Összes letöltés a DEA-ból: 82
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 33 |
Hungary (HU) | 15 |
Germany (DE) | 7 |
Romania (RO) | 6 |
Angola (AO) | 1 |
China (CN) | 1 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 1 |
Sweden (SE) | 1 |
Vietnam (VN) | 1 |
n.a. | 16 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Chrappán, M.: Researching private supplementary tutoring: Methodological lessons from diverse cultures. Hung. educ. res. j. 11 (2), 218-221, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325012 | kiadói változat: 14 |
2020 | Chrappán, M., Kopp, E., Pesti, C.: Initial Teacher Education in Hungary: Issues, Policies, Practices. Eastern European Journal of Transnational Relations. 4 (1), 49-74, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/349539 | Kiadói változat: 10 |
2016 | Malmos, E., Chrappán, M.: Természettudományos attitűd vizsgálat egy pilot mérés tükrében. Educatio. 25 (4), 608-616, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255960 | kiadói változat: 24 |
2014 | Chrappán, M.: Tantervi szabályozás és intézményi implementáció. Educatio. 23 (1), 26-35, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255970 | kiadói változat: 3 |
2013 | Chrappán, M.: Judy Williams: Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education. Hung. educ. res. j. 3 (3), 7-7, 2013. (Ismertetett mű: Judy Williams. -Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education. /Rotterdam/Boston/Taipei : Sense Publishers, 2013. -153. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255973 | kiadói változat: 11 |
2009 | Chrappán, M.: Csomagolunk, és... maradunk: "Paradigma-nem-váltás" a metodikában. Iskolakultúra. 19 (12), 144-154, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/95121 | Kiadói változat: 20 |