You are here

Statistics

Csók Cintia

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 14

Összes letöltés a DEA-ból: 299

countrydownloads
United States (US)159
Hungary (HU)46
Germany (DE)9
France (FR)9
United Arab Emirates (AE)4
China (CN)4
South Africa (ZA)4
Hong Kong S.A.R., China (HK)3
Netherlands (NL)3
Romania (RO)3
Chile (CL)2
Ethiopia (ET)2
Brazil (BR)1
Canada (CA)1
Egypt (EG)1
Finland (FI)1
United Kingdom (GB)1
Indonesia (ID)1
Israel (IL)1
India (IN)1
Libya (LY)1
Poland (PL)1
Russia (RU)1
Singapore (SG)1
El Salvador (SV)1
Uzbekistan (UZ)1
n.a.37
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: Real-Life Contexts of Spontaneous Family Life Education.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 11-22, 2024.
kiadói változat: 9
2023Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
kiadói változat: 22
2023Pusztai, G., Csók, C.: Views of Teachers and Support Staff at Schools on the Implementation and Development of Family Life Education.
European Journal of Contemporary Education. 12 (4), 1401-1409, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
kiadói változat: 7
2022Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában.
Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022.
(Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019)
kiadói változat: 13
2022Csók, C.: In the footsteps of social pedagogy.
Hung. educ. res. j. 12 (1), 124-129, 2022.
(Ismertetett mű: Charfe, L., Gardner, A. -Social pedagogy and social work /London : Sage., 2019)
Kiadó változat: 6
2022Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 55
2021Csók, C.: Egy előre bejelentett negatív megtérülés krónikája.
Civ. szle. Különszám (Special Issue) (2), 205-230, 2021.
Kiadói változat: 5
2021Csók, C.: Kasztosodott felsőoktatási struktúra? A várható kereset megtartó ereje a felsőoktatásban.
Pedagógusképzés. 20 (4), 5-29, 2021.
Kiadói változat: 5
2020Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions.
Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 58
2020Csók, C.: Labour Market Characteristics of Helping Professionals.
Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 66-75, 2020.
kiadói változat: 28
2019Csók, C.: "Rögös út vezet a csillagokig", avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben.
Iskolakultúra. 29 (4-5), 115-118, 2019.
(Ismertetett mű: Ceglédi Tímea. -Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban /Debrecen : Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, 2018)
kiadói változat: 10
2019Csók, C.: The responsibility of higher education.
Acta Med. Sociol. 10 (28), 24-30, 2019.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella; Bocsi Veronika; Ceglédi Tímea. -A felsőoktatás (hozzáadott) értéke /Nagyvárad; Budapest : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution; Új Mandátum Könyvkiadó, 2016)
kiadói változat: 45
2018Csók, C.: Segítő szakemberek a munka világában.
Különleges bánásmód. 4 (Különszám), 47, 2018.
kiadói változat: 18
2017Csók, C.: Eredményesség felsőfokon, avagy a siker titka.
PedActa. 7 (2), 93-96, 2017.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella, Kovács Klára. -Ki eredményes a felsőoktatásban? /Nagyvárad : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution ; Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, 2015)
kiadói változat: 18