You are here

Statistics

Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 366

Összes letöltés a DEA-ból: 11571

countrydownloads
United States (US)5333
Hungary (HU)2308
China (CN)464
Germany (DE)417
Russia (RU)263
Romania (RO)194
Philippines (PH)170
Hong Kong S.A.R., China (HK)159
United Kingdom (GB)131
Vietnam (VN)112
France (FR)68
Canada (CA)56
Netherlands (NL)56
Malaysia (MY)54
Ukraine (UA)53
Australia (AU)49
South Africa (ZA)49
Ireland (IE)41
Finland (FI)34
Indonesia (ID)31
Singapore (SG)28
Czech Republic (CZ)26
United Arab Emirates (AE)24
Italy (IT)22
Turkey (TR)21
Slovakia (SK)20
India (IN)19
Sweden (SE)19
Israel (IL)17
Nigeria (NG)16
Saudi Arabia (SA)16
Chile (CL)15
Croatia (HR)15
Brazil (BR)14
Thailand (TH)14
Poland (PL)13
Greece (GR)12
Pakistan (PK)12
Japan (JP)11
Kenya (KE)11
Serbia (RS)11
Austria (AT)10
Spain (ES)10
Egypt (EG)9
Lithuania (LT)9
Albania (AL)8
Belgium (BE)8
Bulgaria (BG)7
Ecuador (EC)6
Ethiopia (ET)6
Norway (NO)6
Peru (PE)6
Azerbaijan (AZ)5
Bangladesh (BD)5
Switzerland (CH)5
Uzbekistan (UZ)5
Denmark (DK)4
Jordan (JO)4
Kazakhstan (KZ)4
Macao S.A.R., China (MO)4
Brunei (BN)3
Iraq (IQ)3
Maldives (MV)3
New Zealand (NZ)3
Portugal (PT)3
Slovenia (SI)3
Angola (AO)2
Argentina (AR)2
Costa Rica (CR)2
Estonia (EE)2
Grenada (GD)2
Guyana (GY)2
Lebanon (LB)2
Luxembourg (LU)2
Latvia (LV)2
Morocco (MA)2
Oman (OM)2
Tunisia (TN)2
Andorra (AD)1
Afghanistan (AF)1
Armenia (AM)1
Bosnia and Herzegovina (BA)1
Bahrain (BH)1
Belarus (BY)1
Ivory Coast (CI)1
Algeria (DZ)1
Georgia (GE)1
Honduras (HN)1
Cambodia (KH)1
Sri Lanka (LK)1
Libya (LY)1
Mongolia (MN)1
Mauritius (MU)1
Malawi (MW)1
Mexico (MX)1
Norfolk Island (NF)1
Qatar (QA)1
Rwanda (RW)1
El Salvador (SV)1
Uruguay (UY)1
Zambia (ZM)1
n.a.987
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: Beyond the barriers of deficit orientedness? Comparing distinct teacher approaches of parental involvement.
Brit. J. Relig. Educ. 119 1-19, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
D1 Religious Studies (2023)
kiadói változat: 5
2024Kovács, K., Dobay, B., Halasi, S., Pinczés, T., Tódor, I.: Demands, resources and institutional factors in the work of academic staff in Central and Eastern Europe: results of a qualitative research among university teachers in five countries.
Front. Educ. 8 1-13, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
kiadói változat: 6
2024Ridzig, G., Hrabéczy, A., Hegedűs, G.: Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic.
Cent. Eur. J. Educ. Res. 6 (1), 20-31, 2024.
kiadói változat: 5
2024Kovács, K., Oláh, Á., Pusztai, G.: The role of parental involvement in academic and sports achievement.
Heliyon. 10 (2), 1-8, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2023)
Kiadói változat: 6
2024Schulz, D., Lillo-Navarro, C., Slors, M., Hrabéczy, A., Reuter, M.: Understanding societal challenges: a NeurotechEU perspective.
Front. Neurosci. 18 1-8, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Neuroscience (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 5
2023Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
kiadói változat: 20
2023Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
kiadói változat: 16
2023Pusztai, G., Rosta, G.: Does Home or School Matter More?: The Effect of Family and Institutional Socialization on Religiosity : The Case of Hungarian Youth.
Educ. Sci. 13 (12), 1-18, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 26
2023Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 7
2023Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 9
2023Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
Kiadói változat: 5
2023Szabó, D.: Máté Tóth, A könyvtárak társadalmi szerepei empirikus kutatási adatok tükrében, Szentendre, Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár 2022, ss. 193 ISBN 978-963-7521-91-1.
Fol. Toruniensia. 23 139-145, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Görner, K., Makarowski, R., Predoiu, R., Piotrowski, A., Predoiu, A., Bertollo, M., Di Fronso, S., Malinauskas, R., Vazne, Z., Croitoru, D., Boe, O., Bitang, A., Barbu, D., Miklósi, M., Kovács, K., Vicente-Salar, N.: Stress levels among winter swimmers, firefighters, martial arts athletes in Hungary, Italy, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Slovakia and Spain.
Arch. Budo. 19 213-225, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q3 Sports Science
Kiadói változat: 8
2023Szabó, D., Győri, K., Lajos, P., Pusztai, G.: Szülői bevonódás a digitális nevelésben: szisztematikus szakirodalom-elemzés.
Inform. társad. 23 (3), 98-114, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication
Kiadói változat: 7
2023Miklósi, M., Becker-Pestka, D., Molnár, A.: The Way of Enforcing the Cultural Rights of Prisoners in The Polish and Hungarian Prisons: The Aspects of Creativity.
Creativity Studies. 16 (1), 328-342, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q2 Political Science and International Relations
Q2 Sociology and Political Science
Kiadói változat: 6
2023Pusztai, G., Csók, C.: Views of Teachers and Support Staff at Schools on the Implementation and Development of Family Life Education.
European Journal of Contemporary Education. 12 (4), 1401-1409, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
kiadói változat: 7
2022Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Alter, E., Marincsák, R., Dabney-Fekete, I.: Administrative data analysis of student attrition in hungarian medical training.
BMC Med Educ. 22 (1), 1-10, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Education
Q1 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 25
2022Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása.
Educatio. 31 (1), 85-103, 2022.
Kiadói változat: 7
2022Rácz, C., Kocsis, Z.: A lemorzsolódás előrejelzőinek azonosítása a STEM területek hallgatóinak körében.
Új Munkaügyi Szemle. 3 (4), 43-57, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Rácz, C., Kocsis, Z.: A munka és a tanulmányok kölcsönhatása a STEM területeken.
Opus et educatio. 9 (3), 232-243, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában.
Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022.
(Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019)
kiadói változat: 10
2022Rosta, G., Pusztai, G.: Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására.
Educatio. 31 (3), 425-444, 2022.
Kiadói változat: 5
2022Szabó, D.: Digitális szakadék áthidalása pedagógusok között.
PedActa. 12 (2), 35-41, 2022.
Kiadói változat: 7
2022Predoiu, R., Makarowski, R., Piotrowski, A., Görner, K., Predoiu, A., Malinauskas, R., Bertollo, M., Di Fronso, S., Vazne, Z., Boe, O., Oliveira, R., Miklósi, M., Kovács, K., Ciolcă, C., Badea, D., Vicente-Salar, N., Ciuntea, M., Rawat, S.: Experienced stress among martial arts athletes from selected European Union countries during the 4th wave of the covid-19 pandemic and the frequency of using coping strategies.
Arch. Budo. 18 211-226, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 5
2022Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education.
Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 20
2022Szabó, D.: How Do University Students Get Relevant Information?.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 67-79, 2022.
kiadói változat: 7
2022Casas, T.: How to keep your doctorate on track, insights from students' and supervisors' experiences.
Hung. Educ. Res. J. 12 229-234, 2022.
kiadói változat: 2
2022Casas, T.: International Students' Social Integration Experiences During Their Higher Education in Europe.
Studies in Educational Management. 12 26-35, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Csók, C.: In the footsteps of social pedagogy.
Hung. educ. res. j. 12 (1), 124-129, 2022.
(Ismertetett mű: Charfe, L., Gardner, A. -Social pedagogy and social work /London : Sage., 2019)
Kiadó változat: 6
2022Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 28
2022Berei, E., Pusztai, G.: Learning through Digital Devices-Academic Risks and Responsibilities.
Educ. Sci. 12 (7), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 22
2022Alter, E., Fazekas-Paragh, J., Karácsony, G., Király, M., Pergéné, S., Szentmiklósi, B., Száldobágyi, Á.: Nők a tudományban: a női kutatók helyzete hazai és nemzetközi vonatkozásban.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 68 p., 2022. ISBN: 9789636150662
kiadói változat: 374
2022Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 54
2022Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families.
Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
Kiadói változat: 19
2022Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z.
Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022.
Kiadói változat: 25
2022Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
PedActa. 12 (1), 27-38, 2022.
Kiadói változat: 17
2022Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 9
2022Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 52
2022Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior.
Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 6
2022Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 22
2022Szűcs, T.: The Relationship between Family Milieu and Music Education.
Soc. Sci. 11 (12), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 4
2022Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education.
Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q2 Mathematics (miscellaneous)
Kiadói változat: 22
2021Székely, C.: A Comparison of the Educational Methods of Zoltán Kodály and his Student, Klára Kokas.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 47-52, 2021.
kiadói változat: 35
2021Márkus, E., Miklósi, M., Barabási, T.: Adult Learner's Motivation for Learning from a Comparative Perspective.
The New Educ. Rev. 63 (1), 123-136, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
kiadói változat: 29
2021Polónyi, I.: A felvételi követelmény megváltozásának hatása a felsőoktatás területi rekrutációjára.
Tér társad. 35 (2), 110-124, 2021.
Kiadói változat: 5
2021Kocsis, Z.: A fizetett munkavállalás hatása a felsőoktatási hallgatók egyetemi pályafutására.
Educatio. 30 (1), 135-145, 2021.
kiadói változat: 4
2021Kovács, K.: A hallgatói sportolás szociokulturális és szocializációs háttere.
Civ. szle. 18 (Klsz.), 147-169, 2021.
Kiadói változat: 3
2021Kocsis, Z.: A járványügyi helyzet hatása a hallgatói munkavállalásra.
Belvedere Meridionale. 33 (2), 112-132, 2021.
Kiadói változat: 6
2021Mohammed, P., Casas, T., Saleh, S., Kovács, K.: An International Comparison of Educational Systems: the Columbian, Iraqi and Kurdish cases.
Cent. Eur. J. Educ. Res. 3 (2), 110-120, 2021.
kiadói változat: 3
2021Godó, K.: A Tanítsunk Magyarországért Mentorprogram előkészítő kurzusán résztvevő mentorjelöltek motivációi.
Különleges bánásmód. 7 (2), 21-41, 2021.
kiadói változat: 27
2021Hrabéczy, A.: A tanulási nehézséget tapasztaló hallgatók jellemzői.
Civ. szle. 18 (2), 85-106, 2021.
Kiadói változat: 4
2021Csók, C.: Egy előre bejelentett negatív megtérülés krónikája.
Civ. szle. Különszám (Special Issue) (2), 205-230, 2021.
Kiadói változat: 4
2021Hrabéczy, A.: Establishment and results of the international seminar "The role of television in the education of parents" (1971) based on the notes of Árpád Kiss.
PedActa. 11 (2), 61-66, 2021.
kiadói változat: 14
2021Kocsis, Z.: Features of Student Employment in the Hungarian-Romanian Cross Border Area.
Acta Didact. Napocensia. 14 (1), 188-202, 2021.
kiadói változat: 11
2021Kocsis, Z., Kovács, K., Varha, N., Nikon, N., Hvozdetska, B.: Felsőoktatási hallgatók munkavállalása és migrációs tervei egy nemzetközi összehasonlítás tükrében.
Civ. szle. 2 185-205, 2021.
Kiadói változat: 4
2021Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói eredményesség szektorközi összehasonlításban = Effectivenes of Students in Cross-Sectoral Comparison.
Civ. szle. 18 (Klsz.), 51-66, 2021.
Kiadói változat: 8
2021Alter, E., Kocsis, Z.: Hallgatói munkavállalás a STEM területeken.
Új Munkaügyi Szemle. 2 (4), 67-79, 2021.
Kiadói változat: 6
2021Bánki, B., Hegedűs, R.: Játék jelentősége: a tanulásban akadályozottakkal foglalkozó gyógypedagógusok és többségi pedagógusok játékhasználata a tanítási órákon.
Különleges bánásmód. 7 (3), 7-26, 2021.
kiadói változat: 30
2021Csók, C.: Kasztosodott felsőoktatási struktúra? A várható kereset megtartó ereje a felsőoktatásban.
Pedagógusképzés. 20 (4), 5-29, 2021.
Kiadói változat: 5
2021Forray, R., Kozma, T.: Közösségi tanulás járvány idején.
Educatio. 30 (1), 36-49, 2021.
kiadói változat: 40
2021Pusztai, G., Győri, K.: Learning Alone: a kapcsolati beágyazódás vizsgálata a távolléti oktatás alatt.
Educatio. 30 (1), 112-124, 2021.
kiadói változat: 2
2021Hegedűs, G.: Learning English through Shadow Education: Exploring Participants' Motives and Experiences.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 66-77, 2021.
kiadói változat: 13
2021Rébay, M.: Learning Languages among Aristocrats in Hungary (1867-1918).
Espacio, Tiempo y Educación. 8 (2), 189-210, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q2 History
Q3 Philosophy
Q4 Sociology and Political Science
Kiadói változat: 7
2021Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area.
New Educ. Rev. 65 149-161, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Kiadói változat: 39
2021Polónyi, I.: Pandémiás oktatás.
Educatio. 30 (1), 3-21, 2021.
kiadói változat: 20
2021Buda, A., Czékmán, B.: Pandemic and Education.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (3), 1-10, 2021.
kiadói változat: 30
2021Hornyák, Á.: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. (2019). Innovation in education.
Hung. Educ. Res. J. 11 (3), 336-337, 2021.
(Ismertetett mű: Polonyi, T., Abari, K., & Szabo, F. -Innovation in education /Debrecen: Oriold és Társai, 2019)
Kiadói változat: 5
2021Casas, T.: Professional subjectivities in ELT & the dichotomy inclusion-exclusion.
Hung. educ. res. j. 11 (3), 283-296, 2021.
kiadói változat: 3
2021Godó, K.: Recenzió "A mentális betegség bélyege" című könyvről.
Különleges bánásmód. 7 (2), 129-131, 2021.
(Ismertetett mű: Sztancsik Veronika. -A mentális betegség bélyege /Budapest : Oriold és Társai Kft., 2019)
kiadói változat: 16
2021Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
kiadói változat: 39
2021Chrappán, M.: Researching private supplementary tutoring: Methodological lessons from diverse cultures.
Hung. educ. res. j. 11 (2), 218-221, 2021.
kiadói változat: 13
2021Lehotka, I.: Shadow Education in Myanmar: Private supplementary tutoring and its policy implications.
Hung. Educ. Res. J. 11 (2), 222-224, 2021.
(Ismertetett mű: Bray, M. Kobakhidze, M. N., Kwo, O. -Shadow Education in Myanmar. Private supplementary tutoring and its policy implications /Hong Kong: Comparative Education Research Centre : The University of Hong Kong and UNESCO, 2020)
kiadói változat: 17
2021Hrabéczy, A.: Students in Hungarian Higher Education and Their Perception of Dificulties During Their Studies.
Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 101-113, 2021.
kiadói változat: 1
2021Engler, Á., Markos, V., Dusa, Á.: Szülői segítségnyújtás a jelenléti és távolléti oktatás idején.
Educatio. 30 (1), 72-87, 2021.
kiadói változat: 20
2021Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence.
Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
kiadói változat: 60
2021Papp, D., Győri, K., Kovács, K., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching.
Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021.
kiadói változat: 73
2021Makarowski, R., Piotrowski, A., Predoiu, R., Görner, K., Predoiu, A., Mitrache, G., Malinauskas, R., Vicente-Salar, N., Vazne, Z., Cherepov, E., Miklósi, M., Kovács, K., Pelin, R., Nikkhah-Farkhani, Z., Boe, O., Rawat, S., Deshpande, A., Plopa, M., Plopa, W.: The English-speaking, Hungarian, Latvian, Lithuanian, Romanian, Russian, Slovak, and Spanish adaptations of Makarowski's Stimulating and Instrumental Risk Questionnaire for martial arts athletes.
Arch. Budo. 17 1-33, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 127
2021Makarowski, R., Görner, K., Piotrowski, A., Predoiu, R., Predoiu, A., Mitrache, G., Malinauskas, R., Vicente-Salar, N., Vazne, Z., Bochaver, K., Cherepov, E., Hamzah, I., Nikkhah-Farkhani, Z., Miklósi, M., Kovács, K., Pelin, F., Boe, O., Rawat, S., Deshpande, A., Plopa, M.: The Hungarian, Latvian, Lithuanian, Polish, Romanian, Russian, Slovak, and Spanish, adaptation of the Makarowski's Aggression Questionnaire for martial arts athletes.
Arch. Budo. 17 75-108, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 10
2021Forray, R., Kozma, T.: The locals and their new university: A case study of social innovation.
Hung. educ. res. j. [Epub ahead of print] 1-15, 2021.
kiadói változat: 41
2021Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 48
2021Radócz, J.: Wind Bands for Hungarian Community Music.
Cent. Eur. j. educ. res. 3 (1), 90-97, 2021.
kiadói változat: 2
2020Kozma, K., Ceglédi, T.: "Akinek van bátorsága a gesztenyét lebontani": Reziliens életúttal a pedagógus pályán.
Acta med. sociol. 11 (31), 85-101, 2020.
Kiadói változat: 5
2020Rébay, M.: A cserkészlányok Magyarországon 1930-1931-ben: A Cserkészlányok Lapjának első két évfolyama.
Per Aspera ad Astra. 7 (2), 80-95, 2020.
kiadói változat: 52
2020Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Hermann, C., Deákné, O., Győri, K.: A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban.
Mesterséges intelligencia 2 (1), 95-109, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Kocsis, Z.: A duális képzés eredményességre gyakorolt hatása.
Opus et educatio. 7 (1), 80-91, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Kocsis, Z.: A duális képzés hatékonysága és a képzéssel való elégedettség egy komplex kutatás tükrében.
Új Munkaügyi Szemle. 1 (3), 64-77, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Kocsis, Z.: A hallgatói munkavállalás mint a lemorzsolódás egyik lehetséges tényezője.
Educatio. 29 (2), 295-304, 2020.
kiadói változat: 33
2020Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions.
Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 57
2020Kozma, T.: Amerika útja a 21. századba.
Debr. szle. 1 128-132, 2020.
(Ismertetett mű: Zsigmond Anna. -Kultúra és hatalom: Amerika útja a 21. századba /Budapest : Gondolat, 2019. -268 o. -)
kiadói változat: 10
2020Buda, A., Szabó, J., Erdei, G.: A pandémiás helyzet hatása az oktatásra a Debreceni Egyetemen.
Opus et educatio. 7 (4), 423-431, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Brezsnyánszky, L.: A pedagógia és a pszichológia együttélési formái a Debreceni Egyetemen.
Educatio. 29 (4), 606-617, 2020.
kiadói változat: 29
2020Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében.
Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 29
2020Polónyi, I.: Az árnyékoktatás oktatásgazdasági közelítésben.
Educatio. 29 (2), 188-204, 2020.
kiadói változat: 24
2020Kocsis, Z.: Az elmélet és a gyakorlat találkozása.
Metszetek. 9 (2), 162-166, 2020.
(Ismertetett mű: Fényes Hajnalka, Mohácsi Márta. -Munkaerőpiac és emberi tőke : elmélet és gyakorlat /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2019. -123 p. -)
kiadói változat: 4
2020Békési, Z., Kovács, K.: Az e-sportolók csoportjellemzőinek feltárása.
Inform. társad. 20 (1), 29-49, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication
Kiadói változat: 4
2020Forray, R., Kozma, T.: Befogadók vagy jogvédők?.
Educatio. 29 (3), 339-349, 2020.
kiadói változat: 13
2020Barabás, A., Bacskai, K.: Correlation Between Educational Performance, Family Background and Settlement Type in Covasna County, Romania.
Central European Journal of Educational Research. 2 (3), 62-69, 2020.
Kiadói változat: 5
2020Engler, Á., Kozek, L., Németh, D.: Családi életre nevelés Magyarországon.
Iskolakultúra. 30 (6), 52-66, 2020.
kiadói változat: 75
2020Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére.
Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 3
2020Kocsis, Z.: Fényes, H., & Mohácsi, M. (2019). Labour market and human capital. Theory and practice. [Munkaerőpiac és emberi tőke. Elmélet és gyakorlat]. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiado.
Hung. educ. res. j. 10 (1), 97-100, 2020.
(Ismertetett mű: Fényes, H., Mohácsi, M. -Labour market and human capital. Theory and practice. [Munkaerőpiac és emberi tőke. Elmélet és gyakorlat] /Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2019. -123 p. -)
Kiadói változat: 6
2020Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében.
Iskolakultúra. 30 (11), 3-23, 2020.
Kiadói változat: 4
2020Piotrowski, A., Miklósi, M., Serragiotto, S.: Foreigners in prisons in Italy, Poland and Hungary in the context of the great contemporary migration.
Resocjalizacja Polska. 19 165-178, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students.
J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Philosophy
Q1 Religious Studies
Kiadói változat: 66
2020Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban.
PedActa. 10 (1), 59-72, 2020.
kiadói változat: 5
2020Polónyi, I.: Harmadik csapás.
Iskolakultúra. 30 (10), 25-37, 2020.
Kiadói változat: 4
2020Chrappán, M., Kopp, E., Pesti, C.: Initial Teacher Education in Hungary: Issues, Policies, Practices.
Eastern European Journal of Transnational Relations. 4 (1), 49-74, 2020.
Kiadói változat: 10
2020Csók, C.: Labour Market Characteristics of Helping Professionals.
Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 66-75, 2020.
kiadói változat: 28
2020Polónyi, I.: Lefelé az alagsorba.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 3-19, 2020.
Kiadói változat: 4
2020Fényes, H., Paksi, V., Tardos, K., Markos, V., Szigeti, F.: Magyar kutatók külföldön: a női és férfi karrierutak főbb jellemzői.
Metszetek. 9 (4), 23-48, 2020.
kiadói változat: 16
2020Győri, K., Papp, D.: MinecraftEDU - Van-e relevanciája a videójátékokkal történő oktatásnak?.
Mesterséges intelligencia. 2 (2), 23-33, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Fényes, H., Pusztai, G.: Nemi szerepattitűdök és vallásosság a felsőoktatási hallgatók körében.
Szociol. Szle. 30 (1), 49-69, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 7
2020Dabney-Fekete, I.: Nemzetköziesedő tudomány: A felsőoktatásban dolgozó oktatók nemzetközi aktivitása.
Center for Higher Education Research and Development - Hungary (CHERD-H), Debrecen, 198 p., 2020. ISBN: 9786156012012
kiadói változat: 12
2020Hornyák, Á.: Schleifer, D., Rinehart, C., & Yanisch, T. (2017). Teacher collaboration in perspective: A guide to research.
Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 95-96, 2020.
(Ismertetett mű: Teacher collaboration in perspective. A guide to research / Schleifer, D., Rinehart, C., Yanisch, T. -San Francisco : Public Agenda, 2017)
Kiadói változat: 8
2020Casas, T., Mohammed, P., Saleh, S.: Students' Motivations to Study Abroad: The Case of International Students at the University of Debrecen.
Cent. Eur. J. Educ. Res. 2 (1), 76-81, 2020.
kiadói változat: 4
2020Buda, A.: Stumbling Blocks and Barriers to the Use of ICT in Schools: A Case Study of a Hungarian Town.
Informatics in Education. 19 (2), 159-179, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication
Q2 Computer Science Applications
Q2 Education
Kiadói változat: 6
2020Engler, Á.: Távolléti oktatás a családok aspektusából.
Civ. szle. 17 (Spec), 117-132, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers.
Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020.
kiadói változat: 53
2020Engler, Á., Kozek, L., Németh, D.: The Concept and Practice of Family Life Education.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (3), 55-61, 2020.
kiadói változat: 2
2020Rébay, M.: The Kalksburg Jesuit Secondary Grammar School And Its Polish Pupils (1856-1938).
Studia Paedagogica Ignatiana. 23 (3), 149-178, 2020.
kiadói változat: 30
2020Godó, K., Ceglédi, T., Kiss, A.: The Mentoring's Role among Alumni Students of István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 36-52, 2020.
kiadói változat: 15
2020Szigeti, F.: The perspectives of the doctoral students of the University of Debrecen related to migration.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 103-111, 2020.
kiadói változat: 7
2020Lehotka, I.: Villanófényben az árnyékoktatás.
Educatio. 29 (2), 316-319, 2020.
(Ismertetett mű: Young Chun Kim, Jung-Hoon Jung. -Shadow Education as Worldwide Curriculum Studies /Cham : Palgrave Macmillan, 2019. -xi, 212 p. -)
kiadói változat: 16
2020Lehotka, I.: Zenehallgatási anyag és az ehhez kapcsolódó megfigyelési szempontok az alsó tagozat általános tantervű osztályainak ének-zene tankönyvei alapján.
Iskolakultúra. 30 (3), 96-112, 2020.
kiadói változat: 2
2019Csók, C.: "Rögös út vezet a csillagokig", avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben.
Iskolakultúra. 29 (4-5), 115-118, 2019.
(Ismertetett mű: Ceglédi Tímea. -Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban /Debrecen : Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, 2018)
kiadói változat: 10
2019Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults.
Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
kiadói változat: 51
2019Polónyi, I.: Anomáliák a felsőoktatás-finanszírozásban.
Iskolakultúra. 29 (6), 88-95, 2019.
kiadói változat: 32
2019Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás.
Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019.
kiadói változat: 25
2019Zolnai, E.: Az angol szakképzési és továbbképzési reformok a Brexit árnyékában.
Educatio. 28 (2), 284-299, 2019.
kiadói változat: 42
2019Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education.
Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019.
kiadói változat: 65
2019Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe.
Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 57
2019Hrabéczy, A.: Discovering factors influencing study success of students with disabilities and learning difficulties in an interview study.
Acta med. sociol. 10 (28), 31-44, 2019.
kiadói változat: 3
2019Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
kiadói változat: 93
2019Polónyi, I.: Egyetemek és régiójuk: különös tekintettel a Debreceni Egyetemre.
Debr. Szle. 1 23-34, 2019.
kiadói változat: 16
2019Rébay, M.: Foreign Connections of Hungarian Scouts (especially as Witnessed by the Journal Magyar Cserkész 1938/39).
Historia provinciae. 3 (4), 1132-1173, 2019.
kiadói változat: 65
2019Polónyi, I.: Hallgatói rekrutáció, képzési szerkezet és munkaerő-piaci illeszkedés a vidéki tudományegyetemeken.
Köz-Gazdaság. 16 (1), 30-45, 2019.
kiadói változat: 26
2019Hornyák, Á.: Learning communities and social innovations. Region and Education XII..
Hung. Educ. Res. J. 9 (4), 735-737, 2019.
(Ismertetett mű: eds. Márkus Edina, Kozma Tamás. -Learning communities and social innovations. Region and Education XII. /Debrecen : CHERD-DUPress, 2019)
Kiadói változat: 5
2019Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében.
Orv. hetil. 160 (21), 829-834, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 10
2019Pusztai, G., Kovács, K., Hegedűs, R.: Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap.
Educatio. 28 (4), 737-754, 2019.
kiadói változat: 110
2019Lehotka, I.: Music listening in Hungarian education: Possibilities in formal and non-formal education of music listening.
Hung. Educ. Res. J. 9 (1), 100-106, 2019.
kiadói változat: 30
2019Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q2 Education
kiadói változat: 38
2019Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
kiadói változat: 44
2019Forray, R., Kozma, T.: R&D partnership: The CEE story of the "Comprehensive Movement".
Hung. educ. res. j. 9 (4), 721-725, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Kovács, K., Müller, A.: Rizikó-magatartással jellemezhető hallgatók tanulmányi kockázatai.
Acta Med. Sociol. 10 (28), 63-78, 2019.
kiadói változat: 13
2019Kerekes, R.: Stromquist, N. P.: The global status of teachers and the teaching profession.
Hung. educ. res. j. 9 (3), 581-588, 2019.
(Ismertetett mű: Nelly P. Stromquist. -The global status of teachers and the teaching profession /Brussels : Education International, 2018. -)
kiadói változat: 5
2019Hornyák, Á.: Szell, K. (Ed.). (2018). Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools]. Szeged, Belvedere.
Hung. Educ. Res. J. 9 (3), 574-576, 2019.
(Ismertetett mű: ed. Szell, K. -Iskolai legkor es eredmenyesseg [School atmosphere and efficiency. Focus on resilience and endangered schools] /Szeged : Belvedere, 2018)
Kiadói változat: 14
2019Kovács, K.: Tanulmányaikban (is) kitartóbbak a sportolók?.
Educatio. 28 (1), 174-182, 2019.
kiadói változat: 23
2019Buda, A.: Teachers' attitudes in terms of using ICT at school.
Opus et educatio. 6 (4), 458-469, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out.
Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019.
kiadói változat: 74
2019Tóth, D., Szemerszki, M., Ceglédi, T., Máté-Szabó, B.: The different patterns of the dropout according to the level and the field of education.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 257-269, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
kiadói változat: 144
2019Csók, C.: The responsibility of higher education.
Acta Med. Sociol. 10 (28), 24-30, 2019.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella; Bocsi Veronika; Ceglédi Tímea. -A felsőoktatás (hozzáadott) értéke /Nagyvárad; Budapest : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution; Új Mandátum Könyvkiadó, 2016)
kiadói változat: 45
2019Pusztai, G.: The role of intergenerational social capital in diminishing student attrition.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 20-26, 2019.
Kiadói változat: 8
2019Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Vallási szocializáció vizsgálata fiatal felnőttekkel készített interjúk tükrében.
Szociol. Szle. 29 (3), 80-97, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 9
2019Polónyi, I.: Versenyben a felzárkózásért.
Educatio. 28 (1), 3-20, 2019.
kiadói változat: 27
2019Polónyi, I.: Vigaszág vagy királyi út.
Educatio. 28 (4), 767-782, 2019.
kiadói változat: 12
2018Kovács, K.: A Comparison of Factors Influencing Health Risk Behaviour of College Students in the Countries of the Carpathian Basin.
Eur. J. Ment. Health. 13 (2), 184-210, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Health (social science)
Q4 Psychiatry and Mental Health
Q4 Psychology (miscellaneous)
Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 4
2018Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
Kiadói változat: 70
2018Fényes, H., Markos, V.: A felsőoktatási hallgatók önkéntessége és a hallgatók családterveinek összefüggései.
Demográfia. 61 (4), 293-320, 2018.
Kiadói változat: 210
2018Kovács, K., Pusztai, G., Kovács, K., Nagy, B.: A felsőoktatási társas integráció és a hallgatói egészségmagatartás kapcsolata.
PedActa. 8 (1), 41-50, 2018.
kiadói változat: 119
2018Markos, V.: A fogadószervezetek koordinátorainak tapasztalatai az iskolai közösségi szolgálatról.
Iskolakultúra. 28 (3-4), 12-27, 2018.
Kiadói változat: 24
2018Polónyi, I.: A gazdaságtudomány az ötvenes évektől a rendszerváltásig: Szubjektív áttekintés a magyar gazdaságtudomány másfél emberöltőjéről.
Educatio. 27 (1), 46-63, 2018.
Kiadói változat: 5
2018Héjja, B., Joó, O.: Agnes Engler (2014): Student dimensions- the mature students of higher education. Debrecen:CHERD.
Hung. Educ. Res. J. 8 (2), 141-144, 2018.
(Ismertetett mű: Engler Ágnes. -Hallgatói metszetek. A felsőoktatás felnőtt tanulói. /Debrecen : CHERD, 2014)
kiadói változat: 4
2018Polónyi, I.: A hátrányos helyzetű kistérségekben élő fiatalok felsőoktatásba kerülésének esélyei.
Stat szle. 96 (10), 1001-1019, 2018.
kiadói változat: 85
2018Héjja, B.: Alkoholfogyasztás, dohányzási szokások, valamint tudatállapot-módosító szerek használata zeneművészeti szakgimnazisták között.
PedActa. 8 (2), 51-60, 2018.
kiadói változat: 24
2018Polónyi, I.: A magyar innováció nemzetközi összehasonlításban.
Educatio. 27 (2), 161-176, 2018.
Kiadói változat: 5
2018Kovács, K., Bocsi, V.: A szabadidő mintázatai a középiskolákban.
Metszetek. 7 (3), 64-78, 2018.
kiadói változat: 38
2018Polónyi, I.: Az aranykor és leáldozása: '68 korszaka.
Educatio. 27 (3), 391-404, 2018.
kiadói változat: 80
2018Héjja, B.: A zeneművészeti szakgimnazista tanulók iskolaválasztási motivációi.
Iskolakultúra. 1-2 104-117, 2018.
kiadói változat: 2
2018Markos, V.: Az önkéntes és fizetett munkát végző hallgatók családi hátterének és munkaérték preferenciáinak vizsgálata.
PedActa. 8 (2), 1-16, 2018.
Kiadói változat: 32
2018Demeter-Karászi, Z.: Bacskai Katinka szerk. 2017: A felekezeti oktatás új negyedszázada (Recenzió) = Katinka Bacskai ed. 2017: A new Quarter of a century in the church-run education (Book review).
PedActa. 8 (1), 91-92, 2018.
(Ismertetett mű: szerk. Bacskai Katinka. -A felekezeti oktatás új negyedszázada :tanulmányok Pusztai Gabriella tiszteletére /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2017. -279 p. -)
Kiadói változat: 5
2018Czékmán, B., Kiss, J.: Coding without (Age)Limits? Experiences with BBC Micro: Bit in Primary School.
Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 112-115, 2018.
kiadói változat: 12
2018Fehér, P., Czékmán, B., Aknai, D.: Complex competency development with augmented reality supported digital storytelling.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 93-96, 2018.
kiadói változat: 4
2018Kozma, T.: Csákó Mihály (1941-2019).
Educatio. 27 (3), 369, 2018.
Kiadói változat: 65
2018Bátfai, N., Besenczi, R., Szabó, J., Jeszenszky, P., Buda, A., Jármi, L., Lovas, R., Pál, M., Bogacsovics, G., Kovács, E.: DEAC-Hackers: játszó hackerek, hackelő játékosok.
Inform Társad. 18 (1), 132-146, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Communication
kiadói változat: 159
2018Czékmán, B., Kiss, J.: Digitális eszközök használata az osztálytermekben. Egy BBC micro:bites projekt tapasztalatai.
Educatio. 27 (1), 111-120, 2018.
Kiadói változat: 83
2018Markos, V.: Duguid, F., Mundel, K., & Schugurensky, D. (2017): Volunteer Work, Informal Learning and Social Action. Rotterdam/Boston/Taipei: Sense Publishers..
Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 120-122, 2018.
Kiadói változat: 55
2018Máté-Szabó, B.: Erzsebet Kazarjan (2013): Higher Level Vocational Training and mobility, or the morals of a research.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 105-108, 2018.
(Ismertetett mű: Erzsebet Kazarjan. -Higher Level Vocational Training and mobility, or the morals of a research /Budapest : Eötvös Kiadó, 2013)
kiadói változat: 36
2018Rusinné Fedor, A., Engler, Á., Markos, V.: Fiatalok életcéljai és munkavállalási tervei egy kelet-magyarországi vizsgálat tükrében.
Acta Med. Sociol. 9 (26), 5-20, 2018.
kiadói változat: 63
2018Szabó, J.: Gamerek az iskolában.
Inform. társad. 18 (1), 120-130, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Communication
kiadói változat: 44
2018Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetségek útja a felsőoktatásban: szülői tényezők a reziliencia ígérete mögött.
Különleges Bánásmód. 4 (5), 35, 2018.
kiadói változat: 14
2018Kovács, K., Lenténé Puskás, A., Moravecz, M., Rábai, D., Bácsné Bába, É.: Institutional Environment of Students' Sports Activities in Central Europe.
Hung. Educ. Res. J. 8 (2), 50-68, 2018.
Kiadói változat: 24
2018Cséke, K.: Laszlo Braun, Istvan Csernicsko & Jozsef Molnar (2010). Hungarian Speaking Romani People in Subcarpathia. Uzhhorod: PoliPrint Ltd..
HERJ. 8 (2), 145-147, 2018.
(Ismertetett mű: Laszlo Braun, Istvan Csernicsko & Jozsef Molnar. -Hungarian Speaking Romani People in Subcarpathia. /Uzhhorod : PoliPrint Ltd, 2010)
kiadói változat: 11
2018Kozma, T.: Nevelésszociológiától az oktatáskutatásig - és tovább?: Amerikai nevelésszociológusok önéletrajzai.
Educatio. 27 (1), 145-149, 2018.
Kiadói változat: 82
2018Polónyi, I.: Oktatás és gazdasági fejlődés I..
Köz-Gazdaság. 13 (4), 25-38, 2018.
kiadói változat: 32
2018Miklósi, M.: Questions of the Validation of Previously Acquired Knowledge in the European Union.
Hung. Educ. Res. J. 3 101-105, 2018.
kiadói változat: 5
2018Hrabéczy, A.: Sajátos nevelési igényű hallgatók eredményessége és esélyegyenlősége a felsőoktatásban.
Különleges bánásmód. 4 (5), 48-49, 2018.
Kiadói változat: 3
2018Csók, C.: Segítő szakemberek a munka világában.
Különleges bánásmód. 4 (Különszám), 47, 2018.
kiadói változat: 17
2018Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
kiadói változat: 37
2017Bacskai, K., Pándy, Á.: A Denomination-based Description of Church- run Primary Schools: before and after the 2011 Expansion.
Hung. Educ. Res. J. 7 (Suppl.), 207-219, 2017.
kiadói változat: 21
2017Markos, V.: A felsőoktatási hallgatók önkéntességtípusai.
Educatio. 26 (1), 113-120, 2017.
Kiadói változat: 63
2017Támba, R.: A gyermek a természetben: a fürdés és a víz motívuma a 19. század második felének, illetve a Szolnoki Művésztelep néhány alkotójának gyermekábrázolásain.
Gyermeknevelés. 2017 (1), 17-42, 2017.
kiadói változat: 37
2017Polónyi, I.: A válasz: az IKT az iskolában - de mi volt a kérdés?.
Educatio. 26 (2), 257-271, 2017.
Kiadói változat: 5
2017Szűcs, T.: A zenetanulás és hatásai egy debreceni vizsgálat alapján.
Educatio. 26 (3), 471-482, 2017.
Kiadói változat: 48
2017Kenyeres, A.: Az iskolai végzettség hatása a felnőttek televíziós dokumentumfilmekből történő tanulási aktivitására.
Educatio. 26 (4), 669-677, 2017.
kiadói változat: 96
2017Polónyi, I., Tóth, D.: Békából királyfi: A kihelyezett képzéstől a közösségi felsőoktatási képzési központig.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 3-10, 2017.
kiadói változat: 43
2017Csók, C.: Eredményesség felsőfokon, avagy a siker titka.
PedActa. 7 (2), 93-96, 2017.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella, Kovács Klára. -Ki eredményes a felsőoktatásban? /Nagyvárad : Partium Könyvkiadó; Personal Problems Solution ; Budapest : Új Mandátum Könyvkiadó, 2015)
kiadói változat: 18
2017Markos, V.: Fiatalok állampolgári elköteleződésének egyéni és kontextuális hatásai.
Educatio. 26 (1), 146-148, 2017.
Kiadói változat: 65
2017Novák, I., Morvai, L.: Fiatalok nyelvtanulásának életkori és társadalmi összefüggései.
PedActa. 7 (1), 47-58, 2017.
Kiadói változat: 15
2017Polónyi, I.: Finanszírozási libikóka.
Educatio. 26 (4), 603-624, 2017.
Kiadói változat: 5
2017Joó, O., Héjja, B.: Gabriella Pusztai (2009): The social capital and school career. [A tarsadalmi toke és az iskolai palyafutas]. Budapest: New Mandate Publishing House. [Uj Mandatum Kiado.].
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 99-102, 2017.
(Ismertetett mű: Pusztai Gabriella. -A társadalmi tőke és az iskolai pályafutás /Budapest : Új Mandátum Lap- és Könyvkiadó, 2009)
kiadói változat: 5
2017Buda, A.: Hatottak-e az IKT-eszközök a pedagógusok munkájára?.
Educatio. 26 (2), 216-229, 2017.
kiadói változat: 45
2017Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students.
Eur. J. Ment. Health. 12 135-151, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Health (social science)
Q4 Psychiatry and Mental Health
Q4 Psychology (miscellaneous)
Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 3
2017Hegedűs, R.: Magyar hátrányos helyzetű középiskolások teljesítménye és iskoláik jellemzői.
PedActa. 7 (1), 69-80, 2017.
kiadói változat: 27
2017Szűcs, T.: Opportunities for Elementary Level Music Education in the Partium Region.
Hung. Educ. Res. J. 7 (1), 103-111, 2017.
kiadói változat: 20
2017Tódor, I.: Protestáns középiskolák Székelyföldön.
Hung. Educ. Res. J. 7 (2), 95-104, 2017.
kiadói változat: 24
2017Pusztai, G., Kovács, K., Kovács, K., Nagy, B.: The effect of campus environment on students' health behaviour in four Central European countries.
J. Soc. Res. Policy. 8 (1), 125-138, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
kiadói változat: 72
2017Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary.
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017.
kiadói változat: 37
2017Czékmán, B., Kiss, J., Tóth, Z.: Tudásszerkezet-vizsgálat online szóasszociációs teszttel.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 56-65, 2017.
kiadói változat: 34
2016Miklósi, M.: A büntetés-végrehajtási szervezet reintegrációs tevékenységeinek új rendszere.
Iskolakultúra. 26 (5), 48-62, 2016.
kiadói változat: 57
2016Engler, Á., Márkus, E.: A formális és nem formális felnőttkori tanulás térségi vetületei.
Educatio. 25 (2), 170-183, 2016.
kiadói változat: 37
2016Polónyi, I.: A hazai emberi erőforrások ma és holnap.
Educatio. 25 (4), 481-495, 2016.
Kiadói változat: 5
2016Kozma, T.: A jövő iskolája projekt.
Educatio. 25 (4), 558-574, 2016.
kiadói változat: 17
2016Tóth, D.: A közösségi felsőoktatási képzési központok az északkeleti peremeken.
Iskolakultúra. 26 (6), 115-122, 2016.
Kiadói változat: 3
2016Hegedűs, R.: A LeaRn index és a tanulói teljesítmény területi összefüggése.
Educatio. 25 (2), 268-277, 2016.
kiadói változat: 17
2016Polónyi, I.: A magyar emberi erőforrás fejlettsége - két nemzetközi mutató tükrében.
Iskolakultúra. 26 (7-8), 3-13, 2016.
kiadói változat: 36
2016Polónyi, I.: A neveléstudomány helyzetéről.
Iskolakultúra. 26 (4), 3-19, 2016.
kiadói változat: 57
2016Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016.
kiadói változat: 81
2016Fónai, M., Szigeti, F.: A Nyíregyházán tanuló fiatalok képzettsége és oktatással kapcsolatos tervei.
Acta Med. Sociol. 7 (21-22), 29-47, 2016.
kiadói változat: 34
2016Markos, V.: A nyíregyházi középiskolás diákok iskolai közösségi szolgálattal kapcsolatos tapasztalatainak vizsgálata.
Párbeszéd. 3 (4), 1-14, 2016.
Kiadói változat: 26
2016Györgyi, Z.: A szakképzés finanszírozása - Európai kitekintés.
Educatio. 1 11-26, 2016.
kiadói változat: 13
2016Támba, R.: A tanulás és az iskolás gyermek motívuma a szolnoki művésztelep festészetében.
Educatio. 25 (2), 284-290, 2016.
kiadói változat: 6
2016Kozma, T.: A tanulás térformáló ereje.
Educatio. 25 (2), 161-169, 2016.
kiadói változat: 30
2016Erdei, G.: A tanuló régió.
Educatio. 2 291-293, 2016.
Kiadói változat: 3
2016Sebestyén, K.: Auf die Spuren der rätselhaften Lehrbuchlisten: was zeigen die Zahlen uns darin?.
Acta Univ. Sapientiae, Ser. Philol. 8 (3), 149-168, 2016.
Kiadói változat: 26
2016Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében.
Orv. hetil. 157 (44), 1762-1768, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 82
2016Sebestyén, K.: Book review: Tichy, Ellen & Ilse, Viktoria (eds.) (2014): Deutsch in Mittelosteuropa nach 1989. 25 Jahre Germanistikstudiengänge, Deutschlehrerausbildung, DaF-Lehrwerke und DaF-Unterricht.
HERJ. 6 (1), 108-111, 2016.
(Ismertetett mű: eds. Ellen Tichy, Viktoria Ilse. -Deutsch in Mittelosteuropa nach 1989. 25 Jahre Germanistikstudiengänge, Deutschlehrerausbildung, DaF-Lehrwerke und DaF-Unterricht /Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014)
kiadói változat: 22
2016Kozma, T., Tőzsér, Z.: Education and Transition in Hungary: Policy and Research in the Process of Transformation, 1988-2004.
Hung. educ. res. j. 6 (2), 23-42, 2016.
kiadói változat: 58
2016Kardos, K.: Felekezeti szakkollégiumok.
Educatio. 3 372-383, 2016.
kiadói változat: 4
2016Polónyi, I.: Felsőoktatás a koncepciók keresztútján.
Köz-Gazdaság. 11 (2), 209-222, 2016.
kiadói változat: 10
2016Markos, V., Kovács, K.: Hajnalka Fenyes (ed.) (2015). Volunteering and new type of volunteering among the higher education students.
Hung. Educ. Res. J. 6 (3), 135-138, 2016.
Kiadói változat: 14
2016Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education.
PedActa. 6 (2), 41-50, 2016.
kiadói változat: 39
2016Buda, A.: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: Utószó a IX. Kiss Árpád Emlékkonferenciához.
Debr. szle. 24 (1), 88-90, 2016.
kiadói változat: 13
2016Pusztai, G., Dabney-Fekete, I., Dusa, Á., Varga, E.: Knowledge Brokers in the Heart of Europe: International Student and Faculty Mobility in Hungarian Higher Education.
HERJ. 6 (1), 60-75, 2016.
Kiadói változat: 110
2016Pusztai, G.: Kozma Tamas (2016). The moment. Essay on education research. [A pillanat: essze az oktataskutatasrol.] Budapest: UMKHTSTART.
Hung. Educ. Res. J. 6 (1), 124-126, 2016.
kiadói változat: 119
2016Markos, V.: Közösségi szolgálat vagy önkéntesség?.
Educatio. 25 (3), 444-450, 2016.
kiadói változat: 44
2016Zolnai, E., Balogh, E., Barnucz, N., Fónai, M., Hüse, L.: Lehetőség, kihívás vagy akadály?: A közoktatás integrációs feladatai, nemzetközi kitekintés és a magyarországi helyzetkép.
Különleges bánásmód. 2 (2), 5-21, 2016.
Kiadói változat: 13
2016Szigeti, F.: Nyíregyházán tanuló fiatalok továbbtanulási aspirációja.
Educatio. 25 (4), 629-636, 2016.
kiadói változat: 25
2016Szigeti, F., Barnucz, N.: Quality of Life Nyiregyhaza: District 2015.
HERJ. 6 (4), 117-120, 2016.
(Ismertetett mű: szerk. Hüse Lajos, Takács Péter. -Acta Medicinae et Sociologica 6. évfolyam 18-19. szám 2015 /Nyíregyháza : Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, 2015. -255 p. -)
Kiadói változat: 13
2016Hegedűs, R.: Schools on the margin of the society: Teachers of low status students.
Hung. educ. res. j. 6 (3), 131-134, 2016.
(Ismertetett mű: Bacskai Katinka. -Iskolák a társadalom peremén /Szeged : Belvedere Kiadó, 2015)
kiadói változat: 10
2016Máté-Szabó, B.: Szakképzés a felsőoktatásban a számok tükrében.
Educatio. 25 (1), 121-129, 2016.
kiadói változat: 17
2016Czékmán, B.: Tablettel támogatott oktatási környezet mérési lehetőségei.
PedActa. 6 (2), 29-40, 2016.
kiadói változat: 76
2016Rábai, D., Tóth, D.: Tanuló város, tanuló régió: Sátoraljaújhely kistérségének bemutatása.
Educatio. 25 (2), 278-283, 2016.
kiadói változat: 17
2016Malmos, E., Chrappán, M.: Természettudományos attitűd vizsgálat egy pilot mérés tükrében.
Educatio. 25 (4), 608-616, 2016.
kiadói változat: 24
2016Hideg, G., Jankó, K., Kozma, T., Oláh, I.: The 'Oecumenical Schools': A Forgotten Civic Initiative in Hungary.
Hung. Educ. Res. J. 6 (4), 82-104, 2016.
kiadói változat: 69
2016Kenyeres, A., Szabó, J.: The migration crisis: representation of a border conflict in Hungarian, German and Pan-European television news coverage.
Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 7 (1), 71-91, 2016.
kiadói változat: 6
2016Hegedűs, R.: Tizedik osztályos tanulók teljesítményének területi különbségei.
Iskolakultúra. 26 (12), 16-30, 2016.
kiadói változat: 33
2016Brezsnyánszky, L.: Transformations Arcing Over Changes of Regimes in the History of a University Department.
Hung. Educ. Res. J. 6 (1), 23-31, 2016.
kiadói változat: 112
2015Polónyi, I.: A hazai felsőoktatás-politika átalakulásai.
Iskolakultúra. 25 (5-6), 3-14, 2015.
kiadói változat: 51
2015Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában.
Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015.
kiadói változat: 55
2015Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség.
Educatio. 24 (2), 39-49, 2015.
kiadói változat: 26
2015Hegedűs, A., Polónyi, I.: Az egyetemvezetés hazai útvesztői.
Köz-Gazdaság. 10 (2), 67-86, 2015.
kiadói változat: 23
2015Szőcs, A.: Gabriella Pusztai and Ágnes Lukács (eds): Közösségteremtők - tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt = Creators of Communities: tribute to the great generation of Hungarian sociologists of religion).
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 211-214, 2015.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella, Lukács Ágnes. -Közösségteremtők - tisztelgés a magyar vallásszociológusok nagy nemzedéke előtt /Debrecen : Debrecen University Press, 2014. -)
kiadói változat: 12
2015Hegedűs, R.: Gyógypedagógusok: Honnan indulunk, hová tartunk?.
Különleges bánásmód. 1 (1), 25-40, 2015.
kiadói változat: 73
2015Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries.
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015.
kiadói változat: 17
2015Kozma, T.: Például Szingapúr.
Educatio. 24 (2), 3-8, 2015.
kiadói változat: 30
2015Hegedűs, R.: Pozitív diszkrimináció a magyar felsőoktatásban.
Educatio. 24 (2), 139-147, 2015.
kiadói változat: 19
2014Hegedűs, R.: A "papírgyárak" bezárásának rögös útja - lehet, hogy még nincs vége?.
Iskolakultúra. 23 (9), 140-142, 2014.
(Ismertetett mű: Polónyi István. -Az aranykor vége : bezárnak-e a papírgyárak? /Budapest : Gondolat Kiadó, 2013)
kiadói változat: 35
2014Polónyi, I.: A hazai felsőoktatási részidős képzés néhány felvételi tendenciája és rekrutációs jellemzője.
Stat Szle. 92 (10), 892-918, 2014.
Kiadói változat: 21
2014Kozma, T.: A központosítás haszna és ára.
Educatio. 23 (1), 3-12, 2014.
kiadói változat: 22
2014Fónai, M., Dusa, Á.: A tanárok presztízsének és társadalmi státuszának változásai a kilencvenes és a kétezres években.
Iskolakultúra 24 (6), 41-49, 2014.
kiadói változat: 27
2014Brezsnyánszky, L.: A többször jubiláló 50 éves Nyíregyházi Főiskola.
Gerundium. 5 (1-2), 206-210, 2014.
kiadói változat: 20
2014Hegedűs, R.: Egyetemek vonzó és kibocsátó hatása a DPR alapján.
Metszetek. 3 (1), 202-2016, 2014.
kiadói változat: 16
2014Márkus, Z.: Eljönni. Itt lenni. És visszamenni? A határon túli magyar hallgatók a magyarországi munkaerőpiacon.
Educatio. 23 (2), 312-319, 2014.
kiadói változat: 23
2014Kovács, K., Herczegh, J.: Esettanulmány a Navigátor Debreceni Túra Klub egyesületről. (A szervezet működése, jellemzői, tanulási folyamatok és képzések az egyesület keretében).
Debr. Szle. 22 (2), 126-136, 2014.
Kiadói változat: 11
2014Pusztai, G.: Felekezeti oktatás új szerepekben.
Educatio. 23 (1), 50-66, 2014.
pre-print: 71
2014Pusztai, G., Szabó, D.: Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik.
Kapocs. 13 (4), 23-37, 2014.
pre-print: 107
2014Polónyi, I.: Felsőoktatási továbbtanulás kistérségi összefüggései.
Iskolakultúra. 24 (5), 3-17, 2014.
kiadói változat: 15
2014Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl.
Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014.
kiadói változat: 14
2014Pataki, G.: Narrative Stimulating Cubes: a Qualitative Method for Analyzing the Nature of Democratic Culture among Hungarian Students.
Rev. Sociol. Hung. Sociol. Assoc. 24 (4), 54-85, 2014.
pre-print: 102
2014Pusztai, G.: Neked mi a Kozma-számod?.
PedActa. 4 (1), 1-4, 2014.
kiadói változat: 28
2014Márkus, Z.: Pedagógusképzési hallgatók jövőtervei a partiumba.
PedActa. 4 (2), 41-51, 2014.
kiadói változat: 11
2014Chrappán, M.: Tantervi szabályozás és intézményi implementáció.
Educatio. 23 (1), 26-35, 2014.
kiadói változat: 3
2014Pusztai, G.: The Effects of Institutional Social Capital on Students' Success in Higher Education.
HERJ. 4 [13], 2014.
Kiadói változat: 153
2013Pataki, G.: A változtatás kormányzati eszközei: [Radó Péter Governing Decentralized Educational Systems: Systemic Change in South Eastern Europe].
Iskolakultúra. 23 (5-6), 130-144, 2013.
(Ismertetett mű: Radó Péter. -Governing Decentralized Education Systems: Systemic Change in South Eastern Europe /Budapest : Open Society Foundations, 2010. -340 p. -)
Kiadói változat: 9
2013Támba, R.: Az anya-gyermek kapcsolat a 19-20. század fordulójának szolnoki festészetében.
Iskolakultúra. 23 (3-4), 110-123, 2013.
Kiadói változat: 15
2013Kardos, K., Varga, E.: Centralizáció-decentralizáció OECD mutatók tükrében.
Educatio. 1 120-122, 2013.
Kiadói változat: 13
2013Markos, V.: Egyetemi élethelyzetek: a kortársi szocializáció dimenziói.
Iskolakultúra 23 (1), 120-124, 2013.
kiadói változat: 11
2013Pusztai, G.: Expansion, Systematisation and Social Commitment of Church-Run Education in Hungary.
HERJ. 2 1-15, 2013.
kiadó változat: 137
2013Pusztai, G.: Hallgatói vallásosság és felsőoktatási beágyazottság.
Confessio. 37 (1), 44-57, 2013.
pre-print: 199
2013Chrappán, M.: Judy Williams: Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education.
Hung. educ. res. j. 3 (3), 7-7, 2013.
(Ismertetett mű: Judy Williams. -Constructing New Professional Identities. Carreer Changers in Teacher Education. /Rotterdam/Boston/Taipei : Sense Publishers, 2013. -153. -)
kiadói változat: 11
2013Sápiné Bényei, R.: Projektoktatás: Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékese.
Iskolakultúra. 23 (2), 96-99, 2013.
(Ismertetett mű: Revákné Markóczi Ibolya. -Projektoktatás: Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése /Budapest : Új Mandátum Kiadó, 2013. -145 p.)
kiadói változat: 6
2013Györgyi, Z., Nagy, Z.: Students in a Cross-Border Region: Higher Education for Regional Social Cohesion.
Editura Universităţii din Oradea, Oradea, 213 p., 2013. ISBN: 9789636826918
teljes szöveg: 69
2012Engler, Á., Tőzsér, Z., Szilágyi, G.: A felsőoktatás tömegesedése, különös tekintettel a nem nappali tagozatos hallgatókra a Bihar-Bihor tanulórégióban, 1990-2010.
HERJ. 2 (1), 10-28, 2012.
post-print: 96
2012Kozma, T., Tőzsér, Z.: A forgotten moment in educational policy: a Hungarian-Swedish case study from the early 1970s.
CEPS Journal. 2 (2), 55-69, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
kiadói változat: 20
2012Kovács, E.: A hatalom aspektusainak változása a média tanárképében.
Iskolakultúra. 12 (6), 79-89, 2012.
Kiadói változat: 4
2012Markos, V.: A munkaerőpiacra való belépés módjai felsőfokú tanulmányok folytatása mellett.
Metszetek. 1 (2-3), 93-101, 2012.
Kiadói változat: 49
2012Pető, I., Ceglédi, T.: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve.
Iskolakultúra. 22 (11), 66-82, 2012.
kiadói változat: 29
2012Kenyeres, A.: Az ismeretterjesztő funkció megjelenése a híradókban.
Educatio. 21 (4), 631-637, 2012.
Kiadói változat: 18
2012Kozma, T., Teperics, K., Tőzsér, Z., Kovács, E.: Lifelong Learning in a Cross-Border Territory: The case of Hungary and Romania A quest of concepts, data and research.
Hung. Educ. Res. J. 1 (1), 163-180, 2012.
kiadói változat: 73
2012Fényes, H., Pusztai, G.: Volunteering among Higher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors.
JSRP. 12012.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
pre-print: 675
2011Pornói, R.: A tehetségmentés szerepe a Horthy-rendszer kultúrpolitikájában.
Iskolakultúra. 21 (6-7), 123-133, 2011.
kiadói változat: 5
2011Pusztai, G.: Betűkből ácsolt hidak.
Iskolakultúra. 21 (2-3), 157-159, 2011.
pre-print: 7
2011Engler, Á.: Kisgyermeket nevelő hallgatók felsőfokú tanulmányainak vizsgálata.
Debr. szle. 19 (2), 243-256, 2011.
Kiadói változat: 52
2011Engler, Á.: Pink education: Fényes Hajnalka: A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban. A nők hátrányának felszámolódása?.
Szociol. Szle. 21 (3), 146-152, 2011.
(Ismertetett mű: Fényes Hajnalka. -A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban. A nők hátrányának felszámolódása? /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2010)
Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 7
2011Pusztai, G.: Schools and Communities of Norm-awareness.
Religions. 2 (3), 372-378, 2011.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Religious Studies
90
2011Szabó, L.: Schools in a Media-Rich World.
Eur. J. Ment. Health. 6 36-53, 2011.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Health (social science)
Q4 Psychiatry and Mental Health
Q4 Psychology (miscellaneous)
Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 3
2011Molnár, -.: Szemelvények id. Tankó Béla esztétikai tartalmú írásaiból.
Reform. Szle. 104 (1), 74-87, 2011.
Kiadói változat: 8
2011Pusztai, G.: Vallásosság és pedagógiai ideológiák.
Educatio. 20 (1), 48-61, 2011.
post-print: 57
2011Forray, R., Kozma, T.: Visszapillantó.
Iskolakultúra. 21 (1), 71-78, 2011.
Kiadói változat: 19
2010Engler, Á.: A családi háttér szerepe a felsőfokú továbbtanulásban.
Iskolakultúra. 20 (10), 28-37, 2010.
kiadói változat: 5
2010Engler, Á.: A felsőfokú tanulmányok hatása a munkaerőpiaci reintegrációra.
Educatio. 19 (2), 305-314, 2010.
Kiadói változat: 14
2010Kozma, T.: A lovag: Michiel de Ruyter.
Debr. szle. 18 (2), [113]-117, 2010.
Kiadói változat: 2
2010Szolár, É.: A nem-egyetemi szektor átalakulásának dinamikája.
Iskolakultúra. 20 (2), 139-141, 2010.
(Ismertetett mű: Svein Kyvik. -Dynamics of Change in Higher Education: Expansion and Contraction in an Organisational Field /Dordrecht : Springer, 2008)
kiadói változat: 16
2010Kozma, T.: A szakértő esete a politikával: gondolatok a Zöld Könyv kapcsán.
Educatio. 19 (1), 155-159, 2010.
kiadói változat: 8
2010Rébay, M.: Az autonómia határai(n): református kontra állami oktatáspolitika az 1920-as években.
Iskolakultúra. 20 (3), 74-86, 2010.
Kiadói változat: 15
2010Kozma, T.: Expanzió: tények és előrejelzések, 1983-2020.
Educatio. 19 (1), 7-18, 2010.
kiadói változat: 3
2010Ábrahám, K., Tőzsér, Z.: Graduating students' participation in adult education with special regard to their relation to the labour market.
Pract. Theory Syst. Educ. 5 (2), 177-184, 2010.
kiadói változat: 43
2010Buda, M., Szirmai, E.: School Bullying in the Primary School: Report of a Research in Hajdú-Bihar County (Hungary).
JSRP. 1 (1), 49-68, 2010.
kiadói változat: 84
2010Kovács, E.: Új dichotómiák a neveléstudományokban.
Magy. Tud. 12 1537-1541, 2010.
(Ismertetett mű: szerk. Kozma Tamás és Perjés István. -Új kutatások a neveléstudományokban, 2008 : hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola /[Budapest] : MTA Pedagógiai Bizottsága, [2009]. -363 p. -)
Kiadói változat: 3
2010Németh, N.: Új kutatások a neveléstudományokban 2008.
Iskolakultúra. 20 (7-8), 162-164, 2010.
(Ismertetett mű: szerk. Kozma Tamás, Perjés István. -Új kutatások a neveléstudományokban 2008 /Budapest : MTA Pedagógiai Bizottsága, 2009)
kiadói változat: 2
2009Barta, S.: A 2006-os Országos kompetenciamérés tizedik évfolyamos adatainak elemzése.
Educatio. 18 (2), 250-256, 2009.
Kiadói változat: 5
2009Miklósi, M.: Akkreditáció a felnőttképzésben: egy kutatás első eredményei.
Educatio. 3. 395-399, 2009.
Kiadói változat: 7
2009Brezsnyánszky, L.: A tanári mesterképzés kialakult rendje és első jelentkezői.
Educatio. 18 (3), 329-342, 2009.
Kiadói változat: 6
2009Szolár, É.: Az európai felsőoktatás átalakulása és a Bologna-folyamat céljai.
Iskolakultúra. 19 (9), 95-119, 2009.
kiadói változat: 3
2009Ceglédi, T., Németh, N.: Az oktatáson innen, a "Partiumon" túl.
Educatio. 2009 (4), 557-560, 2009.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella. -Régió és oktatás : európai dimenziók /Debrecen : Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, 2005. -)
kiadói változat: 11
2009Chrappán, M.: Csomagolunk, és... maradunk: "Paradigma-nem-váltás" a metodikában.
Iskolakultúra. 19 (12), 144-154, 2009.
Kiadói változat: 20
2009Forray, R., Kozma, T.: Dipolmára éhezve: felnőtt hallgatók Debrecenben és Pécsett.
Debr. szle. 17 (3-4), 315-328, 2009.
Kiadói változat: 22
2009Buda, A., Kiss, E.: Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek. A VI. Kiss Árpád Emlékkonfenercia.
Iskolakultúra. 19 (12), 155-169, 2009.
kiadói változat: 16
2009Kozma, T., Pusztai, G.: Kié a doktori iskola?: egy akkreditáció visszhangja.
Educatio. 18 (1), 64-74, 2009.
post-print: 9
2009Kozma, T.: Kié a rendszerváltás?.
Educatio. 18 (4), 423-435, 2009.
kiadói változat: 17
2009Pusztai, G.: Közép-európai utas: a vallásszociológiai vizsgálatok hozzájárulása a posztszocialista átalakulás megértéséhez.
Szociol. Szle. 19 (1), 83-96, 2009.
kiadói változat: 6
2009Buda, M.: Közérzet és zaklatás az iskolában..
Iskolakultúra. 19 (5-6), 3-15, 2009.
kiadói változat: 11
2009Szabó, L.: Neveléstudomány és globalizáció.
Debr. Szle. 17 (2), 241-249, 2009.
kiadói változat: 18
2009Kozma, T.: Tanárképzés a Bologna-folyamatban.
Educatio. 18 (3), 273-278, 2009.
kiadói változat: 17
2008Simándi, S., Juhász, E.: Autonóm tanulás és turizmus összefüggései egy kutatás tükrében.
Educatio. 2 301-307, 2008.
Kiadói változat: 13
2008Márkus, E., Juhász, E.: Az autonóm tanulás hazai előzményeiből: Az önnevelés, önművelés megjelenése Durkó Mátyás munkáiban.
Educatio. 2 313-318, 2008.
Kiadói változat: 16
2008Pető, I., Endre, K.: Az inklúzió és a Warnock Jelentések - 1978 és 2005.
Iskolakultúra. 18 (5-6), 112-123, 2008.
Kiadói változat: 46
2008Buda, M., Kőszeghy, A., Szirmai, E.: Iskolai zaklatás - az ismeretlen ismerős: a jelenség a kutatási eredmények tükrében.
Educatio. 17 (3), 373-386, 2008.
kiadói változat: 67
2008Kozma, T., Juhász, A.: Minőségbiztosítás a bolognai folyamatban: közép-európai tapasztalatok.
Educatio. 17 (1), 51-63, 2008.
Kiadói változat: 8
2008Kozma, T.: Political transformation and higher education reforms: the Bologna-process in the new EU countries.
Eur. educ. 40 (2), 29-45, 2008.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
pre-print: 40
2008Györgyi, Z.: Projekt vagy iskola.
Educatio. 17 (4), 591-597, 2008.
Kiadói változat: 12
2008Pusztai, G., Szabó, P.: The Bologna Process as a Trojan Horse: restructuring higher education in Hungary.
Eur. Educ. 40 (2), 85-103, 2008.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
post-print: 405
2008Kozma, T., Rébay, M.: The Bologna-process in the New EU Countries: an introduction.
Eur. educ. 40 (2), 3-8, 2008.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
pre-print: 16
2007Engler, Á.: A felsőfokú tanulmányokat folytató kismamák tanulási attitűdjéről.
Educatio. 16 (4), 687-695, 2007.
kiadói változat: 8
2007Buda, A.: Az infokommunikációs technológiák és a pedagógusok.
Iskolakultúra. 17 (4), 8-13, 2007.
Kiadói változat: 26
2007Kozma, T.: Az iskola időarcai.
Iskolakultúra. 17 (6-7), 200-203, 2007.
(Ismertetett mű: Meleg Csilla. -Az iskola időarcai /Budapest ; Pécs : Dialóg Campus, 2006. -239 p. -)
Kiadói változat: 23
2007Herczegh, J.: Háló-társ: kommunikáció és kapcsolati háló az interneten.
Educatio. 16 (2), 331-340, 2007.
Kiadói változat: 26
2007Györgyi, Z.: Munkaadók és a diplomák: ekvivalencia és kompetenciák.
Educatio. 16 (2), 256-270, 2007.
Kiadói változat: 27
2007Kozma, T., Fényes, H., Tornyi, Z.: Negyvenheten: gyorskép a neveléstudományi felsőoktatókról és kutatókról.
Educatio. 16 (3), 418-433, 2007.
kiadói változat: 4
2006Györgyi, Z.: A civil szervezetek hiánypótló szerepe.
Educatio. 15 (2), 305-319, 2006.
Kiadói változat: 17
2006Rébay, M.: Az egységes leány és fiú középiskola.
Iskolakultúra. 16 (4), 3-21, 2006.
Kiadói változat: 49
2006Engler, Á., Nagy, Z.: Egyetemi és főiskolai hallgatók jövőképe egy regionális kutatás alapján.
Educatio. 15 (1), 163-189, 2006.
Kiadói változat: 20
2006Herczegh, J., Kóródi, M.: Egyetemi és főiskolai hallgatók olvasásszociológiai vizsgálata három felsőoktatási intézményben.
Educatio. 15 (2), 406-417, 2006.
Kiadói változat: 39
2006Fényes, H., Pusztai, G.: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében.
Szociol. Szle. 1 40-59, 2006.
pre-print: 79
2006Györgyi, Z.: Fiatal szakmunkások karrierútja.
Iskolakultúra. 16 (12), 56-68, 2006.
kiadói változat: 5
2005Pusztai, G., Nagy, É.: Tanulmányi célú mobilitás Magyarország keleti határvidékein.
Educatio. 14 (2), 360-384, 2005.
Kiadói változat: 7
2004Pusztai, G.: Kapcsolatban a jövővel.
Valóság. 47 (5), 69-84, 2004.
pre-print: 55
2002Brezsnyánszky, L.: A Herbart paradigma magyar neveléstani recepciója.
Iskolakultúra. 12 (5), 38-43, 2002.
kiadói változat: 19
2002Pető, I., Szabóné Szilágyi, Z.: A reszocializáció útjainak keresése.
Educatio. 11 (3), 509-520, 2002.
kiadói változat: 10
2002Pusztai, G., Verdes, E.: A társadalmi tőke hatása a felekezeti gimnazisták továbbtanulási terveire.
Szociol. Szle. 1 (12), 89-106, 2002.
Kiadói változat: 7
2002Buda, A.: eSZKÖZ.
Educatio. 11 (4), 578-585, 2002.
kiadói változat: 19
2002Juhász, E., Márkus, E.: Felsőoktatás és régió kapcsolata Európában: különös tekintettel Angliára.
Educatio. 3 463-472, 2002.
Kiadói változat: 13
2002Fenyő, I.: Hermeneutika és tradíció.
Iskolakultúra. 12 31-38, 2002.
kiadói változat: 16
2002Kozma, T.: Homo academicus: In memoriam Pierre Bourdieu (1930-2002).
Educatio. 11 (2), 313-316, 2002.
kiadói változat: 17
2002Kozma, T.: Iskolai műveltség.
Educatio. 11 (4), 658-661, 2002.
kiadói változat: 6
2002Buda, M.: Neveléstudomány az ezredfordulón.
Iskolakultúra. 12 (1), 107-113, 2002.
(Ismertetett mű: szerk. Csapó Benő, Vidákovics TiborNeveléstudomány az ezredfordulón /)
kiadói változat: 3
2002Buda, M.: Tanulmányok a neveléstudomány köréből.
Iskolakultúra. 12 (10), 107-114, 2002.
(Ismertetett mű: szerk. Báthory Zoltán, Falus Iván. -Tanulmányok a neveléstudomány köréből /Budapest : Osiris, 2001)
kiadói változat: 25
2002Pusztai, G.: Tetten érhető-e a "rejtett tanterv"?.
Iskolakultúra. 12 39-47, 2002.
pre-print: 60
2001Pusztai, G.: Az oktatási esélyegyenlőség a felekezeti középiskolákban.
Educatio. 1 181-186, 2001.
pre-print: 93
2000Pusztai, G.: Egy törvény és szelleme: a magyarországi egyházi iskolák 1948-as államosításának parlamenti vitája.
Valóság. 6 89-100, 2000.
pre-print: 27
1999Szabó, L.: A reflektív tanulás.
Educatio. 8 (3), 500-506, 1999.
Kiadói változat: 15
1999Brezsnyánszky, L.: Civil kompetencia és demokrácia.
Educatio. 8 (3), 533-542, 1999.
Kiadói változat: 115
1997Szabó, J., Erdei, G.: A felnőttoktatás és képzés nemzetközi enciklopédiája.
Educatio 6 (2), 383-386, 1997.
Kiadói változat: 14
1997Buda, M.: A tanár mint harmadfajú Maxwell-démon.
Educatio. 4 657-668, 1997.
Kiadói változat: 15