Összes letöltés a DEA-ból: 321
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 164 |
Hungary (HU) | 67 |
Germany (DE) | 20 |
China (CN) | 10 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 7 |
Indonesia (ID) | 6 |
Romania (RO) | 5 |
Ireland (IE) | 4 |
France (FR) | 3 |
United Kingdom (GB) | 3 |
Russia (RU) | 3 |
Slovenia (SI) | 3 |
Czech Republic (CZ) | 2 |
India (IN) | 2 |
Vietnam (VN) | 2 |
Brazil (BR) | 1 |
Canada (CA) | 1 |
Croatia (HR) | 1 |
Singapore (SG) | 1 |
n.a. | 16 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Tóth, E., Boda, I., Nagy, L.: English Language Learning Using Literary Texts in the Virtual 3D Space of the MaxWhere Seminar System. Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 18-27, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343078 | kiadói változat - hozzáférhető: 11 |
2022 | Nagy, L., Boda, I., Tóth, E.: E-tananyagfejlesztés virtuális 3D környezetben. In: Valós térben - az online térért: Networkshop 31: országos konferencia: 2022. április 20-22. Debreceni Egyetem. Szerk.: Tick József, Kokas Károly, Holl András, HUNGARNET Egyesület, Budapest, 84-91, 2022. ISBN: 9786158224307 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343092 | kiadói változat: 24 |
2020 | Boda, I., Tóth, E.: Classical Heritage and Text-Based Second Language Learning in Three-Dimensional Virtual Library Environment. In: Proceedings of the 11th International Conference on Applied Informatics (ICAI 2020). Ed.: Gergely Kovásznai, István Fazekas, Tibor Tómács Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291818 | kiadói változat: 23 |
2018 | Boda, I., Tóth, E.: Virtual learning environment: the VirCa-based model of the ancient Library of Alexandria. ITlib: Informacné technológie a kniznice. 2 32-38, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256255 | kiadói változat: 15 |
2015 | Boda, I., Tóth, E., Bényei, M., Csont, I.: A 3D virtual library model: representing verbal and multimedia content in three dimensional space. QQML Journal. 4 (December), 891-901, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228162 | kiadói változat: 34 |
2015 | Boda, I., Tóth, E.: Az informatikus könyvtáros képzés lehetőségei a formálódó országos könyvtári stratégia tükrében. Debr. szle. 21 (különsz.), 88-101, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228163 | Kiadói változat: 16 |
2014 | Boda, I., Tóth, E.: Az informatikus könyvtáros képzés lehetőségei a formálódó országos könyvtári stratégia tükrében?. Debr. szle. 21 (2), 137-149, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/204956 | Kiadói változat: 7 |
2014 | Tóth, E., Kovács, B.: Technical relevance of keyword searches in full text databases. QQML Journal. 2 (June), 477-484, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/204957 | kiadói változat: 38 |
2010 | Tóth, E.: Az internetes keresők működésének technikai háttere. Tud. Műsz. Táj. 57 (8), 326-334, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/100491 | kiadói változat: 27 |
2010 | Tóth, E., Szász, P.: Web 2.0 - tudásmenedzsment. Könyvt. Figy. 20 (3), 439-446, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/100492 | kiadói változat: 38 |
2008 | Tóth, E.: Magyar nyelvű internetes keresők vizsgálata a relatív teljesség és a pontosság szempontjából. Könyvt. figy. 18 (4), 613-636, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/100489 | kiadói változat: 11 |
2006 | Tóth, E.: Kísérlet az internetes keresők nyelvi lehetőségeinek felmérésére. Könyvt. Figy. 17 (53) (2), 303-311, 2006. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/113149 | kiadói változat: 15 |
2002 | Tóth, E.: Adatbányászatra irányuló törekvések a könyvtári területen. Kvt. Figy. 48 (3), 527-532, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303557 | kiadói változat: 13 |
2002 | Tóth, E.: Innovative solutions in automatic classification: a brief summary. Libri. 52 (1), 48-53, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328271 Folyóirat-mutatók:
Q3 Library and Information Sciences | kiadói változat: 39 |
2001 | Tóth, E.: Helyzetkép az internetes keresők értékeléséről. Kvt. figy. 47 (2), 301-307, 2001. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328269 | kiadói változat: 10 |