Összes letöltés a DEA-ból: 1727
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 563 |
Philippines (PH) | 236 |
Vietnam (VN) | 129 |
China (CN) | 85 |
Germany (DE) | 64 |
Malaysia (MY) | 53 |
Hungary (HU) | 46 |
India (IN) | 43 |
United Kingdom (GB) | 42 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 41 |
Netherlands (NL) | 37 |
Indonesia (ID) | 34 |
Pakistan (PK) | 17 |
Canada (CA) | 16 |
South Africa (ZA) | 16 |
Singapore (SG) | 14 |
Australia (AU) | 11 |
France (FR) | 11 |
Russia (RU) | 11 |
Japan (JP) | 10 |
Ghana (GH) | 9 |
Italy (IT) | 9 |
Norway (NO) | 9 |
Romania (RO) | 9 |
Ireland (IE) | 8 |
Israel (IL) | 8 |
Turkey (TR) | 8 |
Chile (CL) | 7 |
Ethiopia (ET) | 7 |
Brazil (BR) | 6 |
Greece (GR) | 6 |
Croatia (HR) | 5 |
Kenya (KE) | 5 |
Sweden (SE) | 5 |
Colombia (CO) | 4 |
Spain (ES) | 4 |
Oman (OM) | 4 |
Saudi Arabia (SA) | 4 |
Belgium (BE) | 3 |
Czech Republic (CZ) | 3 |
Iraq (IQ) | 3 |
Laos (LA) | 3 |
Nigeria (NG) | 3 |
Serbia (RS) | 3 |
Ukraine (UA) | 3 |
Iceland (IS) | 2 |
Mauritius (MU) | 2 |
Poland (PL) | 2 |
Portugal (PT) | 2 |
Thailand (TH) | 2 |
Tunisia (TN) | 2 |
Uganda (UG) | 2 |
Zambia (ZM) | 2 |
United Arab Emirates (AE) | 1 |
Bangladesh (BD) | 1 |
Burkina Faso (BF) | 1 |
Bahrain (BH) | 1 |
Benin (BJ) | 1 |
Algeria (DZ) | 1 |
Estonia (EE) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Finland (FI) | 1 |
Jamaica (JM) | 1 |
Cayman Islands (KY) | 1 |
Lebanon (LB) | 1 |
Sri Lanka (LK) | 1 |
Morocco (MA) | 1 |
Malta (MT) | 1 |
Namibia (NA) | 1 |
New Zealand (NZ) | 1 |
Zimbabwe (ZW) | 1 |
n.a. | 76 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Csernoch, M., Hannusch, C., Biró, P.: Modification of Erroneous and Correct Digital Texts. Entropy. 26 (12), 1-21, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/382511 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering (2023) Q2 Information Systems (2023) Q2 Mathematical Physics (2023) Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) (2023) | kiadói változat: 4 |
2021 | Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting. IEEE Access. 9 153943-153959, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325384 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) Q1 Engineering (miscellaneous) Q1 Materials Science (miscellaneous) | Kiadói változat: 38 |
2021 | Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills. Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324547 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q3 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 69 |
2019 | Dubey, S., Biró, P.: Exploration of Factors Affecting Learners' Motivation in E-learning. Int. J. Sci. Res. Comp. Sci. Eng. Inf. Techn. 5 (2), 1269-1275, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/266915 | kiadói változat: 957 |
2017 | Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego. Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270206 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education Q4 E-learning | Kiadói változat: 29 |
2016 | Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego. Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228383 | Kiadói változat: 74 |
2015 | Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208259 | kiadói változat: 121 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming. Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/207691 | kiadói változat: 108 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: Számítógépes problémamegoldás. Tud. Műsz. Táj. 62 (3), 86-94, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/209485 | kiadói változat: 16 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: The power in digital literacy and algorithmic skill. Proc. Soc. Behav. Sci. 174 550-559, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208610 | kiadói változat: 96 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations. Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222288 | kiadói változat: 47 |
2012 | Biró, P.: Interactive Whiteboard in Mathematics Education. Acta Univ. Sapientiae, Soc. Anal. 2 (1), 111-127, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/160269 | kiadói változat: 17 |
2012 | Biró, P.: Teachers and the interactive whiteboards. Teach. Math. Comp. Sci. 10 (2), 281-298, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/160270 | kiadói változat: 122 |
2011 | Biró, P.: Students and the interactive whiteboard. Acta Didact. Napocensia. 4 (2-3), 29-38, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/160268 | kiadói változat: 29 |