Összes letöltés a DEA-ból: 476
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 333 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 26 |
Hungary (HU) | 25 |
Germany (DE) | 15 |
China (CN) | 9 |
United Kingdom (GB) | 6 |
Algeria (DZ) | 5 |
United Arab Emirates (AE) | 3 |
Indonesia (ID) | 3 |
Sweden (SE) | 3 |
Canada (CA) | 2 |
France (FR) | 2 |
Netherlands (NL) | 2 |
Russia (RU) | 2 |
Turkey (TR) | 2 |
Ukraine (UA) | 2 |
Albania (AL) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Spain (ES) | 1 |
Finland (FI) | 1 |
Croatia (HR) | 1 |
India (IN) | 1 |
Macao S.A.R., China (MO) | 1 |
New Zealand (NZ) | 1 |
Portugal (PT) | 1 |
Romania (RO) | 1 |
Serbia (RS) | 1 |
Vietnam (VN) | 1 |
South Africa (ZA) | 1 |
n.a. | 23 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Bodzás, S., Szanyi, G.: Geometric analysis and design of circular form tools. J. Phys. Conf. Ser. 2848 (1), 1-12, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/380410 | kiadói változat: 5 |
2020 | Szanyi, G., Varga, A.: Geometriai transzformációk szerepe a függvényfogalom alakításának folyamatában. Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (2), 324-336, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/305090 | kiadói változat: 10 |
2020 | Szanyi, G.: Mi a függvény? -középiskolásoknak tartott foglalkozás tapasztalatai. Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 560-570, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/305094 | kiadói változat: 19 |
2020 | Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 24-26, 2020 Sárospatak, Hungary. Teaching Mathematics and Computer Science 17 (2), 243-271, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337768 | Kiadói változat: 11 |
2020 | Szanyi, G., Jánvári, Z.: What can we learn from Tamás Varga's work regarding the arithmetic-algebra transition?. Teach. math. comput. sci. 18 (3), 39-50, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300952 | kiadói változat: 50 |
2019 | Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences. Teach. math. comput. sci. 17 (1), 105-129, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337665 | Kiadói változat: 16 |
2018 | Szanyi, G., Varga, A.: Matematikai alapok a mérnökképzésben: kereslet és kínálat. In: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education. Ed.: Imre Kocsis, University of Debrecen Faculty of Engineering, Debrecen, 70-77, 2018. ISBN: 9789634900559 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273460 | kiadói változat: 23 |
2018 | Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting: Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences : January 26-28, 2018 Hajdúszoboszló, Hungary. Teach. math. comput. sci. 16 (1), 131-153, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268594 | kiadói változat: 129 |
2017 | Szanyi, G.: Általános iskolás tanulók és egyetemi hallgatók fogalomképzetei a függvényről = Concept images of primary school students and university students about function. IJEMS. 2 (2), 114-122, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/242270 | kiadói változat: 46 |
2016 | Szanyi, G.: The impacts of the introduction of the function concept on students' skills. Ann. Math. Inform. 46 277-291, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/233386 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous) Q3 Mathematics (miscellaneous) | Kiadói változat: 38 |
2015 | Szanyi, G.: The investigation of students' skills in the process of function concept creation. Teach. Math. Comp. Sci. 13 (2), 249-266, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222695 | kiadói változat: 119 |
2014 | Szanyi, G.: The analysis of the development of function concept in Ukrainian and Hungarian curriculums and textbooks (5th-6th grade): In: E. Herendiné-Kónya, I. Oláhné-Téglási (Comp. by): Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences January 24 - 26, 2014 Eger, Hungary. Teach. Math. Comput. Sci. 12 (1), 128, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/226855 | kiadói változat: 10 |