Összes letöltés a DEA-ból: 257
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 135 |
Hungary (HU) | 55 |
Germany (DE) | 12 |
China (CN) | 5 |
Vietnam (VN) | 4 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 3 |
Croatia (HR) | 3 |
Romania (RO) | 3 |
South Africa (ZA) | 3 |
Brazil (BR) | 2 |
Costa Rica (CR) | 2 |
Finland (FI) | 2 |
United Kingdom (GB) | 2 |
Indonesia (ID) | 2 |
Russia (RU) | 2 |
Canada (CA) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Spain (ES) | 1 |
Greece (GR) | 1 |
Ireland (IE) | 1 |
Kenya (KE) | 1 |
Poland (PL) | 1 |
Saudi Arabia (SA) | 1 |
Turkey (TR) | 1 |
Ukraine (UA) | 1 |
n.a. | 12 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Buda, A., Czékmán, B.: Pandemic and Education. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (3), 1-10, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328383 | kiadói változat: 24 |
2021 | Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324233 | kiadói változat: 13 |
2018 | Czékmán, B., Kiss, J.: Coding without (Age)Limits? Experiences with BBC Micro: Bit in Primary School. Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 112-115, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328385 | kiadói változat: 7 |
2018 | Fehér, P., Czékmán, B., Aknai, D.: Complex competency development with augmented reality supported digital storytelling. Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 93-96, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328386 | kiadói változat: 1 |
2018 | Czékmán, B., Kiss, J.: Digitális eszközök használata az osztálytermekben. Egy BBC micro:bites projekt tapasztalatai. Educatio. 27 (1), 111-120, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268697 | Kiadói változat: 80 |
2018 | Czékmán, B.: Mobiltechnológiával támogatott nyelvtanulás (MALL) hatékonyságának vizsgálata angol nyelv esetében. PedActa. 8 (1), 23-39, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328357 | kiadói változat: 14 |
2017 | Czékmán, B., Kiss, J., Tóth, Z.: Tudásszerkezet-vizsgálat online szóasszociációs teszttel. Iskolakultúra. 27 (1-12), 56-65, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289395 | kiadói változat: 29 |
2016 | Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education. PedActa. 6 (2), 41-50, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273148 | kiadói változat: 22 |
2016 | Czékmán, B.: Tablettel támogatott oktatási környezet mérési lehetőségei. PedActa. 6 (2), 29-40, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273147 | kiadói változat: 67 |