Összes letöltés a DEA-ból: 1539
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 722 |
Hungary (HU) | 250 |
China (CN) | 80 |
Germany (DE) | 55 |
Philippines (PH) | 30 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 22 |
Netherlands (NL) | 20 |
Russia (RU) | 20 |
Canada (CA) | 18 |
Romania (RO) | 18 |
India (IN) | 14 |
France (FR) | 13 |
United Kingdom (GB) | 11 |
Ghana (GH) | 10 |
Kenya (KE) | 10 |
Brazil (BR) | 9 |
Japan (JP) | 9 |
Vietnam (VN) | 9 |
Indonesia (ID) | 8 |
Italy (IT) | 8 |
South Africa (ZA) | 8 |
Ireland (IE) | 7 |
Nigeria (NG) | 7 |
Sweden (SE) | 7 |
Croatia (HR) | 5 |
Iraq (IQ) | 5 |
Mauritius (MU) | 5 |
Uganda (UG) | 5 |
United Arab Emirates (AE) | 4 |
Czech Republic (CZ) | 4 |
Saudi Arabia (SA) | 4 |
Thailand (TH) | 4 |
Belgium (BE) | 3 |
Bulgaria (BG) | 3 |
New Zealand (NZ) | 3 |
Slovakia (SK) | 3 |
Turkey (TR) | 3 |
Ukraine (UA) | 3 |
Australia (AU) | 2 |
Chile (CL) | 2 |
Colombia (CO) | 2 |
Spain (ES) | 2 |
Israel (IL) | 2 |
Cambodia (KH) | 2 |
Malaysia (MY) | 2 |
Pakistan (PK) | 2 |
Singapore (SG) | 2 |
Tunisia (TN) | 2 |
Zimbabwe (ZW) | 2 |
Austria (AT) | 1 |
Belize (BZ) | 1 |
Switzerland (CH) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Ethiopia (ET) | 1 |
Finland (FI) | 1 |
Greece (GR) | 1 |
Jamaica (JM) | 1 |
Madagascar (MG) | 1 |
Myanmar (MM) | 1 |
Malawi (MW) | 1 |
Mexico (MX) | 1 |
Namibia (NA) | 1 |
Norway (NO) | 1 |
Portugal (PT) | 1 |
Serbia (RS) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 81 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Nagy, K., Csernoch, M.: Pre-testing erroneous text-based documents: Logging end-user activities. Front. Educ. 7 1-11, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359522 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education | kiadói változat: 3 |
2023 | Sebestyén, K., Nagy, T., Csernoch, M.: Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata. Inform. társad. 23 (1), 117-138, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360625 Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication | Kiadói változat: 9 |
2023 | Csernoch, M., Nagy, K., Nagy, T.: The Entropy of Digital Texts - The Mathematical Background of Correctness. Entropy. 25 (2), 1-34, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357510 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering Q2 Information Systems Q2 Mathematical Physics Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) | kiadói változat: 2 |
2022 | Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing. Entropy. 24 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359591 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering Q2 Information Systems Q2 Mathematical Physics Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) | kiadói változat: 4 |
2021 | Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego. Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/301669 Folyóirat-mutatók:
Q1 Education Q1 E-learning D1 Library and Information Sciences | kiadói változat: 24 |
2021 | Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting. IEEE Access. 9 153943-153959, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325384 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) Q1 Engineering (miscellaneous) Q1 Materials Science (miscellaneous) | Kiadói változat: 35 |
2021 | Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills. Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324547 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q3 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 65 |
2021 | Csernoch, M.: The Stepchild of Informatics Education: File Management. Academia Letters 2021 1-4, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338727 | Kiadói változat: 21 |
2020 | Juhász, A., Nagy, C., Varga, O., Boruzs, K., Csernoch, M., Szabó, Z., Ádány, R.: Antithrombotic Preventive Medication Prescription Redemption and Socioeconomic Status in Hungary in 2016: A Cross-Sectional Study. Int. J. Environ. Res. Public Health. 17 (18), 1-16, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296169 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | kiadói változat: 52 |
2017 | Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego. Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270206 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education Q4 E-learning | Kiadói változat: 26 |
2017 | Csernoch, M.: Thinking Fast and Slow in Computer Problem Solving. JSEA. 10 (1), 11-40, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270199 | Kiadói változat: 118 |
2016 | Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego. Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228383 | Kiadói változat: 72 |
2015 | Csernoch, M., Bujdosó, G.: A számítógépes szövegkezelés mesterséges nyelve: Hibakezelés, hibaellenőrzés. In: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért : természettudományok / Balla Éva, Bujdosó Gyöngyi, Csernoch Mária, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Herendiné Kónya Eszter, Mándy Tihamér, Paulovits György, Revákné Markóczi Ibolya, Sarka Lajos, Teperics Károly, Tóth Zoltán, Varga Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 267-302, 2015. ISBN: 9789634738428 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220588 | teljes szöveg: 129 |
2015 | Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208259 | kiadói változat: 118 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming. Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/207691 | kiadói változat: 105 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: Számítógépes problémamegoldás. Tud. Műsz. Táj. 62 (3), 86-94, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/209485 | kiadói változat: 15 |
2015 | Balla, É., Bujdosó, G., Csernoch, M., Dobróné Tóth, M., Egri, S., Herendiné Kónya, E., Mándy, T., Paulovits, G., Revákné Markóczi, I., Sarka, L., Teperics, K., Tóth, Z., Varga, K.: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért: természettudományok. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2015. ISBN: 9789634738428 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220211 | teljes szöveg: 181 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: The power in digital literacy and algorithmic skill. Proc. Soc. Behav. Sci. 174 550-559, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208610 | kiadói változat: 92 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations. Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222288 | kiadói változat: 46 |
2014 | Bujdosó, G., Csernoch, M.: Digitális írástudás, digitális nyelvhelyesség. Tud. Műsz. Táj. 61 (10), 1-10, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/200603 | kiadói változat: 52 |
2012 | Csernoch, M.: Túl az Óperencián: Idegen nyelvű digitális könyvtárak állományai felhasználói szemmel. Tud. műsz. táj. 59 (8), 327-342, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166353 | kiadói változat: 12 |
2010 | Csernoch, M., Bujdosó, G.: Developing the algorithmic skills through word processing and handling spreadsheets. JCSCS. 3 (1), 45-50, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/100202 | post-print: 37 |
2010 | Bujdosó, G., Csernoch, M.: Scheduling the work of students in teaching web site design. JCSCS. 3 (1), 25-28, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/100203 | kiadói változat: 8 |
2009 | Csernoch, M., Bujdosó, G.: Quality text editing. JCSCS. 2 (2), 5-10, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/96715 | kiadói változat: 110 |
2009 | Csernoch, M.: Teaching word processing: the theory behind. Teach. Math. Comp. Sci. 7 (1), 119-137, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/96717 | kiadói változat: 203 |