You are here

Statistics

Csernoch Mária

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 26

Összes letöltés a DEA-ból: 1563

countrydownloads
United States (US)728
Hungary (HU)252
China (CN)82
Germany (DE)55
Philippines (PH)30
Hong Kong S.A.R., China (HK)22
Netherlands (NL)20
Russia (RU)20
Canada (CA)18
Romania (RO)18
India (IN)15
France (FR)13
United Kingdom (GB)11
Ghana (GH)10
Kenya (KE)10
Brazil (BR)9
Japan (JP)9
Vietnam (VN)9
Indonesia (ID)8
Italy (IT)8
South Africa (ZA)8
Ireland (IE)7
Nigeria (NG)7
Sweden (SE)7
Croatia (HR)5
Iraq (IQ)5
Mauritius (MU)5
Ukraine (UA)5
Uganda (UG)5
United Arab Emirates (AE)4
Belgium (BE)4
Czech Republic (CZ)4
Saudi Arabia (SA)4
Thailand (TH)4
Bulgaria (BG)3
New Zealand (NZ)3
Oman (OM)3
Slovakia (SK)3
Turkey (TR)3
Australia (AU)2
Chile (CL)2
Colombia (CO)2
Spain (ES)2
Israel (IL)2
Cambodia (KH)2
Malaysia (MY)2
Pakistan (PK)2
Singapore (SG)2
Tunisia (TN)2
Zimbabwe (ZW)2
Austria (AT)1
Belize (BZ)1
Switzerland (CH)1
Egypt (EG)1
Ethiopia (ET)1
Finland (FI)1
Greece (GR)1
Jamaica (JM)1
Madagascar (MG)1
Myanmar (MM)1
Malawi (MW)1
Mexico (MX)1
Namibia (NA)1
Norway (NO)1
Portugal (PT)1
Serbia (RS)1
Zambia (ZM)1
n.a.88
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Csernoch, M., Nagy, T., Nagy, K., Csernoch, J., Hannusch, C.: Human-centered digital sustainability: handling enumerated lists in digital texts.
IEEE Access. 12 30544-30561, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) (2023)
Q1 Engineering (miscellaneous) (2023)
Q1 Materials Science (miscellaneous) (2023)
Kiadói változat: 7
2023Nagy, K., Csernoch, M.: Pre-testing erroneous text-based documents: Logging end-user activities.
Front. Educ. 7 1-11, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
kiadói változat: 3
2023Sebestyén, K., Nagy, T., Csernoch, M.: Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata.
Inform. társad. 23 (1), 117-138, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication
Kiadói változat: 9
2023Csernoch, M., Nagy, K., Nagy, T.: The Entropy of Digital Texts - The Mathematical Background of Correctness.
Entropy. 25 (2), 1-34, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Information Systems
Q2 Mathematical Physics
Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
kiadói változat: 2
2022Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing.
Entropy. 24 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Information Systems
Q2 Mathematical Physics
Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
kiadói változat: 4
2021Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego.
Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Education
Q1 E-learning
D1 Library and Information Sciences
kiadói változat: 24
2021Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q1 Materials Science (miscellaneous)
Kiadói változat: 36
2021Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 65
2021Csernoch, M.: The Stepchild of Informatics Education: File Management.
Academia Letters 2021 1-4, 2021.
Kiadói változat: 21
2020Juhász, A., Nagy, C., Varga, O., Boruzs, K., Csernoch, M., Szabó, Z., Ádány, R.: Antithrombotic Preventive Medication Prescription Redemption and Socioeconomic Status in Hungary in 2016: A Cross-Sectional Study.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 17 (18), 1-16, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 53
2017Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego.
Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q4 E-learning
Kiadói változat: 28
2017Csernoch, M.: Thinking Fast and Slow in Computer Problem Solving.
JSEA. 10 (1), 11-40, 2017.
Kiadói változat: 118
2016Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego.
Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016.
Kiadói változat: 72
2015Csernoch, M., Bujdosó, G.: A számítógépes szövegkezelés mesterséges nyelve: Hibakezelés, hibaellenőrzés.
In: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért : természettudományok / Balla Éva, Bujdosó Gyöngyi, Csernoch Mária, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Herendiné Kónya Eszter, Mándy Tihamér, Paulovits György, Revákné Markóczi Ibolya, Sarka Lajos, Teperics Károly, Tóth Zoltán, Varga Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 267-302, 2015. ISBN: 9789634738428
teljes szöveg: 130
2015Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
kiadói változat: 118
2015Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming.
Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015.
kiadói változat: 107
2015Csernoch, M., Biró, P.: Számítógépes problémamegoldás.
Tud. Műsz. Táj. 62 (3), 86-94, 2015.
kiadói változat: 15
2015Balla, É., Bujdosó, G., Csernoch, M., Dobróné Tóth, M., Egri, S., Herendiné Kónya, E., Mándy, T., Paulovits, G., Revákné Markóczi, I., Sarka, L., Teperics, K., Tóth, Z., Varga, K.: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért: természettudományok.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2015. ISBN: 9789634738428
teljes szöveg: 185
2015Csernoch, M., Biró, P.: The power in digital literacy and algorithmic skill.
Proc. Soc. Behav. Sci. 174 550-559, 2015.
kiadói változat: 94
2015Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
kiadói változat: 46
2014Bujdosó, G., Csernoch, M.: Digitális írástudás, digitális nyelvhelyesség.
Tud. Műsz. Táj. 61 (10), 1-10, 2014.
kiadói változat: 52
2012Csernoch, M.: Túl az Óperencián: Idegen nyelvű digitális könyvtárak állományai felhasználói szemmel.
Tud. műsz. táj. 59 (8), 327-342, 2012.
kiadói változat: 12
2010Csernoch, M., Bujdosó, G.: Developing the algorithmic skills through word processing and handling spreadsheets.
JCSCS. 3 (1), 45-50, 2010.
post-print: 38
2010Bujdosó, G., Csernoch, M.: Scheduling the work of students in teaching web site design.
JCSCS. 3 (1), 25-28, 2010.
kiadói változat: 8
2009Csernoch, M., Bujdosó, G.: Quality text editing.
JCSCS. 2 (2), 5-10, 2009.
kiadói változat: 113
2009Csernoch, M.: Teaching word processing: the theory behind.
Teach. Math. Comp. Sci. 7 (1), 119-137, 2009.
kiadói változat: 203