Összes letöltés a DEA-ból: 373
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 283 |
Germany (DE) | 17 |
Hungary (HU) | 12 |
China (CN) | 10 |
Indonesia (ID) | 5 |
France (FR) | 3 |
United Kingdom (GB) | 3 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 3 |
India (IN) | 3 |
Chile (CL) | 2 |
Philippines (PH) | 2 |
Vietnam (VN) | 2 |
South Africa (ZA) | 2 |
United Arab Emirates (AE) | 1 |
Australia (AU) | 1 |
Canada (CA) | 1 |
Ivory Coast (CI) | 1 |
Spain (ES) | 1 |
Finland (FI) | 1 |
Ireland (IE) | 1 |
Japan (JP) | 1 |
Lithuania (LT) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
Poland (PL) | 1 |
Romania (RO) | 1 |
Thailand (TH) | 1 |
n.a. | 13 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2018 | Cseh Papp, I., Wiwczaroski, T., Csapóné Riskó, T.: Public Work - an International Outlook. Apstract. 12 (3-4), 125-132, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322355 | kiadói változat: 17 |
2017 | Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Bread consumption habits in the gluten free diet. Apstract. 11 (3-4), 113-120, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255504 | kiadói változat: 54 |
2016 | Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Is It Worth Being Socially Responsible?. Apstract. 10 (1), 73-80, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234985 | kiadói változat: 87 |
2015 | Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: A CSR ismertsége és megjelenése a fogyasztói döntésekben. Táplálkozásmarketing. 2 (2), 15-27, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289222 | kiadói változat: 25 |
2012 | Móré, M., Wiwczaroski, T., Szabados, G.: The application of knowledge acquired outside the school system in the framework of higher education. HERJ. 32012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/168523 | post-print: 101 |
2002 | Silye, M., Wiwczaroski, T.: A Critical Review of Computer-Assisted Language Testing Instruments. Agrártud. közl. 2002 (1), 3-6, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303734 | kiadói változat: 20 |
2002 | Wiwczaroski, T.: Report Writing in ESP Classes for Advanced Level Students. Agrártud. közl. 2002 (1), 16-18, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303733 | kiadói változat: 38 |
2002 | Wiwczaroski, T.: The Misunderstood Role of Foreign Language Departments as Integrators of Knowledge Across Disciplines. Agrártud. Közl. 2002 (8), 74-78, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303569 | kiadói változat: 31 |