Összes letöltés a DEA-ból: 312
country | downloads |
---|---|
Hungary (HU) | 148 |
United States (US) | 109 |
Germany (DE) | 10 |
Romania (RO) | 9 |
Ukraine (UA) | 4 |
China (CN) | 3 |
Lithuania (LT) | 3 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 2 |
Belgium (BE) | 1 |
France (FR) | 1 |
United Kingdom (GB) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
South Africa (ZA) | 1 |
n.a. | 19 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Sipos, D., Kocsis, I.: A complex methodology for the development of mathematical modeling skills in engineering education. Int. rev. appl. sci. eng. 15 (3), 397-412, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/368859 Folyóirat-mutatók:
Q2 Architecture (2023) Q3 Engineering (miscellaneous) (2023) Q3 Environmental Engineering (2023) Q3 Information Systems (2023) Q4 Management Science and Operations Research (2023) Q3 Materials Science (miscellaneous) (2023) | kiadói változat: 18 |
2023 | Sipos, D., Kocsis, I.: Supporting the education of engineering mathematics using the immediate feedback method. Teach. math. comput. sci. 21 (1), 49-61, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/363383 | Kiadói változat: 6 |
2020 | Nagyné Kondor, R., Sipos, D.: Mérnöki és innovációs készségek fejlesztése = development of engineerig and innovation skills. Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (2), 364-369, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290388 | kiadói változat: 24 |
2018 | Sipos, D.: A numerikus számítások szerepe a műszaki modellekben. Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (5), 76-83, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/269817 | Kiadói változat: 73 |
2017 | Kocsis, I., Sipos, D.: Matematikai kompetencia- és attitűdvizsgálat mérnökhallgatók körében = Study on Mathematical Competence and Attitude of Engineering Students. Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (2), 43-55, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/242277 | kiadói változat: 116 |
2016 | Kocsis, I., Sipos, D.: Katapult: egy egyszerű demonstrációs eszköz a statisztikai módszerek és a folyamatfejlesztés oktatásában = Catapult : Simple Tool in Teaching Statistics an Process Improvement. In: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education. Ed.: Imre Kocsis, University of Debrecen Faculty of Engineering, Debrecen, 22-29, 2016. ISBN: 9789634739456 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/235265 | kiadói változat: 75 |