Összes letöltés a DEA-ból: 296
country | downloads |
---|---|
Hungary (HU) | 139 |
United States (US) | 51 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 12 |
Indonesia (ID) | 12 |
Germany (DE) | 9 |
China (CN) | 6 |
Canada (CA) | 4 |
Romania (RO) | 4 |
Italy (IT) | 3 |
Russia (RU) | 2 |
Slovakia (SK) | 2 |
Turkey (TR) | 2 |
Austria (AT) | 1 |
Czech Republic (CZ) | 1 |
Greece (GR) | 1 |
Japan (JP) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
Singapore (SG) | 1 |
n.a. | 44 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Hajian, F., Vargáné Nagy, A.: Pro-drop in farsi: A case study of bilingual speakers. Különleges bánásmód. 10 (3), 127-136, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381653 | kiadói változat: 7 |
2023 | Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3.. Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359396 | kiadói változat: 15 |
2023 | Farough, F., Vargáné Nagy, A.: Reggio Emilia Approach and Pre-School Education in Dubai. Különleges bánásmód. 9 (3), 81-94, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359400 | kiadói változat: 5 |
2023 | Hesti, M., Vargáné Nagy, A.: The Implementation of Waldorf Education in Indonesia at a Glance. Különleges bánásmód. 9 (3), 111-132, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359401 | kiadói változat: 6 |
2023 | Rusli, N., Vargáné Nagy, A.: The Reggio Emilia Approach to Special Needs Children. Különleges bánásmód. 9 (3), 149-168, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359402 | kiadói változat: 10 |
2022 | Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341430 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 10 |
2021 | Vargáné Nagy, A.: A SARS COVID-19 vírus okozta helyzet a hazai kora gyermekkori intézményekben. Különleges bánásmód. 7 (4), 101-107, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344924 | Kiadói változat: 9 |
2021 | Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: Opportunities and good practices for strengthening the intergenerational link in Central Europe - A comparative analysis. Különleges bánásmód. 7 (1), 109-126, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344838 | Kiadói változat: 9 |
2021 | Visnjic-Jevtic, A., Vargáné Nagy, A., Ozturk, G., Sahin-Sak, I., Paz-Albo, J., Toran, M., Sánchez-Pérez, N.: Policies and practices of early childhood education and care during the COVID-19 pandemic: Perspectives from five countries. J Child Edu Soc. 2 (2), 200-216, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344094 | Kiadói változat: 8 |
2015 | Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon. Educatio. 3 121-128, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228727 | Kiadói változat: 135 |
2015 | Campbell-Barr, V., Georgeson, J., Vargáné Nagy, A.: The role of Higher Education in forming loving early childhood educators in Hungary and England. HERJ. 4 1-13, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/226182 | kiadói változat: 47 |
2011 | Vargáné Nagy, A., Vincze, T.: Adalékok a két világháború közötti hazai tanárképhez. Educatio. 2 258-264, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120493 | Kiadói változat: 4 |
2009 | Vargáné Nagy, A.: Az emlékeink olyasvalamik, amelyekért hálásnak kell lennünk. Educatio. 4 529-535, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/95662 | Kiadói változat: 31 |