Összes letöltés a DEA-ból: 434
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 209 |
Hungary (HU) | 66 |
Germany (DE) | 21 |
Indonesia (ID) | 21 |
Turkey (TR) | 12 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 8 |
Nepal (NP) | 5 |
Romania (RO) | 5 |
China (CN) | 4 |
Ireland (IE) | 4 |
Pakistan (PK) | 4 |
Finland (FI) | 3 |
Nigeria (NG) | 3 |
Vietnam (VN) | 3 |
Chile (CL) | 2 |
Spain (ES) | 2 |
United Kingdom (GB) | 2 |
Japan (JP) | 2 |
Morocco (MA) | 2 |
Philippines (PH) | 2 |
Austria (AT) | 1 |
Australia (AU) | 1 |
Canada (CA) | 1 |
France (FR) | 1 |
Greece (GR) | 1 |
India (IN) | 1 |
Mexico (MX) | 1 |
Malaysia (MY) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
Poland (PL) | 1 |
Singapore (SG) | 1 |
Thailand (TH) | 1 |
South Africa (ZA) | 1 |
n.a. | 41 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Farkas, J., Czellér, M., Lázár, T., Hajdu, Z., Tar, I.: Interkulturális kompetenciák statisztikai vizsgálata az egyetemi szaknyelvoktatásban. Alk. nyelvész. közl. 16 (1), 186-202, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365686 | Kiadói változat: 11 |
2023 | Valnerné Török, E.: Eine informelle Gruppe der Ungarn in der multikulturellen, urbanen Kultur von Berlin: an Informal Group of Hungarians in the Multicultural, Urban Culture of Berlin. Ethnogr. folklor. Carpathica. 25 (25), 67-86, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360715 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Hajdu, Z., Tar, I., Lázár, T., Farkas, J., Czellér, M.: Parallel teaching and evaluation of employability and foreign language competencies in technical language training. Hum. innov. szle. 14 (1), 108-119, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357200 | Kiadói változat: 13 |
2023 | Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination. Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361507 | post-print: 6 |
2023 | Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students. Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/355800 | Kiadói változat: 28 |
2023 | Mobarak, K., Mohammad, B., Ahmed, H., Hajdu, Z., Popp, J.: The influence of leadership styles on employee performance in telecom companies of Bangladesh. Problems and Perspectives in Management. 21 (3), 671-681, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359587 Folyóirat-mutatók:
Q3 Business and International Management Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous) Q3 Information Systems and Management Q2 Law Q3 Public Administration Q2 Social Sciences (miscellaneous) Q2 Sociology and Political Science Q3 Strategy and Management | kiadói változat: 19 |
2023 | Lázár, T., Farkas, J., Tar, I., Czellér, M.: The interrelationships between students' perceptions of foreign language skills and intercultural communicative competences. J. Lang. Spec. Purpos. 10 31-48, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347509 | Kiadói változat: 65 |
2023 | Lázár, T., Farkas, J., Hajdu, Z., Tar, I., Czellér, M., D'Arrigo, P.: The relations between students` intercultural communication competencies and employability. Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 72-79, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364236 | Kiadói változat: 9 |
2022 | Lázár, T., Hajdu, Z.: How to meet the requirements of organisations for foreign language skills and intercultural communication competencies based on interviews with LSP teachers at the University of Debrecen?. J. Lang. Spec. Purpos. 9 97-107, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/329520 | kiadói változat: 38 |
2022 | Lázár, T.: Szervezetek diplomás pályakezdőkkel szembeni elvárásai nyelvtudás és interkulturális kommunikációs kompetenciák terén. Hum. innov. szle. 13 (1), 55-71, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/336028 | Kiadói változat: 6 |
2017 | Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Bread consumption habits in the gluten free diet. Apstract. 11 (3-4), 113-120, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255504 | kiadói változat: 58 |
2016 | Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Is It Worth Being Socially Responsible?. Apstract. 10 (1), 73-80, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234985 | kiadói változat: 92 |
2016 | Hajdu, Z.: Szakmai tartalom és nyelvtani ismeretek összehangolása a gazdaságtudományi szakfordító képzés tantárgyaiban. Alk. nyelvész. közl. 11 (2), 67-76, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322546 | Kiadói változat: 9 |
2015 | Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: A CSR ismertsége és megjelenése a fogyasztói döntésekben. Táplálkozásmarketing. 2 (2), 15-27, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289222 | kiadói változat: 36 |
2015 | Hajdu, Z.: Gazdasági szaknyelvi ismeretekkel a munkaerőpiacon. Alk. nyelvész. közl. 10 (2), 115-123, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322471 | Kiadói változat: 8 |
2014 | Czellér, M., Hajdu, Z.: Incorporating Blended Learning in Teaching English for Specific Purposes. Economica. 7 (4), 155-163, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322902 | kiadói változat: 30 |