You are here

Statistics

Földi Kata

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 33

Összes letöltés a DEA-ból: 625

countrydownloads
Hungary (HU)246
United States (US)215
Germany (DE)24
China (CN)15
France (FR)14
United Kingdom (GB)11
Romania (RO)5
United Arab Emirates (AE)4
Finland (FI)4
Hong Kong S.A.R., China (HK)4
Ireland (IE)4
Philippines (PH)4
Faroe Islands (FO)3
Bosnia and Herzegovina (BA)2
Canada (CA)2
Turkey (TR)2
Vietnam (VN)2
South Africa (ZA)2
Austria (AT)1
Australia (AU)1
Croatia (HR)1
India (IN)1
Lebanon (LB)1
Malaysia (MY)1
Norway (NO)1
Pakistan (PK)1
Serbia (RS)1
Russia (RU)1
Seychelles (SC)1
Sweden (SE)1
Singapore (SG)1
Ukraine (UA)1
n.a.48
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám 71-80, 2024.
Kiadói változat: 7
2024Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
Kiadói változat: 5
2023Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
Kiadói változat: 4
2023Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market.
TM. 10 (2), 31-38, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Földi, K.: Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
Kiadói változat: 2
2023Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
Kiadói változat: 1
2021Földi, K., Pólya, É.: Recommendations for the 2020 Agricultural Census Research in Hungary by compiler experiences.
Gradus. 8 (3), 51-57, 2021.
kiadói változat: 3
2019Tóthné Dóra, H., Földi, K.: Empirical research on business awareness concerning workplace créches.
Economica. 10 (2), 91-98, 2019.
kiadói változat: 23
2019Földi, K., Kovács, Á.: Fogyasztói motivációk vizsgálata az alkoholmentes üdítőitalok piacán.
Gradus. 6 (2), 204-209, 2019.
kiadói változat: 5
2019Szilágyi, G., Földi, K.: The economic impact of intellectual property in Europe and Hungary = A szellemi tulajdon gazdasági hatása Európában és Magyarországon.
Economica. 10 (2), 83-90, 2019.
kiadói változat: 12
2018Földi, K., Kovács, Á.: Alkoholmentes italkategóriák választását befolyásoló tényezők.
Economica. 9 (3), 1-11, 2018.
kiadói változat: 62
2018Földi, K., Török, Á.: Egy sikeres bolt készletgazdálkodásának elemzése egy hátrányos helyzetű kistérségben.
Economica. 9 (3), 1-10, 2018.
kiadói változat: 27
2018Földi, K., Török, Á.: Sikeres gazdabolt értékesítésének elemzése egy hátrányos helyzetű kistérségben.
Gradus. 5 (2), 171-177, 2018.
kiadói változat: 2
2017Földi, K., Zombori, N.: A kulturális marketing értékelő elemzése a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum példáján keresztül.
Gradus. 4 (2), 565-570, 2017.
kiadói változat: 14
2017Földi, K., Pólya, É.: Kereskedelmi márkás élelmiszerek vásárlási szokásainak kvalitatív kutatása Kelet-Magyarországon 2017-ben.
Gradus. 4 (2), 538-543, 2017.
kiadói változat: 15
2017Földi, K., Szatmári, J., Szakács, A.: Pénzügyi tudatosság és hitelkártya használati szokások kutatása 2017-ben.
Gradus. 4 (2), 551-556, 2017.
kiadói változat: 6
2017Szakács, A., Földi, K., Szakács, Z., Simon, S.: Tudatos pénzügyi fogyasztó magatartásának és gazdasági viselkedésének vizsgálata.
Gradus. 4 (2), 534-537, 2017.
kiadói változat: 7
2016Földi, K.: Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása.
Gradus. 3 (2), 239-244, 2016.
kiadói változat: 1
2015Vincze, K., Földi, K.: A Grande-Inox Kft beszerzésének értékelő elemzése.
Economica. 8 (2), 77-85, 2015.
kiadói változat: 26
2015Vincze, K., Földi, K.: A Grande-Inox Kft készletezésének értékelő elemzése.
Economica. 8 (2), 87-99, 2015.
kiadói változat: 36
2015Domján, A., Földi, K.: Az idő befolyásoló hatása a vásárlásra.
Economica. 8 (2), 65-75, 2015.
kiadói változat: 5
2015Földi, K.: Származási ország különös tekintettel magyar származás hatásának szakirodalmi és szekunder kutatása.
Economica. 8 (4-1), 108-118, 2015.
kiadói változat: 20
2014Szűcs, R., Máté, Z., László, É., Földi, K., Mommertz, S.: An examination of language requirements for newly-graduated students by quantitative research.
Eur. Sci. J. 10 (34), 390-406, 2014.
kiadói változat: 9
2014Földi, K.: Élelmiszer kiskereskedelmi üzletválasztási tényezők kvantitatív kutatása Szolnokon.
Élelm. Táplálk. Mark. 10 (1), 21-28, 2014.
kiadói változat: 1
2014Földi, K.: Magyar származás hatásának kvalitatív és kvantitatív kutatása a kereskedelmi márkás élelmiszerek márkaválasztására Kelet-Magyarországon.
Economica. 7 (2), 215-229, 2014.
kiadói változat: 182
2014Földi, K., Pólya, É.: Role of children in the case of parental food store choice.
Economica. 7 (2), 180-187, 2014.
kiadói változat: 32
2012Földi, K.: Tudományos diákköri tevékenység a Szolnoki Főiskolán.
Economica. 5 (Klsz.), 93-95, 2012.
kiadói változat: 3
2011Földi, K.: A nők élelmiszer-vásárlási magatartása.
Economica. 10 73-81, 2011.
kiadói változat: 33
2011Földi, K.: Az üzletnyitások hatásai.
Economica. 4 (12), 21-31, 2011.
kiadói változat: 6
2011Földi, K.: Changes of food purchasing habits.
Eur. Sci. J. 9 37-53, 2011.
kiadói változat: 60
2010Földi, K.: Venni vagy nem venni, avagy: hol venni?: Szolnoki nagyvárosi településegyüttes és kistérség élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmének értékelő elemzése.
Economica. 3 39-50, 2010.
kiadói változat: 2
2009Földi, K., Pólya, É.: Marketingkutatások az élelmiszergazdaságban.
Economica. 2 (3), 27-40, 2009.
kiadói változat: 5
2008Földi, K.: Növekvő koncentráció, élesebb verseny: kiskereskedelmi szolgáltatások szerepe és földrajzi előnyök kapcsolata: mi a helyzet Jász-Nagykun Szolnok megyében?.
Economica. 1 38-45, 2008.
kiadói változat: 2