Összes letöltés a DEA-ból: 300
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 166 |
Philippines (PH) | 25 |
Hungary (HU) | 18 |
Indonesia (ID) | 12 |
Germany (DE) | 7 |
China (CN) | 4 |
Pakistan (PK) | 4 |
Canada (CA) | 3 |
United Kingdom (GB) | 3 |
Ireland (IE) | 2 |
Russia (RU) | 2 |
Austria (AT) | 1 |
Brazil (BR) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Cambodia (KH) | 1 |
Kazakhstan (KZ) | 1 |
Oman (OM) | 1 |
Singapore (SG) | 1 |
South Africa (ZA) | 1 |
n.a. | 46 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: Beyond the barriers of deficit orientedness? Comparing distinct teacher approaches of parental involvement. Brit. J. Relig. Educ. 119 1-19, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/378999 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023) D1 Religious Studies (2023) | kiadói változat: 6 |
2024 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Csonka, É., Bencze, Á., Major, E., Szilágyi, E., Bacskai, K.: Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review. British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/366364 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023) D1 Religious Studies (2023) | Kiadói változat: 7 |
2022 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Alter, E., Marincsák, R., Dabney-Fekete, I.: Administrative data analysis of student attrition in hungarian medical training. BMC Med Educ. 22 (1), 1-10, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/335764 Folyóirat-mutatók:
Q1 Education Q1 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 26 |
2021 | Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói eredményesség szektorközi összehasonlításban = Effectivenes of Students in Cross-Sectoral Comparison. Civ. szle. 18 (Klsz.), 51-66, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/351552 | Kiadói változat: 9 |
2020 | Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban. PedActa. 10 (1), 59-72, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350683 | kiadói változat: 6 |
2019 | Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A comparative study of termination of student status in Central Europe. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321535 | kiadói változat: 30 |
2019 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults. Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285388 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | kiadói változat: 55 |
2019 | Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education. Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296147 | kiadói változat: 69 |
2019 | Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out. Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296155 | kiadói változat: 76 |
2019 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Vallási szocializáció vizsgálata fiatal felnőttekkel készített interjúk tükrében. Szociol. Szle. 29 (3), 80-97, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339731 Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 10 |
2018 | Demeter-Karászi, Z.: Bacskai Katinka szerk. 2017: A felekezeti oktatás új negyedszázada (Recenzió) = Katinka Bacskai ed. 2017: A new Quarter of a century in the church-run education (Book review). PedActa. 8 (1), 91-92, 2018. (Ismertetett mű: szerk. Bacskai Katinka. -A felekezeti oktatás új negyedszázada :tanulmányok Pusztai Gabriella tiszteletére /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2017. -279 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/351506 | Kiadói változat: 6 |