Összes letöltés a DEA-ból: 2710
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 795 |
Hungary (HU) | 699 |
Philippines (PH) | 106 |
Vietnam (VN) | 99 |
United Kingdom (GB) | 86 |
China (CN) | 79 |
Germany (DE) | 72 |
Romania (RO) | 71 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 61 |
Indonesia (ID) | 40 |
Malaysia (MY) | 39 |
Australia (AU) | 32 |
Singapore (SG) | 25 |
Turkey (TR) | 23 |
Canada (CA) | 18 |
Netherlands (NL) | 18 |
Israel (IL) | 17 |
India (IN) | 15 |
Russia (RU) | 15 |
France (FR) | 14 |
Thailand (TH) | 14 |
Saudi Arabia (SA) | 13 |
Slovakia (SK) | 13 |
Greece (GR) | 12 |
Sweden (SE) | 11 |
United Arab Emirates (AE) | 10 |
Kenya (KE) | 9 |
South Africa (ZA) | 8 |
Italy (IT) | 7 |
Serbia (RS) | 7 |
Czech Republic (CZ) | 6 |
Finland (FI) | 6 |
Japan (JP) | 6 |
Ukraine (UA) | 6 |
Azerbaijan (AZ) | 5 |
Spain (ES) | 5 |
Croatia (HR) | 5 |
Pakistan (PK) | 5 |
Bangladesh (BD) | 4 |
Belgium (BE) | 4 |
Egypt (EG) | 4 |
Ireland (IE) | 4 |
Jordan (JO) | 4 |
Nigeria (NG) | 4 |
Norway (NO) | 4 |
Poland (PL) | 4 |
Uzbekistan (UZ) | 4 |
Austria (AT) | 3 |
Georgia (GE) | 3 |
Iraq (IQ) | 3 |
Lithuania (LT) | 3 |
Luxembourg (LU) | 3 |
New Zealand (NZ) | 3 |
Argentina (AR) | 2 |
Brunei (BN) | 2 |
Brazil (BR) | 2 |
Denmark (DK) | 2 |
Ethiopia (ET) | 2 |
Grenada (GD) | 2 |
Guyana (GY) | 2 |
Cambodia (KH) | 2 |
Peru (PE) | 2 |
Slovenia (SI) | 2 |
Tunisia (TN) | 2 |
Trinidad and Tobago (TT) | 2 |
Albania (AL) | 1 |
Bosnia and Herzegovina (BA) | 1 |
Bulgaria (BG) | 1 |
Switzerland (CH) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Ghana (GH) | 1 |
Sri Lanka (LK) | 1 |
Morocco (MA) | 1 |
Macao S.A.R., China (MO) | 1 |
Mauritius (MU) | 1 |
Oman (OM) | 1 |
Qatar (QA) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 147 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Csák, Z., Fényes, H.: Az apák iskolával kapcsolatos bevonódása és az ezt befolyásoló tényezők egy interjús kutatás tükrében. Iskolakultúra. 33 (8), 19-35, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360300 | kiadói változat: 5 |
2023 | Mohácsi, M., Fényes, H.: Career and Family Plans of Higher Education Students as Risk Factors for their future employers' HR Management. Acta Academiae Beregsasiensis. Economics. 3 (3), 140-157, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360301 | kiadói változat: 35 |
2022 | Fényes, H., Mohácsi, M.: Az önkéntesség karrierépítő szerepe a felsőoktatásban. Metszetek. 11 (1), 146-160, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360298 | kiadói változat: 14 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education. Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339712 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | Kiadói változat: 21 |
2022 | Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration. Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333484 Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science | kiadói változat: 20 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families. Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338970 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | Kiadói változat: 20 |
2022 | Mohácsi, M., Fényes, H.: Socio-demographic Background and Career Consciousness of Students in Agricultural Higher Education in Eastern Hungary. Acta Univ. Sapientiae, Eur. Reg. Stud. 22 (1), 90-105, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360296 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students. Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328802 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 56 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior. Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343624 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education Q2 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 7 |
2021 | Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe. Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321245 Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous) Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) Q2 Social Sciences (miscellaneous) Q2 Sociology and Political Science | kiadói változat: 64 |
2021 | Fényes, H.: Paid Work alongside Higher Education Studies as an Investment in Human Capital. Center for Educational Policy Studies Journal. 11 (2), 231-250, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324235 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education | kiadói változat: 38 |
2021 | Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence. Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325011 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary | kiadói változat: 62 |
2020 | Fényes, H., Mohácsi, M.: Do students take the predictions of human capital theory into account? An analysis of motives behind further studies in higher education. Hung. educ. res. j. 10 (1), 74-84, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350682 | Kiadói változat: 6 |
2020 | Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére. Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318667 Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 4 |
2020 | Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students. J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285389 Folyóirat-mutatók:
Q2 Philosophy Q1 Religious Studies | Kiadói változat: 68 |
2020 | Fényes, H., Paksi, V., Tardos, K., Markos, V., Szigeti, F.: Magyar kutatók külföldön: a női és férfi karrierutak főbb jellemzői. Metszetek. 9 (4), 23-48, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/349636 | kiadói változat: 17 |
2020 | Fényes, H., Pusztai, G.: Nemi szerepattitűdök és vallásosság a felsőoktatási hallgatók körében. Szociol. Szle. 30 (1), 49-69, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/351675 Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 8 |
2019 | Fényes, H., Mohácsi, M.: A felsőoktatási továbbtanulás mint humántőke-befektetés. Metszetek. 8 (4), 134-144, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367335 | Kiadói változat: 7 |
2019 | Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary. Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321544 | kiadói változat: 95 |
2019 | Mohácsi, M., Fényes, H.: Karriertudatosság és perzisztencia a felsőoktatási hallgatók körében. Gazdaság és Társadalom. 12(30) (2), 109-122, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360867 | Kiadói változat: 7 |
2018 | Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései. Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270060 | Kiadói változat: 71 |
2018 | Fényes, H., Markos, V.: A felsőoktatási hallgatók önkéntessége és a hallgatók családterveinek összefüggései. Demográfia. 61 (4), 293-320, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270059 | Kiadói változat: 211 |
2015 | Fényes, H.: Effect of Religiosity on Volunteering and on the Types of Volunteering among Higher Education Students in a Cross-Border Central and Eastern European Region. Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 181-203, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/282492 | kiadói változat: 48 |
2015 | Fényes, H.: Nemi különbségek a felsőoktatási hallgatók önkéntes munkájában. Metszetek. 2 68-78, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/284549 | kiadói változat: 13 |
2014 | Fényes, H.: Gender Differences in Work Attitudes and Work Experience in a Student Sample. Metszetek. 2 16-25, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291035 | kiadói változat: 23 |
2013 | Fényes, H.: Alacsonyan iskolázott fiatalok a munkaerőpiacon a derecskei kistérségben. Metszetek. 1 144-161, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/190727 | Kiadói változat: 4 |
2012 | Fényes, H.: A felsőoktatásban tanuló férfiak hátránya a társadalmi (iskolai) mobilitásban a kétciklusú képzés bevezetése után. Metszetek. 1 20-31, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166298 | Kiadói változat: 10 |
2012 | Fényes, H.: Social Mobility of Graduate Men and Women: Advantages of Women in Higher Education and Disadvantages on the Labour Market. Acta Univ. Sapientiae, Soc. Anal. Vol 2., No 1. 31-53, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166282 | pre-print: 52 |
2012 | Fényes, H., Pusztai, G.: Volunteering among Higher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors. JSRP. 12012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166283 Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science | pre-print: 720 |
2012 | Fényes, H.: What effects Volunteering?. JSRP. 1 131-134, 2012. (Ismertetett mű: eds. Paul Dekker, Loek Halman. -The Values of Volunteering : Cross-Cultural Perspectives /New York, Boston, Dordrecht, London, Moscow : Kluver Academic/Plenum Publishers, 2003. -XIV, 226 p.. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166310 | pre-print: 73 |
2011 | Fényes, H., Dalminé Kiss, G.: 2011: az Önkéntesség Európai Éve: Az önkéntesség társadalmi jelensége és jelentősége. Debr. szle. 4 360-368, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124570 | Kiadói változat: 283 |
2011 | Fényes, H.: Az önkéntes tevékenység definíciói, nemzetközi trendjei valamint egyéni és csoportszintű meghatározó tényezői. Szociol. Szle. 21 (2), 153-162, 2011. (Ismertetett mű: Paul Dekker, Loek Halman. (ed.). -The Values of Volunteering : Cross-Cultural Perspectives /New York, Boston, Dordrecht, London, Moscow : Kluver Academic/Plenum Publishers, 2003) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124569 | Kiadói változat: 4 |
2010 | Fényes, H.: Előnyök az oktatásban, hátrányok a munkaerőpiacon. Educatio. 19 (4), 659-665, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114375 | Kiadói változat: 29 |
2010 | Fényes, H.: Horizontal and Vertical Segregation in Education by Gender in the Hungarian - Romanian - Ukrainian Border Region (Partium). JSRP. 1 (1), 69-90, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114369 | kiadói változat: 65 |
2009 | Fényes, H.: A felsőfokon tanuló férfiak és nők térbeli kötődése egy regionális mintában. Tér társad. 4 189-206, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94730 | pre-print: 13 |
2009 | Fényes, H.: Az eltérő nemi szerepekkel kapcsolatos viselkedés a felsőfokú jelentkezésben és intézményválasztásban. Iskolakultúra. 5-6 106-112, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94434 | Kiadói változat: 186 |
2009 | Fényes, H.: Gender differences in high school and higher education school efficiency in a borderland region of Hungary, and the Male-Disadvantage Hypothesis. Practice Theor. Syst. Educ. 2 8-26, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94431 | post-print: 35 |
2009 | Fényes, H.: Horizontális és vertikális szegregáció az oktatásban nemek szerint. Iskolakultúra. 10 24-38, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94433 | Kiadói változat: 196 |
2008 | Fényes, H.: Kontextuális hatások a középiskolások eredményességére. Szociol. Szle. 18 (3), 3-31, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80192 | Kiadói változat: 4 |
2007 | Fényes, H.: Magyarországi és határontúli magyar diákok kulturális és anyagi erőforrásainak eltérései. Debr. szle. 3 307-318, 2007. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/3840 | Kiadói változat: 15 |
2007 | Kozma, T., Fényes, H., Tornyi, Z.: Negyvenheten: gyorskép a neveléstudományi felsőoktatókról és kutatókról. Educatio. 16 (3), 418-433, 2007. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/3458 | kiadói változat: 5 |
2006 | Fényes, H., Pusztai, G.: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében. Szociol. Szle. 1 40-59, 2006. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114275 | pre-print: 82 |
1999 | Fényes, H., Verdes, E.: Döntés preferálással: felvételi vizsgák a felsőoktatában 1967-1989 között Magyarországon. Szociol. Szle. 2 58-77, 1999. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/163417 | Kiadói változat: 7 |