Összes letöltés a DEA-ból: 115
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 43 |
Hungary (HU) | 20 |
Indonesia (ID) | 7 |
Malaysia (MY) | 6 |
South Africa (ZA) | 3 |
United Arab Emirates (AE) | 2 |
Brazil (BR) | 2 |
United Kingdom (GB) | 2 |
Mexico (MX) | 2 |
Philippines (PH) | 2 |
Sweden (SE) | 2 |
Canada (CA) | 1 |
Switzerland (CH) | 1 |
China (CN) | 1 |
Colombia (CO) | 1 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 1 |
Israel (IL) | 1 |
Jamaica (JM) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
Romania (RO) | 1 |
Russia (RU) | 1 |
Turkey (TR) | 1 |
Uzbekistan (UZ) | 1 |
n.a. | 12 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy. Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340381 | Kiadói változat: 31 |
2021 | Csépes, I.: The Evolving Concept of (Language) Assessment Literacy. Implications for Teacher Education. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 120-130, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324232 | kiadói változat: 62 |
2018 | Fekete, A., Csépes, I.: B2-es szintű nyelvvizsga bizonyítvány: útlevél a diplomás élethez, társadalmi mobilitáshoz. Iskolakultúra. 28 (10-11), 13-24, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345825 | Kiadói változat: 7 |
2016 | Csépes, I.: Researching Oral Feedback in the Foreign Language Classroom. Hung. educ. res. j. 6 (3), 95-106, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/348637 | Kiadói változat: 5 |
2012 | Csépes, I.: Self- and Peer-Assessment in Focus: Stakeholders' Perceptions and Issues of Implementation. In: Current Research in the Field of Disciplinary Didactics / szerk Gabriella Pusztai, Zoltán Tóth, Ildikó Csépes, Hungarian Educational Research Association, Budapest, 63-74, 2012, (Hungarian Educational Research Journal : Special Issues 2.) ISBN: 9789630850636 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/170886 | kiadói változat: 10 |