You are here

Statistics

Arie Fitty Valdi

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 6

Összes letöltés a DEA-ból: 63

countrydownloads
United States (US)29
Hungary (HU)10
Hong Kong S.A.R., China (HK)4
Lithuania (LT)1
n.a.19
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Nagy, A., Tumiwa, J., Arie, F., Erdey, L.: An exploratory study of artificial intelligence adoption in higher education.
Cogent Educ. 11 (1), 1-15, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
kiadói változat: 8
2023Arie, F., Nagy, A.: Emerging Automotive Sector in Hungary: A Comparative Study.
Glob Acad J Econ Buss. 5 (4), 60-66, 2023.
Kiadói változat: 8
2023Arie, F., Nagy, A.: Impact of Six Sigma on tourism industries performance in Indonesia: evidence from structural equation model.
Anal. Univ. Oradea. Stiint. Econ. 32 (1), 33-42, 2023.
Kiadói változat: 9
2023Nagy, A., Arie, F.: Panel estimating exports and imports of the automotive industry on economic growth: evidence of Austria, Hungary, and Romania.
Netw. Intell. Stud. 11 (22), 137-146, 2023.
Kiadói változat: 4
2022Londa, D., Worang, F., Arie, F.: The Influence of Perceived Credibility, Perceived Ease of Use, and Perceived Usefulness toward Customer Satisfaction in Using BSGtouch.
Jurnal EMBA: Jurnal riset Ekonomi, Manajemen, Bisnis dan Akuntansi. 10 (4), 934-945, 2022.
Kiadói változat: 18
2020Parengkuan, V., Tulung, J., Arie, F.: Influence of product placement in movies and television programs towards brand recall of millennials.
Jurnal EMBA: Jurnal riset Ekonomi, Manajemen, Bisnis dan Akuntansi. 8 (1), 2085-2094, 2020.
Kiadói változat: 16