You are here

Statistics

Biró Piroska

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 13

Összes letöltés a DEA-ból: 1560

countrydownloads
United States (US)488
Philippines (PH)230
Vietnam (VN)120
China (CN)78
Germany (DE)52
Malaysia (MY)50
India (IN)39
United Kingdom (GB)38
Hong Kong S.A.R., China (HK)38
Hungary (HU)36
Netherlands (NL)34
Indonesia (ID)21
Pakistan (PK)17
Canada (CA)16
South Africa (ZA)15
Singapore (SG)12
Australia (AU)11
Russia (RU)11
Japan (JP)10
France (FR)9
Ghana (GH)9
Norway (NO)9
Romania (RO)9
Israel (IL)8
Italy (IT)8
Turkey (TR)8
Chile (CL)7
Ethiopia (ET)7
Ireland (IE)7
Brazil (BR)6
Greece (GR)6
Kenya (KE)5
Sweden (SE)5
Colombia (CO)4
Spain (ES)4
Oman (OM)4
Saudi Arabia (SA)4
Czech Republic (CZ)3
Iraq (IQ)3
Laos (LA)3
Serbia (RS)3
Ukraine (UA)3
Belgium (BE)2
Croatia (HR)2
Iceland (IS)2
Mauritius (MU)2
Nigeria (NG)2
Poland (PL)2
Portugal (PT)2
Thailand (TH)2
Tunisia (TN)2
Uganda (UG)2
Zambia (ZM)2
United Arab Emirates (AE)1
Bangladesh (BD)1
Bahrain (BH)1
Benin (BJ)1
Algeria (DZ)1
Estonia (EE)1
Egypt (EG)1
Finland (FI)1
Jamaica (JM)1
Cayman Islands (KY)1
Lebanon (LB)1
Sri Lanka (LK)1
Morocco (MA)1
Malta (MT)1
Namibia (NA)1
New Zealand (NZ)1
Zimbabwe (ZW)1
n.a.71
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2021Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q1 Materials Science (miscellaneous)
Kiadói változat: 26
2021Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 61
2019Dubey, S., Biró, P.: Exploration of Factors Affecting Learners' Motivation in E-learning.
Int. J. Sci. Res. Comp. Sci. Eng. Inf. Techn. 5 (2), 1269-1275, 2019.
kiadói változat: 917
2017Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego.
Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q4 E-learning
Kiadói változat: 22
2016Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego.
Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016.
Kiadói változat: 66
2015Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
kiadói változat: 116
2015Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming.
Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015.
kiadói változat: 78
2015Csernoch, M., Biró, P.: Számítógépes problémamegoldás.
Tud. Műsz. Táj. 62 (3), 86-94, 2015.
kiadói változat: 6
2015Csernoch, M., Biró, P.: The power in digital literacy and algorithmic skill.
Proc. Soc. Behav. Sci. 174 550-559, 2015.
kiadói változat: 81
2015Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
kiadói változat: 42
2012Biró, P.: Interactive Whiteboard in Mathematics Education.
Acta Univ. Sapientiae, Soc. Anal. 2 (1), 111-127, 2012.
kiadói változat: 13
2012Biró, P.: Teachers and the interactive whiteboards.
Teach. Math. Comp. Sci. 10 (2), 281-298, 2012.
kiadói változat: 108
2011Biró, P.: Students and the interactive whiteboard.
Acta Didact. Napocensia. 4 (2-3), 29-38, 2011.
kiadói változat: 24