Összes letöltés a DEA-ból: 98
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 49 |
Russia (RU) | 4 |
United Arab Emirates (AE) | 2 |
China (CN) | 2 |
Germany (DE) | 2 |
Cuba (CU) | 1 |
France (FR) | 1 |
Hungary (HU) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
Philippines (PH) | 1 |
n.a. | 34 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Goddiksen, M., Johansen, M., Armond, A., Centa, M., Clavien, C., Gefenas, E., Globokar, R., Hogan, L., Kovács, N., Merit, M., Olsson, I., Poškuté, M., Quinn, U., Santos, J., Santos, R., Schöpfer, C., Strahovnik, V., Varga, O., Wall, P., Sande, P., Lund, T.: Grey zones and good practice: A European survey of academic integrity among undergraduate students. Ethics Behav. 34 (3), 199-217, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347898 Folyóirat-mutatók:
Q2 Psychology (miscellaneous) (2023) Q2 Social Psychology (2023) | Kiadói változat: 10 |
2024 | Goddiksen, M., Allard, A., Armond, A., Clavien, C., Loor, H., Schöpfer, C., Varga, O., Johansen, M.: Integrity games: an online teaching tool on academic integrity for undergraduate students. Int. J. Educ. Integr. 20 (1), 1-22, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/370215 Folyóirat-mutatók:
Q1 Education (2023) D1 Social Sciences (miscellaneous) (2023) | kiadói változat: 4 |
2024 | Goddiksen, M., Johansen, M., Armond, A., Centa, M., Clavien, C., Gefenas, E., Kovács, N., Merit, M., Olsson, I., Poškuté, M., Santos, J., Santos, R., Strahovnik, V., Varga, O., Wall, P., Sande, P., Lund, T.: The dark side of text-matching software: worries and counterproductive behaviour among European upper secondary school and bachelor students. Int. J. Educ. Intege. 20 (15), 1-18, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/380304 Folyóirat-mutatók:
Q1 Education (2023) D1 Social Sciences (miscellaneous) (2023) | kiadói változat: 6 |
2023 | Goddiksen, M., Johansen, M., Armond, A., Clavien, C., Hogan, L., Kovács, N., Merit, M., Olsson, I., Quinn, U., Santos, J., Santos, R., Schöpfer, C., Varga, O., Wall, P., Sandøe, P., Lund, T.: "The person in power told me to": European PhD students' perspectives on guest authorship and good authorship practice. PLoS One. 18 (1), 1-27, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347896 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary | kiadói változat: 6 |
2023 | Allard, A., Armond, A., Goddiksen, M., Johansen, M., Loor, H., Schöpfer, C., Varga, O., Clavien, C.: The quizzical failure of a nudge on academic integrity education: a randomized controlled trial. Res. Integr. Peer Rev. 8 (1), 1-13, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/370635 | kiadói változat: 3 |
2022 | Armond, A., Kakuk, P.: Perceptions of Research Integrity Climate in Hungarian Universities: results from A Survey among Academic Researchers. Sci. Eng. Ethics. 28 (4), 1-8, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/369035 Folyóirat-mutatók:
Q1 Health Policy Q1 Health (social science) D1 Issues, Ethics and Legal Aspects Q1 Management of Technology and Innovation | kiadói változat: 4 |
2021 | Armond, A., Gordijn, B., Lewis, J., Hosseini, M., Bodnár, J., Holm, S., Kakuk, P.: A scoping review of the literature featuring research ethics and research integrity cases. BMC Med Ethics. 22 (1), 1-14, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325489 Folyóirat-mutatók:
Q1 Health Policy Q1 Health (social science) Q1 Issues, Ethics and Legal Aspects | kiadói változat: 41 |
2019 | Fernandes, I., Armond, A., Falci, S.: The Effectiveness of the Cold Therapy (cryotherapy) in the Management of Inflammatory Parameters after Removal of Mandibular Third Molars: a Meta-Analysis. Int Arch Otorhinolaryngol. 23 (02), 221-228, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328574 Folyóirat-mutatók:
Q2 Otorhinolaryngology | kiadói változat: 24 |