem. 2024.05.08..
Pusztai, G., Engler, Á., Hrabéczy, A., Bencze, Á.: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban: Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 331 p., 2024. ISBN: 9786156012227(papíralapúkiadás)
Ridzig, G., Hrabéczy, A., Hegedűs, G.: Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic. Cent. Eur. J. Educ. Res. 6 (1), 20-31, 2024.
Hrabéczy, A.: The Continental and Atlantic Systems of Higher Education and Educational Policy. In: International Higher Education. Ed.: Ilona Dóra Dabney-Fekete, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 111-116, 2024. ISBN: 9789636151454
Hrabéczy, A., Pusztai, G.: A sajátos nevelési igényű hallgatók felsőoktatási és intézményen kívüli beágyazottsága. In: Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, ELTE Savaria Egyetemi Központ, Szombathely, 181-182, 2023. ISBN: 9786155657139
Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Embeddedness of students with special educational needs in higher education. In: 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Ed.: Joseph Domenech; David Menénde Álvarez-Hevia; Alicia Martínez-Varea; Rosa M. Llácer-Iglesias; Domenico Brunetto, Editorial Universitat Politecnica de Valencia, Valencia, 1425-1432, 2023. ISBN: 9788413960852
Hrabéczy, A., Kocsis, Z.: Felsőoktatás-pedagógiai kihívások és az oktatói jóllét összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében. In: Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga, Győri János, MTA PTB : ELTE PPK, Budapest, 111, 2023. ISBN: 9789634896111
Dan, B., Szűcs, T., Hrabéczy, A., Sávai-Átyin, R., Kovács, K. E., Bacskai, K.: Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében. In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
17.
Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K. E.: Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata. In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Social Capital of Students with Special Educational Needs in Higher Education. In: Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brien D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management, Pitakotte, 26-26, 2023. ISBN: 9786245746378
Hrabéczy, A.: A fogyatékossággal élő hallgatók rekrutációs sajátosságai. In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 35-36, 2022. ISBN: 9786155657115
Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére. In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
Dan, B., Kovács, K. E., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is resilience a trait or a result in parental involvement?. In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
25.
Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience. In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197