Összes letöltés a DEA-ból: 92
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 41 |
China (CN) | 10 |
Hungary (HU) | 9 |
United Kingdom (GB) | 6 |
Belgium (BE) | 3 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 3 |
Australia (AU) | 2 |
Germany (DE) | 2 |
India (IN) | 2 |
Brazil (BR) | 1 |
France (FR) | 1 |
Latvia (LV) | 1 |
Romania (RO) | 1 |
Russia (RU) | 1 |
Turkey (TR) | 1 |
South Africa (ZA) | 1 |
n.a. | 7 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2019 | Héjja, B., Szalai, T.: Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen. Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 318-331, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/329077 | kiadói változat: 18 |
2018 | Héjja, B., Joó, O.: Agnes Engler (2014): Student dimensions- the mature students of higher education. Debrecen:CHERD. Hung. Educ. Res. J. 8 (2), 141-144, 2018. (Ismertetett mű: Engler Ágnes. -Hallgatói metszetek. A felsőoktatás felnőtt tanulói. /Debrecen : CHERD, 2014) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/329851 | kiadói változat: 4 |
2018 | Héjja, B.: Alkoholfogyasztás, dohányzási szokások, valamint tudatállapot-módosító szerek használata zeneművészeti szakgimnazisták között. PedActa. 8 (2), 51-60, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/329848 | kiadói változat: 24 |
2018 | Héjja, B.: A zeneművészeti szakgimnazista tanulók iskolaválasztási motivációi. Iskolakultúra. 1-2 104-117, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/329850 | kiadói változat: 2 |
2017 | Joó, O., Héjja, B.: Gabriella Pusztai (2009): The social capital and school career. [A tarsadalmi toke és az iskolai palyafutas]. Budapest: New Mandate Publishing House. [Uj Mandatum Kiado.]. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 99-102, 2017. (Ismertetett mű: Pusztai Gabriella. -A társadalmi tőke és az iskolai pályafutás /Budapest : Új Mandátum Lap- és Könyvkiadó, 2009) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/329858 | kiadói változat: 5 |
2017 | Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248050 | kiadói változat: 39 |