Összes letöltés a DEA-ból: 210
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 107 |
Hungary (HU) | 33 |
Romania (RO) | 6 |
Russia (RU) | 4 |
Germany (DE) | 3 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 3 |
Netherlands (NL) | 3 |
Brazil (BR) | 2 |
China (CN) | 2 |
Estonia (EE) | 2 |
France (FR) | 2 |
United Kingdom (GB) | 2 |
Canada (CA) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Finland (FI) | 1 |
Croatia (HR) | 1 |
Norfolk Island (NF) | 1 |
Philippines (PH) | 1 |
Poland (PL) | 1 |
Portugal (PT) | 1 |
Vietnam (VN) | 1 |
n.a. | 31 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357655 | kiadói változat: 14 |
2023 | Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344365 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 6 |
2023 | Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?. Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344085 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 4 |
2022 | Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review. Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333989 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 24 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338964 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 18 |
2021 | Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary. Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322043 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | kiadói változat: 35 |
2020 | Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers. Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/297105 | kiadói változat: 52 |
2017 | Bacskai, K., Pándy, Á.: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools: before and after the 2011 Expansion. Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 207-219, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343109 | kiadói változat: 18 |
2015 | Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség. Educatio. 24 (2), 39-49, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218487 | kiadói változat: 25 |
2015 | Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries. Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/282557 | kiadói változat: 14 |