Összes letöltés a DEA-ból: 298
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 129 |
Russia (RU) | 81 |
Hungary (HU) | 28 |
Germany (DE) | 19 |
China (CN) | 17 |
Ireland (IE) | 3 |
Serbia (RS) | 3 |
France (FR) | 2 |
United Kingdom (GB) | 2 |
Finland (FI) | 1 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 1 |
Lithuania (LT) | 1 |
Romania (RO) | 1 |
Sweden (SE) | 1 |
Slovakia (SK) | 1 |
n.a. | 8 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2020 | Brezsnyánszky, L.: A pedagógia és a pszichológia együttélési formái a Debreceni Egyetemen. Educatio. 29 (4), 606-617, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/349588 | kiadói változat: 16 |
2016 | Brezsnyánszky, L.: Transformations Arcing Over Changes of Regimes in the History of a University Department. Hung. Educ. Res. J. 6 (1), 23-31, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/272999 | kiadói változat: 102 |
2015 | Brezsnyánszky, L., Revákné Markóczi, I., Veressné Gönczi, I.: Kézikönyv egyetemi szaktanácsadók számára. Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Debrecen, 76 p., 2015. ISBN: 9789634733584 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220212 | teljes szöveg: 29 |
2014 | Brezsnyánszky, L.: A többször jubiláló 50 éves Nyíregyházi Főiskola. Gerundium. 5 (1-2), 206-210, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321693 | kiadói változat: 18 |
2009 | Brezsnyánszky, L.: A tanári mesterképzés kialakult rendje és első jelentkezői. Educatio. 18 (3), 329-342, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114730 | Kiadói változat: 4 |
2002 | Brezsnyánszky, L.: A Herbart paradigma magyar neveléstani recepciója. Iskolakultúra. 12 (5), 38-43, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303893 | kiadói változat: 15 |
1999 | Brezsnyánszky, L.: Civil kompetencia és demokrácia. Educatio. 8 (3), 533-542, 1999. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/162514 | Kiadói változat: 114 |