Összes letöltés a DEA-ból: 245
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 102 |
Hungary (HU) | 15 |
Pakistan (PK) | 15 |
Romania (RO) | 13 |
South Africa (ZA) | 13 |
Philippines (PH) | 10 |
China (CN) | 9 |
Germany (DE) | 9 |
Indonesia (ID) | 9 |
United Kingdom (GB) | 8 |
Turkey (TR) | 7 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 3 |
Jamaica (JM) | 3 |
Brazil (BR) | 2 |
Estonia (EE) | 2 |
United Arab Emirates (AE) | 1 |
Australia (AU) | 1 |
Canada (CA) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Algeria (DZ) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Grenada (GD) | 1 |
Ghana (GH) | 1 |
India (IN) | 1 |
Cambodia (KH) | 1 |
Maldives (MV) | 1 |
Sweden (SE) | 1 |
Trinidad and Tobago (TT) | 1 |
n.a. | 12 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2020 | Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers. Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/297105 | kiadói változat: 54 |
2017 | Bardocz, O., Zoller, K.: Integrációra alapozott tanulás és fogalomszervezés: A tantárgyi határok feloldása és a fogalomelsajátítás, illetve -szervezés kapcsolata. Gyermeknevelés. 5 (3), 46-57, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274605 | kiadói változat: 42 |
2015 | Zoller, K.: Teachers' perception of professional development. PedActa. 5 (2), 15-21, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/236337 | Kiadói változat: 115 |
2014 | Zoller, K.: A folyamatos szakmai fejlődés pedagógusok általi megítélése és ezirányú elkötelezettsége. PedActa. 4 (2), 13-22, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/275257 | kiadói változat: 27 |
2011 | Tomusk, V., Bálity, C., Birinyi, M., Szőcs, A., Zoller, K.: Az egyetem és az európai integráció: Gellner, Wittgenstein és Malinowski esete a Bologna-folyamattal. Educatio. 20 (4), 472-481, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296431 | kiadói változat: 7 |