Összes letöltés a DEA-ból: 37
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 15 |
China (CN) | 3 |
Hungary (HU) | 2 |
United Kingdom (GB) | 1 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 1 |
Singapore (SG) | 1 |
n.a. | 14 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Fitriana, L., Ekawati, R., Kovács, Z.: Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study. J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345363 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education Q2 Mathematics (miscellaneous) | kiadói változat: 23 |
2019 | Fuad, Y., Ekawati, R., Sofro, A., Fitriana, L.: Investigating Covariational Reasoning: What Do Students Show when Solving Mathematical Problems?. J. Phys. Conf. Ser. 1417 (1), 1-9, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354928 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physics and Astronomy (miscellaneous) | Kiadói változat: 7 |
2018 | Fitriana, L., Fuad, Y., Ekawati, R.: Student's Critical Thinking in Solving Open-Ended Problems Based on Their Personality Type. J. Phys. Conf. Ser. 947 1-8, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354929 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physics and Astronomy (miscellaneous) | Kiadói változat: 7 |