Jelenlegi hely

Chrappán Magdolna

Chrappán Magdolna

Név: Chrappán Magdolna
Fokozat
  • PhD, Debreceni Egyetem BTK (2000)
Szakterület: didaktikus
Az adatok a NEPTUN rendszerből származnak.

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
42
DEA-ban:
33
OA:
4
Publikációs időszak:
2001-2019
2019
  1. Chrappán, M.: Methods for preparing student teachers: Lesson Study Microteaching in training practice.
    In: Ways of Promoting Excellence in Higher Education / Gábor Erdei, Erika Juhász, Salih Sahin, Adnan Kan, Pegem Akademi, Ankara, 94-106, 2019. ISBN: 9786052415467
2017
  1. Chrappán, M.: A természettudományos oktatás reménytelensége?.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017: Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 34, 2017. ISBN: 9786155657023
  2. Chrappán, M.: A természettudományos tárgyak helyzete és elfogadottsága a közoktatásban.
    In: Az oktatás korproblémái. Szerk.: Hunyady György, Csapó Benő, Pusztai Gabriella, Szivák Judit, ELTE Eötvös K., Budapest, 149-178, 2017. ISBN: 9789633122754
2016
  1. Jász, E., Chrappán, M., Malmos, E.: "How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
  2. Chrappán, M., Kapornai, J.: A közigazgatás és tanügyigazgatás kérdései.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 221 p., 2016. ISBN: 9789634738749
  3. Malmos, E., Chrappán, M., Jász, E.: What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
2015
  1. Chrappán, M.: Mit kutat a "tudóstanár"?.
    In: Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből. Szerk.: Károly Krisztina, Perjés István, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 132-149, 2015, (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái, ISSN 2416-2957 ; 1) ISBN: 9789632846118
  2. Chrappán, M.: Tanárképzési háromszögek: iskolák, fenntartók és képzők együttműködése: Összehasonlító országtanulmányok.
    Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Debrecen, 250 p., 2015. ISBN: 9789634738886
  3. Chrappán, M., Bencze, R.: Transition of teacher in-service trainings and research teacher ambitions in Hungary.
    In: ATEE Annual Conference "Transitions in teacher education and professional identities" : Proceedings, ATEE And CIEd Institute of Education ; Braga : University of Minho, Brussels, 319-327, 2015. ISBN: 9789081563987
2014
  1. Chrappán, M.: Pléh Csaba: A társalgás pszichológiája: "...elképzelt konfliktusokat gyerekként és felnőttként is tárgyalással oldunk meg".
    Anyanyelv-pedagógia. 7 (1), 1-4, 2014.
    (Ismertetett mű: Pléh Csaba. -A társalgás pszichológiája /Budapest : Libri K., 2012423)
2013
  1. Chrappán, M., Kovács, E.: Adaptation at the University of Debrecen Institute of Educational Sciences.
    In: The art and science of leading a school : central5: a Central European view on competencies for school leaders : final report of the project: International Co-operation for School Leadership involving Austria, the Czech Republic, Hungary, Slovakia, Slovenia, Sweden / [chief ed. Nóra Révai and Glynn Arthur Kirkham], Tempus Foundation, Budapest, 120-123, 2013. ISBN: 9786155319037
  2. Chrappán, M.: Judy Williams: Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education.
    Hung. educ. res. j. 3 (3), 7-7, 2013.
    (Ismertetett mű: Judy Williams. -Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education. /Rotterdam/Boston/Taipei : Sense Publishers, 2013. -153. -)
2012
  1. Juhász, E., Chrappán, M.: Tanulás és művelődés.
    Debreceni Egyetem TEK BTK Neveléstudományok Intézete :, Debrecen, 552 p., 2012. ISBN: 9789634735847
  2. Chrappán, M.: The possibility of health education in an education-based society: The case of Hungary.
    In: Health Education in Context An international Perspective on Health Education in Schools and Local Communities. Eds.: Neil taylor, Michael Littledyke, Frances Quinn, Richard K. Coll, Sense Publisher, Rotterdam, 47-56, 2012. ISBN: 9789460918742
  3. Chrappán, M.: Tudós-tanár-képzés.
    In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 54-62, 2012. ISBN: 9789630846448
2011
2010
  1. Chrappán, M.: Iskola - vezetés: a Hersey-Blanchard-modell közoktatási alkalmazása.
    In: Felszántatlan területeken : tanulmányok Brezsnyánszky László 65. születésnapjára. Szerk.: Fenyő Imre, Rébay Magdolna, Csokonai Könyvkiadó, Debrecen, 295-307, 2010. ISBN: 9632602257
  2. Chrappán, M.: Pályaelégedettség és karriertervek a pedagógus képzettségű hallgatók.
    In: Frissdiplomások 2010. Szerk.: Garai Orsolya, et al, Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft, Budapest, 267-286, 2010, (Diplomás pályakövetés ; 4.) ISBN: 9639795464
  3. Chrappán, M.: Tudóstanárok a közoktatásban.
    Pedagógusképzés. 8 (1), 84-91, 2010.
2009
  1. Chrappán, M.: "Az oktatás alapvető állapota a stabilitás".
    Pedagógusképzés. 7 (4), 125-128, 2009.
    (Ismertetett mű: Gordon Győri János. -Tanórakutatás /Budapest : Gondolat, 2009. -199 p. -)
2008
  1. Chrappán, M., Hovánszki, J.: A tevékenységközpontú óvodai program pedagógiai és pszichológiai háttere.
    In: Zenei nevelés az óvodában. Szerk.: Hovánszki Jánosné, Didakt Kft., Debrecen, 247-256, 2008.
Mindet mutasd
frissítve: 2021-04-11, 01:48